» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
تاثیرگذارترین آگهی های احساسی آسیا اقیانوسیه در سال 2017


ام بی ای نیوز: تحقیق جهانی پیرامون وضعیت مصرف کنندگان در سرتاسر جهان نشان داده است که کدام یک از آگهی های بازرگانی بیشترین تاثیر احساسی را بر روی آن ها گذاشته اند. این نظرسنجی با پرسش از 56 هزار و 400 نفر مصرف کننده بر مبنای 705 نفر ورودی از طریق یک پایگاه آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی و فیلم های دیجیتال موفق انجام شد.
به گفته دیوید تیم، مدیر ارشد برند Pizza Hut International، علم ثابت کرده است که بنا بر اعتقاد مستقیم ما، احساسات نتیجه می دهد و میزان فروش را بالا می برد. به منظور جلب اطمینان بازاریابان، روش کنونی به سنجش میزان و ارائه ابعاد احساسات می پردازد. در نهایت این کار اثربخشی و عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد.
در زیر نگاهی به تاثیرگذار ترین آگهی های تبلیغاتی آسیا اقیانوسیه از لحاظ احساسی در سال 2017، ارائه شده توسط شرکت تحقیقات بازار "System 1" می پردازیم:

1. YKK – "زیپ و خرس ها" (ژاپن) (Adk Asatsu DK)



2. "بره" استرالیا – " شما هرگز به تنهایی بره را به دنیا نمی آورید – روز ملی استرالیا" (استرالیا) (The Monkeys، سیدنی)



3. رئیس – "آخرین قطار" (ژاپن) (Dentsu)



4. سایه دار – "هدیه ای از سوی مگی" (ژاپن9 (Dentsu)



5. خشک کن ها – "یک سفر زیبا" (مالزی) (Publicis مالزی)



6. CanonLife – "تعریف مجدد حروف الفبای تایلندی" (تایلند) (Rabit’s Tale)



7. مفهوم و ایده – "اوه بله" (تایلند) (آژانس ناشناخته)



8. Singapore Airlines – "خودکار جادویی" (سنگاپور) (TBWA سنگاپور)



9. Verena Sure – "تسخیر" (تایلند) (McCann)



10. Helga’s – "Love Thy Neighbour Thick Cut" (استرالیا) (AJF Partnership)



سلطه دیجیتال: فهرست تاثیرگذار ترین آگهی های تبلیغاتی احساسی در جهان در سال 2017 موسوم به "FeelMore50" از برند هایی پرده برداشت که در یک سطح معنی دار در پلت فرم های مختلف با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند. هفت نام از ده نام این فهرست برترین ها را فیلم های دیجیتال تشکیل می دهند. تلویزیون دیگر انحصار عاطفی قلب و ذهن مصرف کننده را در دست ندارد و این ارتباط می تواند در هر زمان و هر مکان به وجود آید.

واکنش به تغییر و تحول: با توجه به رویداد های جهان در سال 2017، برند ها به یک سال پوپولیسم و تحولات سیاسی واکنش نشان دادند. FeelMore50 مشارکت های وطن پرستانه Pedigree، CanonLife، و Canadian Tire را در بر می گیرد. همان طور که آگهی های تبلیغاتی Kia و Australian Lamb به تصویر می کشند، اگرچه برند ها اجازه رفتن به سوی لیبرالیسم را ندارند اما آن را فقط با لحنی طنزامیز تر از گذشته ارائه می دهند.

دور دنیا در 80 روز: FeelMore50 یک snapshot (تصویر فوری) از آن چیزی است که لبخند و خنده را بر روی لب های مصرف کنندگان در سرتاسر جهان می نشانند. از خرس های پشمالو ژاپنی لذت بخش (رتبه دوم) گرفته تا داستان عاشقانه بلند فرانسوی (رتبه هفتم)، این فهرست اهرم های فرهنگی برای شادی و تاثیر عمیق و زیاد را نشان می دهد.

تاثیرگذارترین آگهی های احساسی آسیا اقیانوسیه در سال 2017

مترجم: مرضیه فروتن
www.brandingasia.com

دوشنبه 23 بهمن 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • خوشحال‌ترین خریداران جهان در کدام کشوره ...
  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • رستوران‌ها و هتل‌های لوکس جهانی در یک ای ...
  • رشد 69 درصدی شاخص اعتماد مصرف کنندگان به ب ...
  • معرفی 20 برند برتر آسیا در زمینه استفاده ا ...
  • Ariel با لباس ها رابطه احساسی برقرار می کند
  • آگهی یک میلیون دلاری در تلویزیون استرالی ...
  • ایران جزء 10کشور کم مصرف غذای آماده کودک د ...
  • نگاهی به وضعیت نرخ بیکاری در43کشور جهان
  • افزایش 3.5 درصدی تبلیغات تلویزیونی در سطح ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر