» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: ۸ گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری


ام بی ای نیوز: چالش برانگیزترین دغدغه‌ی صاحبان کسب و کار در هر لحظه ، کسب درآمد بیشتر است. حال با توجه به شرایط فعلی بازار ایران و تغییر در نیازهای مشتریان، دستیابی به این مهم تنها با پیاده سازی ایده‌های شگفت انگیز در ارتباط با مشتری امکان پذیر است. کتاب 8 گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری که به تازگی منتشر شده به همین موضوع مهم با موشکافی عمیق تری می‌پردازد. در این کتاب آمده؛ برخی از شرکت ها تنها به فکر جذب مشتریان جدید هستند و برخی هم تنها به راه اندازی باشگاه مشتریان می اندیشند تا به این طریق بتوانند حداقل جلوی ریزش بخشی از مشتریان خود را بگیرند. این در حالی‌ست که باید برندها در آغاز سفر مشتری حضور داشته باشند و به بخشی از داستان مشتریان خود تبدیل شوید.
حتما” برای شما هم اتفاق افتاده است که:

• رقبای شما نتیجه بهتری می گیرند و با اینکه محصولات یا خدمات بهتری را ارائه می کنید درآمد و مشتریان کمتری دارید!
• مشتریان از خدمات دریافتی ناراضی هستند.
• اطلاعات بسیاری از مشتریان را در اختیار دارید اما هیچ کاربردی برای شما ندارند
• ایده ای برای درگیرسازی مشتریان با کسب و کار خود ندارید
• مشتریان ثابتی دارید اما درآمد شما تغییری نکرده است!

این کتاب در هشت گام فوق العاده و در دو بخش مجزا که یکی از دید مشتری و دیگری از دید کسب و کار است، به ارائه نکات مهمی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد، استراتژی هایی کاربردی برای ارائه تجربه ای فوق العاده در کلاس جهانی به مشتریان ایرانی ...
قدم های مطرح شده در کتاب برای تمامی کسب و کارها مناسب و قابل اجرا هستند، به این معنا که شما می توانید هر آنچه دوست دارید را از هر بخش بردارید و برای کسب و کار خود سفارشی سازی کرده و پیاده سازی کنید.
هدف از این کتاب تلنگری به مدیران کسب و کارها بوده و تلاش میکند تا به ابعاد مهم در ابن حوزه بپردازد. در این کتاب تلاش شده است تا از زیاده گویی پرهیز شود تا خواننده به اصل مطلب در هر بخش بپردازد.
لازم به ذکر است: کتاب 8 گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری به نویسندگی حمید حاتم طهرانی منتشر شده و در حال حاضر در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است، به شما توصیه می کنیم مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

معرفی کتاب: ۸ گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 2 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های ...
  • کتاب: چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های ...
  • کتاب مهارت های ارتباط با مشتریان شاکی منت ...
  • معرفی کتاب: مشتری مداری و تکنیک های رفتار ...
  • کتاب: تبلیغات شگفت‌انگیز
  • معرفی کتاب: مدل اسپین در فروش
  • سه گام لازم برای حفظ مشتریان موجود
  • معرفی کتاب: 100 ایده برتر در فروش، فروش مبت ...
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • معرفی کتاب: تبلیغات خلاق
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر