کورپوریت ویدئوی شرکت صنعتی پاکشو جزء فینالیست‌های جشنواره نیویورک شد » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: فستیوال نیویورک New York Festivals World's Best TV & Film مهمترین جشنواره‌ی امریکایی فیلم و ویدئوهای شرکتی و صنعتی، گزارشات خبری برندها، معرفی ویژگی‌های محصول و مواردی از این دست است. ایران اولین بار است در حوزه‌ی تبلیغات، یک فیلم به جشنواره‌ی بین‌المللی ارسال کرده که علاوه ‌بر داشتن استاندارهای لازم برای حضور در لیست پذیرفته‌شدگان، به فینال معرفی و جایزه می‌گیرد. در این فستیوال رقابت سختی بین بزرگترین برندها و شرکت‌های تبلیغاتی برقرار است. پاکشو هنوز برای کسب جوایز بیشتر شانس دارد. پاکشو جایزه سطح انتخابی را از آن خود کرده است. این جایزه همان سرتیفیکیت فینالیست‌های 2018 است.

نکته مهم این است که پاکشو در دوبخش شرکت کرده و در هردو بخش توانسته به فینال برسد. در بخش روابط عمومی شاخه‌ی کورپوریت تصویر فیلم، حدود 70 اثر از 50 کشور دنیا شرکت کرده که پاکشو جزء 14 فینالیست انتخاب شده و جایزه برده است. در بخش متن و نوشتار هم حدود 100 اثر از 50 کشور دنیا شرکت کرده که پاکشو جزء 18 فینالیست انتخاب بوده و جایزه برده است. پاکشو اگر جایزه؛ سطح بعدی را از آن خود کند، طلا، نقره یا برنز را بدست خواهد آورد. هیئت داوران با توجه به هر بخش، گروهی از مدیران اجرایی کسب‌کارها، مدیران تبلیغات و گروه‌های تخصصی مثل نویسنده‌های تجاری، کارگردان و غیره هستند که براساس بریف و اهداف سفارش‌دهنده، مخاطبان، اندازه بازار ، استراتژی‌ و نتایج ، ایده و اجرا، همراه با سایر اطلاعات مرتبط در مورد محتوا و زمینه‌ی اصلی، آثار را ارزیابی نموده و رای گیری می‌کنند.



کورپوریت ویدئوی شرکت صنعتی پاکشو جزء فینالیست‌های جشنواره نیویورک شد

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 23 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مراسم لانچ محصولات اسپیف در پاکشو برگزار ...
  • کورپوریت ویدئوی پاکشو، شروع گفتگویی خوب
  • فینالیست های سبز معرفی شدند
  • دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه
  • استقبال شرکت‌ها از ساخت ماکت‌های حجمی د ...
  • غول‌ها جایزه می‌دهند!
  • صنعت تبلیغات درشصت و چهارمین جشنواره فیل ...
  • بنتون جایزه جشنواره کن را به دست آورد
  • برقراری ارتباط عاطفی با مشتری؛ رمز ماندگ ...
  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر