» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی کدام‌ها هستند؟ (قسمت دوم)
» نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» شیر ESL رامک؛ تازه‌تر برای روزهای بیشتر

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ویلی؛ آگهی موزیکال یک پنیر چندمنظوره


ام بی ای نیوز: محصول تازه کاله "پنیر ویلی"است که با ویژگی مصرف چندمنظوره برای پخت و پز، شیرینی پزی و مصرف صبحانه تولید شده است.
طی سالهای اخیر شرکتهای تولید کننده ی محصولات لبنی درعرصه ی تولید انواع پنیر با کاربردهای مختلف دستاوردهای بسیارخوبی داشته اند به شکلی که امروز بازاراین محصول بسیار متنوع و سرشار از طعم و مزه هایی است که فراتر از سفره ی صبحانه برای مصارفی نظیر آشپزی و شیرینی پزی و ...نیز کاربرد دارد.

"پنیرویلی" یکی از این محصولات چند منظوره است که برای عرضه و ارائه ی آن با بهره گیری از قابلیتهای انیمیشن در فضای مجازی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.
علیرضا میرهادی مدیر طرح و کارگردان این ویدئوی تبلیغاتی کوتاه اما جالب است. او مهمترین ویژگی این کار را موزیکال بودن آن عنوان می کند به این دلیل که کارهای موزیکال بیشتر در ذهن مخاطبان نقش بسته و جای می گیرند و تجربه کارهای این چنینی ثابت کرده است که داشتن ریتم ضمن ایجاد جذابیت در ماندگاری آن نیز موثر است.

اوبا بیان اینکه انتخاب ساختار انیمیشن به شکل خمیری و سختی های ساخت این ویدئوی خاص، یکی از عوامل طول کشیدن دوره ی تولید و فیلمبرداری بود، گفت: حدود دوماه برای این طرح زمان گذاشتیم که فقط 10 روز آن برای فیلمبرداری اختصاص داشت و این به دلیل آن بود که نمیخواستیم کار معمولی انجام داده باشیم.

ویلی؛ آگهی موزیکال یک پنیر چندمنظوره


درواقع استراتژی کلی ویدئو با ریتم خاص آن طوری ساخته شده که هر مخاطب بیش از یکبار آن را ببیند و البته فضای مجازی تنها رسانه ای بود که اهداف ما در آن حوزه را پوشش می داد و به همین دلیل از این فضا با حداقل هزینه برای رساندن پیام خود استفاده کردیم.
وی معتقد است خلاقیت و نشاط و سرزندگی درکارهای موزیکال به خصوص این طرح که ساختار خمیری انیمیشن آن نیز در نوع خود متفاوت بوده، باعث تمایز آن از سایر موارد و البته توجه بیشتر مخاطبان بود و در برخی کانالهای تلگرامی تعداد بازدیدهای آن بسیار بالا بود. درواقع باید گفت با همه سختی هایی که ساختار آن به لحاظ تفاوت با انیمیشن های 2 یا 3 بعدی و کارهای معمولی دراین سبک داشته است، لذا سبک فانتزی و موسیقی متن، نقطه ی عطف این کار بود و با توجه به اینکه درفضای مجازی بازخوردهای دقیق تری ازسوی مخاطبان دریافت می شود که قابل اندازه گیری تر از رسانه تلویزیون بوده و البته کم هزینه بودن، کار قابل قبول و موفقی قلمداد شد.
وی می گوید: درساخت کارهایی که برای ارائه درفضای مجازی درنظرگرفته می شوند خلاقیت بیشتری دخیل می شود چرا که محدودیتهای این حوزه کمتر است. به عنوان نمونه برخی تصاویر نظیر دوشیدن شیر از گاو که بخش طنزگونه این ویدئو بود و شوخی هایی از این دست، برای نمایش در رسانه تلویزیون با محدودیتهایی مواجه است.



ویلی؛ آگهی موزیکال یک پنیر چندمنظوره

mbanews.ir - مريم غضنفري
شنبه 5 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد
  • فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نش ...
  • پگاه وارد ((دنیای پنیر)) شد
  • محصولات پروبیوتیک پگاه روی خط سلامتی
  • تبلیغ موزیکال متناسب با ایام
  • دهکده ای در شبکه اجتماعی
  • شمس با اسنپ، در شهر
  • چی توز در تلگرام
  • نوستالژی شاعرانه با برند "پنجره خوب"
  • بازار محصولات لبنی در سالی که گذشت
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر