نگاه زیرچشمی برندها به Super Bowl در دنیای آگهی های تبلیغاتی » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نگاه زیرچشمی برندها به Super Bowl در دنیای آگهی های تبلیغاتی


ام بی ای نیوز: سال گذشته همین موقع، 36 برند آگهی های تبلیغاتی خود مخصوص Super Bowl را قبل از بازی اکران کرده بودند. امسال، به هر حال، حضور آن ها کمرنگ است. در زیر به ذکر بعضی از این نگاه های زیرچشمی می پردازیم:

Bud Light در ادامه کمپین "Dilly, Dilly" محبوب خود، تا امروز یک سری آگهی های تبلیغاتی نظیر آگهی تبلیغاتی زیر را منتشر کرده است:



کوکاکولا با TBA) to be announced به معنی اعلام می شود) خلاقانه خود به بازی بزرگ باز خواهد گشت.



Groupon در اولین آگهی تبلیغاتی Super Bowl خود از سال 2011 تاکنون از فیلم "Tiffany Haddish" فوق العاده خوب طرفداران بهره می برد.



Intuit (در اولین اقدام برای یک برند شرکت) همراه با برند Turbo Tax که اخیرا بازگشته است، هر دو از فرصت تبلیغ در بازی بزرگ استفاده می کنند.



آگهی تبلیغاتی Super Bowl شرکت Kraft به کمپین #FamilyGreatly خود می پیوندد.



M&M’S دزدکی و زیرچشمی نقد می کند.



Michelob Ultra با بازی بازیگر معروف، کریس پرات، یک آگهی تبلیغاتی ویدیویی را ساخته است.



Monster Cable Products به وسیله سفیر جدید برند، ایگی آزالا، از آگهی تبلیغاتی خود سود می برد.



پپسی با استفاده از حضور جاستین تیمبرلیک و قسمتی از به روز رسانی آگهی تبلیغاتی نمادین خود با حضور مدل آمریکایی، سیندی کرافورد، به تبلیغ Half-Time Show می پردازد.



PepsiCo در همین حین، در جستجو برای یک تشابه و مطابقت اجتماعی به سر می برد.



Skittles برای یک طرفدار خوش شانس آگهی تبلیغاتی Super Bowl می سازد. این اقدام با تیزر هایی برای بقیه ما صورت می گیرد.



Squarespace برای پنجمین سال متوالی با بازی بزرگ ارتباط برقرار می کند و این بار نیز بازیگر کانادایی، کنو ریوس، را برگزیده است.

نگاه زیرچشمی برندها به Super Bowl در دنیای آگهی های تبلیغاتی


Stella Artois آگهی کامل خود موسوم به "Taps" را با هدف تبلیغ مشارکت دایمی مت دیمون و Water.org منتشر کرده است.



برند Tostitos® متعلق به PepsiCo، تولید کننده رسمی چیپس های مختلف مورد استفاده در NFL (لیگ ملی فوتبال آمریکا)، یک آگهی تبلیغاتی شخصی برای پارتی Super Bowl با میزبانی خالق آگهی تبلیغاتی دیجیتال "My Super Bowl Ad" و آلفونسو ریبیرو، بازیگر آمریکایی، پیشنهاد می دهد.

تویوتا پس از اولین شکست تبلیغاتی برای تبلیغ چشم انداز رانندگی خود، در آگهی تبلیغاتی Super Bowl امسال شرکت کمتر از خودرو استفاده می کند. آگهی تبلیغاتی بعدی خودرو های آن را به تصویر خواهد کشید.

&Day’s Jewelers الماس های "Forevermark" را با پوشش ترانه "Praise You" یک دی جی انگلیسی به نام "Fatboy Slim"، تبلیغ می کند.



نگاه زیرچشمی برندها به Super Bowl در دنیای آگهی های تبلیغاتی

مترجم: مرضیه فروتن
www.brandchannel.com

شنبه 21 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند
  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  • با تبلیغ جدید فولکس واگن شاد شوید
  • بهترین آگهی های تمام دوران Super Bowl
  • T-Mobile امسال در Super Bowl آگهی پخش می کند
  • ماموریت فضایی Axe
  • KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی با ...
  • آگهی کوکاکولا، صدای جامعه اعراب آمریکا ر ...
  • بچه‌ها از کجا می‌آیند؟
  • استفاده‌ی هواداران از شبکه‌های اجتماعی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر