» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا شوید


ام بی ای نیوز: نستله به منظور جلب توجه نسل جوان در ژاپن شکلات KitKat جدیدی را در این کشور عرضه کرده که به طور طبیعی صورتی است.
در راستای جلب توجه نسل جوان تر، نستله یک نوع شکلات KitKat صورتی از جنس دانه های کاکائو یاقوتی را ارائه می دهد. قالب های جدید شکلات قبل از عرضه در کشور های دیگر از جمله انگلستان در ؤاپن و کره جنوبی نیز عرضه خواهند شد.
چنین شکلاتی به طور طبیعی صورتی است و بنا بر ادعای نستله، کمپانی فوق اولین شرکت در جهان است که به این نوع شکلات جنبه تجاری می دهد.

ساندرا مارتینز، مدیر استراتژی بخش شیرین و شکلات در نستله، امیدوار است که این طیف محصولات مشتریان جوان تر را به سوی خود جلب کنند. به گفته او، این موضوع نشان می دهد که KitKat با حواشی خاص خود روند را تنظیم می کند. این شکلات صورتی جدید جایگاه KitKat را به عنوان یک برند جذاب و موفق در زمینه جلب توجه جوانان حفظ خواهد کرد.
ژاپن با طعم های غیر عادی KitKat غریبه نیست و سابقه تولید انواع مختلف شکلات با طعم های گوناگون نظیر شکلات با طعم چای سبز برای بازار آسیا در سال های گذشته وجود دارد.
اوایل هفته جاری نستله قرارداد خود برای فروش برند های شیرینی و شکلات آمریکایی شامل Crunch، Nerds و Runts به شرکت ایتالیایی Ferrero به ارزش 2.8 میلیارد دلار را نهایی کرد.

Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا شوید

مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com

شنبه 7 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • جی پی اسِ‌ شکلات‌های نستله، برنده‌های 10 ...
  • ازطعم جدید Kit Kat رونمایی شد
  • Kit Kat سفید در انگلستان
  • شکلات های نستله بدون مواد مصنوعی
  • نستله کمپین جی پی اسی به راه انداخت
  • گوگل؛ Android KitKat
  • وقت استراحت خود را با کیت کت جشن بگیرید
  • پوسترهای Kit Kat از جنس شکلات
  • افزایش قیمت شیرینی و شکلات با حذف ارز مرج ...
  • بسته بندی های شکلات، شبیه چوب هاکی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر