» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
با عینک Ray.Ban موزیک ویدیو بسازید


ام بی ای نیوز: برای جلب توجه نسل طرفدار موبایل به ابزار امتحان عینک مجازی جدید ری بن، آژانس تبلیغاتی "Gents" کمپین اجتماعی #TryThemOn را راه اندازی می کند. در قالب این فعال سازی اجتماعی، برای طرفداران امکان امتحان هر کدام از عینک های ری بن و درخشش در موزیک ویدیوی 3D مخصوص به خود به وجود می آید. ابزار Try-On (امتحان) مجازی ری بن به تست درایو مجازی هر عینک، در هر مکان با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر خود را می دهد. یک مدل مجازی از چهره آن ها از طریق فناوری نقشه برداری چهره ایجاد می شود. در ادامه آن ها می توانند بی نهایت چهره و عینک جدید ری بن را قبل از خرید واقعی امتحان کنند. از افراد درخواست می شود که قبل از استفاده از یک عینک ری بن آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. جهت تشویق طرفداران به امتحان این ابزار و به اشتراک گذاری تفاوت های کوچک موجود میان عینک های ری بن، Gents این امکانات اضافی را طراحی کرد.

امکانات فوق به معنای تبدیل موارد امتحان مجازی عینک های مختلف به موزیک ویدیو های 3D خیره کننده چند قسمتی با درخشش هر طرفدار با عینک های ری بن متنوع هستند. کمپین جدید با هدف امتحان مجازی عینک های ری بن بر اساس موفقیت Gents در زمینه حفظ مدل های عینک ری بن همواره مرتبط در دنیای دیجیتالی راه اندازی می شود که مدام در حال تغییر است. با اطلاع از دیدگاه های جهانی مصرف کنندگان، طرح های قشنگ از لحاظ علم زیبا شناسی، مفاهیم و ایده های نوآورانه، کمپین فوق با تکیه بر همکاری های موفق Gents و ری بن در گذشته در حوزه های داستان سرایی در رسانه های اجتماعی و کمپین های دیجیتال تعاملی نظیر "صدای تاسف" و "Unplug" بنا نهاده شد.

شاخه: خدمات خرده فروشی
مشتری: ری بن
آژانس تبلیغاتی: Gents
شرکت فیلمسازی: The Breakfast Club
کشور: بلژیک

دست اندرکاران
مدیر ارشد خلاقیت: تیم هلسن
تهیه کننده اجرایی: داگمار باپورتیل
مدیر ارشد اجرایی: لین فن در مینسبراگ
مدیر امور مشتریان: ماگالی دکرز
مدیر خلاقیت استراتژی: ساندر وانرمن
مدیر دیزاین: سیمون پرتز
دیزاینر ارشد: مارتین لینائرز
موسیقی: Audiotheque
3D: توماس هیلن، استین فن آشه
دیزاینر ارشد تعاملی: توماس هیلن
Motion Designer: فریک هیمن
معمار ارشد وب: دیدریک فن هوربک



با عینک Ray.Ban موزیک ویدیو بسازید

مترجم: مرضیه فروتن
www.bestadsontv.com

سه شنبه 3 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • امکان تست پیش از خرید برای عینک گوگل
  • فروشگاه اختصاصی گوگل برای عینک هوشمند
  • گوگل از خریداران خواست تا فرهنگ مصرف عینک ...
  • فروش عینک گوگل فقط در یک روز
  • عینک جادویی گوگل
  • عینک گوگل یکبار دیگر خبرساز شد
  • عرضه عینک هوشمند مخصوص ورزشکاران
  • تولید نخستین عینک با قابلیت تنظیم فاصله ک ...
  • سگ‌ها هم عینک گوگل را به چشم می‌زنند
  • عینک هوشمند سونی به زودی عرضه خواهد شد
  •