» Volkswagen: یک زاویه کافی نیست
» خمیازه، فریاد بی صدایی برای درخواست قهوه
» رفع بوی عرق زمین کالج توسط دئودورانت "Old Spice"
» Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا شوید
» KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی باشید
» علم بهتر است یا زندان
» بچه ها دست های شخصیت های کتاب را می شویند
» با عینک Ray.Ban موزیک ویدیو بسازید
» چیپس با طعم ماست و کولا برای افراد تنبل و راحت طلب
» پاسخ Spotify به سلیقه موسیقیایی سگ ها

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ام بی ای نیوز: فستیوال نیویورک New York Festivals World's Best TV & Film مهمترین جشنواره‌ی امریکایی فیلم و ویدئوهای شرکتی و صنعتی، گزارشات خبری برندها، معرفی ویژگی‌های محصول و مواردی از این دست است. ایران اولین بار است در حوزه‌ی تبلیغات، یک فیلم به جشنواره‌ی بین‌المللی ارسال کرده که علاوه ‌بر داشتن استاندارهای لازم برای حضور در لیست پذیرفته‌شدگان، به فینال معرفی و جایزه می‌گیرد. در این فستیوال رقابت سختی بین بزرگترین برندها و شرکت‌های تبلیغاتی برقرار است. پاکشو هنوز برای کسب جوایز بیشتر شانس دارد. پاکشو جایزه سطح انتخابی را از آن خود کرده است. این جایزه همان سرتیفیکیت فینالیست‌های 2018 است.

نکته مهم این است که پاکشو در دوبخش شرکت کرده و در هردو بخش توانسته به فینال برسد. در بخش روابط عمومی شاخه‌ی کورپوریت تصویر فیلم، حدود 70 اثر از 50 کشور دنیا شرکت کرده که پاکشو جزء 14 فینالیست انتخاب شده و جایزه برده است. در بخش متن و نوشتار هم حدود 100 اثر از 50 کشور دنیا شرکت کرده که پاکشو جزء 18 فینالیست انتخاب بوده و جایزه برده است. پاکشو اگر جایزه؛ سطح بعدی را از آن خود کند، طلا، نقره یا برنز را بدست خواهد آورد. هیئت داوران با توجه به هر بخش، گروهی از مدیران اجرایی کسب‌کارها، مدیران تبلیغات و گروه‌های تخصصی مثل نویسنده‌های تجاری، کارگردان و غیره هستند که براساس بریف و اهداف سفارش‌دهنده، مخاطبان، اندازه بازار ، استراتژی‌ و نتایج ، ایده و اجرا، همراه با سایر اطلاعات مرتبط در مورد محتوا و زمینه‌ی اصلی، آثار را ارزیابی نموده و رای گیری می‌کنند.



کورپوریت ویدئوی شرکت صنعتی پاکشو جزء فینالیست‌های جشنواره نیویورک شد

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 23 بهمن 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مراسم لانچ محصولات اسپیف در پاکشو برگزار ...
  • استقبال شرکت‌ها از ساخت ماکت‌های حجمی د ...
  • فینالیست های سبز معرفی شدند
  • غول‌ها جایزه می‌دهند!
  • صنعت تبلیغات درشصت و چهارمین جشنواره فیل ...
  • بنتون جایزه جشنواره کن را به دست آورد
  • برقراری ارتباط عاطفی با مشتری؛ رمز ماندگ ...
  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  • ایده بدهید، در نمایشگاه تلکام جایزه بگیر ...
  • جشنواره بین المللی تبلیغات دوبی لینکس، ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر