» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی باشید


ام بی ای نیوز: Kraft، یکی از برند های مصرفی نسبتا کمتر شناخته شده در جهان است که با وجود عدم حضور تبلیغاتی در Super Bowl در تاریخ این بازی، امسال برای اولین بار دست به تبلیغ خود در آن زده است.
آگهی تبلیغاتی Super Bowl برند، محصول آژانس تبلیغاتی Leo Burnett شیکاگو، در ادامه کمپین "Family Greatly" خود، بر روی این قبیل نگرانی های پدر و مادر ها تمرکز کرد که معتقدند باید کامل باشند. آگهی تبلیغاتی Craft این باور را رد می کند.
به گفته برند، آگهی تبلیغاتی طولانی تر قبلی، منتشر شده در ماه دسامبر، به بیش از 5 میلیون بازدید در یوتیوب و به طور کلی 13 میلیون بازدید در همه رسانه ها دست یافت. در این آگهی تبلیغاتی، احساس سستی و تزلزل در پدر و مادر ها با نظرات خشمگینانه فرزندانشان درباره میزان الهام بخشی و دوست داشتنی بودن آن ها تناسب دارد.

Kraft این پیام را در قالب آگهی تبلیغاتی Super Bowl خود نیز منتقل کرد زیرا معتقد است که بیشتر پدر و مادر ها نیاز به شنیدن آن دارند.
اکثریت پدر و مادر ها امروزه برای تبدیل شدن به پدر و مادری عالی و تمام عیار تحت فشار هستند اما چه اتفاقی می افتاد اگر چیزی بهتر از کمال و تعالی وجود داشت؟ به اعتقاد Kraft هیچ مدل رفتاری عالی و بی عیب و نقصی برای اعضای خانواده در دنیا نیست. این برند از پدر و مادر ها می خواهد تا بدانند که عشق و محبت است که خانواده اشان را به یک خانواده عالی و تمام عیار تبدیل می کند. درک این واقعیت باعث می شود تا پدر و مادر ها احساس راحتی کنند.
Kraft به گفته خود با نزدیک تر شدن به روز بازی، جزئیات بیشتری از آگهی تبلیغاتی اش را منتشر خواهد کرد. تاکنون مدت زمان این آگهی تبلیغاتی نیز مشخص نشده است.
آگهی تبلیغاتی "Weiner Stampede" شرکت مادر برند، Kraft Heinz، مخصوص سس کچاپ Heinz در سال 2016، موفق بود اما در ادامه این شرکت هنگام پخش Super Bowl سال 2017 کنار نشست و تصمیم گرفت تا دوشنبه پس از Super Bowl را به کارمندانش مرخصی بدهد.



KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی باشید


مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

دوشنبه 2 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند
  • T-Mobile امسال در Super Bowl آگهی پخش می کند
  • بهترین آگهی های تمام دوران Super Bowl
  • با تبلیغ جدید فولکس واگن شاد شوید
  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  • ماموریت فضایی Axe
  • بچه‌ها از کجا می‌آیند؟
  • سگ سورئال بدون سس هاینز نمی تواند زندگی ک ...
  • استفاده‌ی هواداران از شبکه‌های اجتماعی ...
  • کمپین دیجیتال ماکارونی Kraft
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر