» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری بدهید


ام بی ای نیوز: Lucozade که یک برند نوشیدنی در انگلیس است، در کمپین سال ۲۰۱۷ خود، به مسافران مترو یک بطری رایگان نوشیدنی می‌داد و در صورت «جادویی» بودن بطری، یک سفر رایگان در مترو نصیب آن‌ها می‌شد.
ماه مه و ژوئن سال گذشته، برند در ساعت‌های شلوغی مترو، هزاران نوشیدنی را در ایستگاه سیرک آکسفورد بین مردم پخش کرد؛ زیر هر بطری یک چیپ جاسازی شده بود که جزئی از کمپین «جریانت را پیدا کن» برند بود. مخاطبان برند، کارمندانی بودند که هر روز باید از مترو برای رسیدن به مسیرشان استفاده می‌کردند.

برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری بدهید


مردم می‌بایست پایین بطری را، مثل کارت‌های بانکی یا کارت Oyster روی ورودی مترو می‌گذاشتند. (کارت Oyster، کارت‌ سفر وسیله‌های نقلیه‌ی لندن است). هدف کمپین اطلاع‌رسانی در مورد برند و ترغیب مردم به امتحان کردن محصولاتش بوده است.
کمپین «جریانت را پیدا کن» که از چند سال قبل آغاز شده بود یک کمپین ریبرندینگ بود که می‌خواست نظر مردم را در مورد نوشیدنی‌های انرژی‌زا تغییر دهد، برند اعتقاد داشت نوشیدنی‌های انرژی‌زا چیزی بیش از یک نوشیدنی معمولی‌اند که مردم هنگام خستگی یا بیماری می‌نوشند. برند می‌خواست به کارمندان و افراد شلوغ بگوید که برای لذت بردن از زندگی همراه‌شان است. رنگ‌های شاد و زنده و ویدیوهای جذاب طنز از عناصر تاثیرگذار این کمپین بوده است.

برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری بدهید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.creamglobal.com
دوشنبه 30 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بلیط رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی
  • هینیکن یک بطری برای کل دینا
  • بررسی کمپین Burger King: صبح را مثل یک پادشاه آ ...
  • مصرف آب معدنی در دنیا دو برابر شده است
  • کوکاکولا با نوشیدنی سبز کم‌کالری به بازا ...
  • نصب ابزارهای جدید تبلیغاتی در مترو
  • نوشابه‌های رایگان کوکاکولا در حمایت از ب ...
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نز ...
  • تبلیغات محیطی جشنواره فیلم فجر در مترو آغ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر