» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» بیمه‌ بازار؛ بیمه‌ی طنزپرداز
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کنید
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: فستیوال نیویورک New York Festivals World's Best TV & Film مهمترین جشنواره‌ی امریکایی فیلم و ویدئوهای شرکتی و صنعتی، گزارشات خبری برندها، معرفی ویژگی‌های محصول و مواردی از این دست است. ایران اولین بار است در حوزه‌ی تبلیغات، یک فیلم به جشنواره‌ی بین‌المللی ارسال کرده که علاوه ‌بر داشتن استاندارهای لازم برای حضور در لیست پذیرفته‌شدگان، به فینال معرفی و جایزه می‌گیرد. در این فستیوال رقابت سختی بین بزرگترین برندها و شرکت‌های تبلیغاتی برقرار است. پاکشو هنوز برای کسب جوایز بیشتر شانس دارد. پاکشو جایزه سطح انتخابی را از آن خود کرده است. این جایزه همان سرتیفیکیت فینالیست‌های 2018 است.

نکته مهم این است که پاکشو در دوبخش شرکت کرده و در هردو بخش توانسته به فینال برسد. در بخش روابط عمومی شاخه‌ی کورپوریت تصویر فیلم، حدود 70 اثر از 50 کشور دنیا شرکت کرده که پاکشو جزء 14 فینالیست انتخاب شده و جایزه برده است. در بخش متن و نوشتار هم حدود 100 اثر از 50 کشور دنیا شرکت کرده که پاکشو جزء 18 فینالیست انتخاب بوده و جایزه برده است. پاکشو اگر جایزه؛ سطح بعدی را از آن خود کند، طلا، نقره یا برنز را بدست خواهد آورد. هیئت داوران با توجه به هر بخش، گروهی از مدیران اجرایی کسب‌کارها، مدیران تبلیغات و گروه‌های تخصصی مثل نویسنده‌های تجاری، کارگردان و غیره هستند که براساس بریف و اهداف سفارش‌دهنده، مخاطبان، اندازه بازار ، استراتژی‌ و نتایج ، ایده و اجرا، همراه با سایر اطلاعات مرتبط در مورد محتوا و زمینه‌ی اصلی، آثار را ارزیابی نموده و رای گیری می‌کنند.



کورپوریت ویدئوی شرکت صنعتی پاکشو جزء فینالیست‌های جشنواره نیویورک شد

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 23 بهمن 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مراسم لانچ محصولات اسپیف در پاکشو برگزار ...
  • کورپوریت ویدئوی پاکشو، شروع گفتگویی خوب
  • فینالیست های سبز معرفی شدند
  • دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه
  • استقبال شرکت‌ها از ساخت ماکت‌های حجمی د ...
  • غول‌ها جایزه می‌دهند!
  • صنعت تبلیغات درشصت و چهارمین جشنواره فیل ...
  • بنتون جایزه جشنواره کن را به دست آورد
  • برقراری ارتباط عاطفی با مشتری؛ رمز ماندگ ...
  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر