» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی کدام‌ها هستند؟ (قسمت دوم)
» نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» شیر ESL رامک؛ تازه‌تر برای روزهای بیشتر

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری بدهید


ام بی ای نیوز: Lucozade که یک برند نوشیدنی در انگلیس است، در کمپین سال ۲۰۱۷ خود، به مسافران مترو یک بطری رایگان نوشیدنی می‌داد و در صورت «جادویی» بودن بطری، یک سفر رایگان در مترو نصیب آن‌ها می‌شد.
ماه مه و ژوئن سال گذشته، برند در ساعت‌های شلوغی مترو، هزاران نوشیدنی را در ایستگاه سیرک آکسفورد بین مردم پخش کرد؛ زیر هر بطری یک چیپ جاسازی شده بود که جزئی از کمپین «جریانت را پیدا کن» برند بود. مخاطبان برند، کارمندانی بودند که هر روز باید از مترو برای رسیدن به مسیرشان استفاده می‌کردند.

برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری بدهید


مردم می‌بایست پایین بطری را، مثل کارت‌های بانکی یا کارت Oyster روی ورودی مترو می‌گذاشتند. (کارت Oyster، کارت‌ سفر وسیله‌های نقلیه‌ی لندن است). هدف کمپین اطلاع‌رسانی در مورد برند و ترغیب مردم به امتحان کردن محصولاتش بوده است.
کمپین «جریانت را پیدا کن» که از چند سال قبل آغاز شده بود یک کمپین ریبرندینگ بود که می‌خواست نظر مردم را در مورد نوشیدنی‌های انرژی‌زا تغییر دهد، برند اعتقاد داشت نوشیدنی‌های انرژی‌زا چیزی بیش از یک نوشیدنی معمولی‌اند که مردم هنگام خستگی یا بیماری می‌نوشند. برند می‌خواست به کارمندان و افراد شلوغ بگوید که برای لذت بردن از زندگی همراه‌شان است. رنگ‌های شاد و زنده و ویدیوهای جذاب طنز از عناصر تاثیرگذار این کمپین بوده است.

برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری بدهید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.creamglobal.com
دوشنبه 30 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بلیط رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی
  • هینیکن یک بطری برای کل دینا
  • بررسی کمپین Burger King: صبح را مثل یک پادشاه آ ...
  • مصرف آب معدنی در دنیا دو برابر شده است
  • کوکاکولا با نوشیدنی سبز کم‌کالری به بازا ...
  • نصب ابزارهای جدید تبلیغاتی در مترو
  • نوشابه‌های رایگان کوکاکولا در حمایت از ب ...
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نز ...
  • تبلیغات محیطی جشنواره فیلم فجر در مترو آغ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر