» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر با "تگ استار"


ام بی ای نیوز: قدرت اینفلوئنسرها در تبلیغات روز به روز در حال افزایش است و این روزها اکثرا برندهای فعال در عرصه تبلیغات از آنها در جهت اهداف مختلف بهره برداری می‌کنند. اما این رسانه تبلیغاتی همیشه با چالش‌هایی روبرو بوده و حضور فعالان متخصص برای جهت دهی درست به این رسانه به شدت حس می‌شود. در این باره کارشناسان بارها صحبت و نظر داده اند اما قبل از تگ استار کسی بطور عملی و تخصصی وارد کارزار نشده است. برای بررسی عملکرد تگ استار؛ پلتفرم هوشمند اینفلوئنسر مارکتینگ که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده گفتگویی با آرمان حسینی هم بنیانگذار و مدیرعامل آن داشته ایم که در ادامه می‌خوانید.

همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر با "تگ استار"


درباره عملکرد تگ استار برایمان بگویید؟
تگ استار یک پلتفرم هوشمند اینفلوئنسر مارکتینگ است که اینفلوئنسرها (افراد تاثیرگذار) را در یک پروسه کامل به برندها وصل می‌کند. تا به حال برای پیدا کردن اینفلوئنسرها باید به صورت دستی آنها را پیدا می‌کردید و بعد از پیدا کردن راه ارتباطی با آنها همکاری می‌کردید، اما تگ استار این موانع را برطرف کرده است و بر اساس نیازهای برند، اینفلوئنسرها برگزیده می‌شوند و در یک پروسه راحت و سریع امکان همکاری با آنها فراهم می‌شود.

گردهمایی اینفلوئنسرها در باغ کتاب با بازخوردهای مختلفی روبرو شده است، درباره هدف این گردهمایی بگویید؟
هدف از این گردهمایی، جمع شدن اینفلوئنسرها در حوزه‌های مختلف برای اولین بار در یک مکان و زیر یک سقف و رونمایی از پلتفرم تگ استار بود.

همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر با "تگ استار"


برخی از کارشناسان معتقدند حضور اینفلوئنسرها در تبلیغات با چالش هایی روبرو بوده و هویت برخی از برندها را زیرسئوال برده است. نظرتان را در این باره بفرمایید؟
در بخش‌های مختلف بازار تبلیغات همیشه چالش‌هایی وجود داشته و دارد که اینفلوئنسر مارکتینگ نیز از آن مستثنی نیست. برخی از برندها اینفلوئنسرهای نادرستی را برای تبلیغ خود انتخاب می‌کنند و یا انتخاب درست است اما محتوای ارائه شده مناسب آن برند و پرسنای تعریف شده نیست که بخشی از چالش‌های این بازار است و تگ استار این هدف را دارد که چالش‌های این چنینی را برطرف کند و یک همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر حاصل شود.

به نظرتان اینفلوئنسر مارکتینگ جایگاهی که باید در ایران را دارد و از روند درستی پیروی می کند؟
اینکه جایگاه درست چه معنایی دارد و تعریف ما از آن چیست، چیزی که نیاز به بررسی‌ها و صحبت‌های بیشتر دارد اما چیزی که به صورت کلی تا به امروز می‌بینیم این بازار دچار ضعف‌هایی بوده است که در برخی موارد خیلی حاد و در مواردی دیگر جزئی تر است. ما می‌خواهیم این جایگاه را بهبود دهیم و آن را به روند درست‌تر نزدیک‌تر کنیم. قطعا انکار و نادیده گرفتن بخشی از کاربران پرنفوذ و یا اهمیت ندادن کار درستی نیست و با کار مداوم و آگاه سازی می‌توان بهبودهایی در این بازار ایجاد کرد که یکی از رسالت‌های اصلی تگ‌استار همین مورد است، البته اگر از همان اول قضاوتی صورت نگیرد و اجازه داد شود تا کارهایی انجام شود.

همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر با "تگ استار"


به نظرتان اینفلوئنسرهایی که مدتهاست روند مشخص خود را طی کردند را می توان هدایت و به آنها نگاه علمی مارکتینگ داد؟
اینکه بخواهیم از فردا همه اینفلوئنسرهای ایرانی را به خط کنیم و به آنها بگوییم که طبق استاندارهای علمی پیش بروند، کاری اشتباه و نشدنی است. در ابتدای امر باید به حوزه فعالیتی افراد احترام قائل شد و عدم انجام موضوعات هنجار شکنانه و رعایت اصول اولیه تبلیغات را یادآوری کرد، بعد از انجام این اقدام‌های بنیادین می‌توان وارد مراحل بعدی فرهنگ‌سازی و بهبود شد.

همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر با "تگ استار"


درباره بازخوردهای گردهمایی بفرمایید؟
بازخوردهای مختلفی از گردهمایی اینفلوئنسرهای ایرانی و رونمایی از پلتفرم تگ استار دریافت شد که اکثر آنها به نقد پرداختند و صرفا موضوع فعالیتی چند اینفلوئنسر مشخص را دستمایه انتقادها قرار دادند در صورتی که اگر به صحبت‌های انجام شده در کنفرانس خبری ابتدای مراسم کمی دقت می‌کردیم، متوجه می‌شدیم که رسالت و هدف اصلی تگ استار، در مرحله اول بهبود ارتباطات، ایجاد ارزش افزوده و و فرهنگ‌سازی در این فضاست که در کنار آن درامدزایی هم میسر می‌شود، اما متاسفانه به این صحبت‌ها توجهی نشد و چند عکس، مبنای تحلیل کل یک کسب و کار تاثیرگذار در این حوزه شد. تیم تگ استار، پرتلاش و بدون وقفه در راستای هدف‌های با ارزش خود کار می‌کند و قطعا نتیجه آن را در آینده‌ای نزدیک بازار تبلیغات خواهد دید.

همکاری برد-برد بین برند و اینفلوئنسر با "تگ استار"

mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 28 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اینفلوئنسر مارکتینگ؛ قهرمان دنیای دیجیت ...
  • جی کی رولینگ و بنیان‌گذار استار باکس، سف ...
  • صنایع دستی در شلف های هایپر استار جای گرف ...
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  • هم اندیشی فعالان اصلی بازاریابی کشور در " ...
  • چیدمان اروپایی هایپر استار، موفق در جلب م ...
  • تغییر وترجمه در لوگوی برندها غیر ممکن است
  • در "کامبی دام" سان استار، با هم کامل تریم
  • پشت‌پرده تبلیغات لوازم آرایش توسط سلبری ...
  • یک مسیر جذاب؛ به مزه ها سر بزن
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر