» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» اپل گوشی فقرا در چین
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» مشتریان‌ در تیم کدام سلبریتی قرار می‌گیرند؟
» امسال جان‌لوییس نتوانست اشک مردم را دربیاورد
» تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"
» لاکوست و دیزنی با هم شمع های تولد را فوت می کنند

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ویلی؛ آگهی موزیکال یک پنیر چندمنظوره


ام بی ای نیوز: محصول تازه کاله "پنیر ویلی"است که با ویژگی مصرف چندمنظوره برای پخت و پز، شیرینی پزی و مصرف صبحانه تولید شده است.
طی سالهای اخیر شرکتهای تولید کننده ی محصولات لبنی درعرصه ی تولید انواع پنیر با کاربردهای مختلف دستاوردهای بسیارخوبی داشته اند به شکلی که امروز بازاراین محصول بسیار متنوع و سرشار از طعم و مزه هایی است که فراتر از سفره ی صبحانه برای مصارفی نظیر آشپزی و شیرینی پزی و ...نیز کاربرد دارد.

"پنیرویلی" یکی از این محصولات چند منظوره است که برای عرضه و ارائه ی آن با بهره گیری از قابلیتهای انیمیشن در فضای مجازی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.
علیرضا میرهادی مدیر طرح و کارگردان این ویدئوی تبلیغاتی کوتاه اما جالب است. او مهمترین ویژگی این کار را موزیکال بودن آن عنوان می کند به این دلیل که کارهای موزیکال بیشتر در ذهن مخاطبان نقش بسته و جای می گیرند و تجربه کارهای این چنینی ثابت کرده است که داشتن ریتم ضمن ایجاد جذابیت در ماندگاری آن نیز موثر است.

اوبا بیان اینکه انتخاب ساختار انیمیشن به شکل خمیری و سختی های ساخت این ویدئوی خاص، یکی از عوامل طول کشیدن دوره ی تولید و فیلمبرداری بود، گفت: حدود دوماه برای این طرح زمان گذاشتیم که فقط 10 روز آن برای فیلمبرداری اختصاص داشت و این به دلیل آن بود که نمیخواستیم کار معمولی انجام داده باشیم.

ویلی؛ آگهی موزیکال یک پنیر چندمنظوره


درواقع استراتژی کلی ویدئو با ریتم خاص آن طوری ساخته شده که هر مخاطب بیش از یکبار آن را ببیند و البته فضای مجازی تنها رسانه ای بود که اهداف ما در آن حوزه را پوشش می داد و به همین دلیل از این فضا با حداقل هزینه برای رساندن پیام خود استفاده کردیم.
وی معتقد است خلاقیت و نشاط و سرزندگی درکارهای موزیکال به خصوص این طرح که ساختار خمیری انیمیشن آن نیز در نوع خود متفاوت بوده، باعث تمایز آن از سایر موارد و البته توجه بیشتر مخاطبان بود و در برخی کانالهای تلگرامی تعداد بازدیدهای آن بسیار بالا بود. درواقع باید گفت با همه سختی هایی که ساختار آن به لحاظ تفاوت با انیمیشن های 2 یا 3 بعدی و کارهای معمولی دراین سبک داشته است، لذا سبک فانتزی و موسیقی متن، نقطه ی عطف این کار بود و با توجه به اینکه درفضای مجازی بازخوردهای دقیق تری ازسوی مخاطبان دریافت می شود که قابل اندازه گیری تر از رسانه تلویزیون بوده و البته کم هزینه بودن، کار قابل قبول و موفقی قلمداد شد.
وی می گوید: درساخت کارهایی که برای ارائه درفضای مجازی درنظرگرفته می شوند خلاقیت بیشتری دخیل می شود چرا که محدودیتهای این حوزه کمتر است. به عنوان نمونه برخی تصاویر نظیر دوشیدن شیر از گاو که بخش طنزگونه این ویدئو بود و شوخی هایی از این دست، برای نمایش در رسانه تلویزیون با محدودیتهایی مواجه است.



ویلی؛ آگهی موزیکال یک پنیر چندمنظوره

mbanews.ir - مريم غضنفري
شنبه 5 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد
  • فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نش ...
  • پگاه وارد ((دنیای پنیر)) شد
  • محصولات پروبیوتیک پگاه روی خط سلامتی
  • تبلیغ موزیکال متناسب با ایام
  • دهکده ای در شبکه اجتماعی
  • شمس با اسنپ، در شهر
  • چی توز در تلگرام
  • نوستالژی شاعرانه با برند "پنجره خوب"
  • بازار محصولات لبنی در سالی که گذشت
  •