» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد


ام بی ای نیوز: بیژن از آن دسته برندهایی ست که سال‌ها در بازار ایران فعال بوده و بسیاری از مخاطبان آن را می‌شناسند. اما همین برند قدیمی در سنوات گذشته در عرصه تبلیغات آنچنان پرهیاهو نبوده است. حال برند بیژن، چندوقتی ست وارد عرصه تبلیغات شده و کمپین‌های مختلفی را اکران کرده است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره کمپین اخیر برند بیژن گفتگویی را با محمد کسروی مشاور تبلیغاتی این برند داشته که در ادامه می‌خوانید.

سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد


شروع کمپینی جدید با چالش
محمد کسروی مشاور تبلیغاتی برند بیژن درباره تبلیغات اخیر این شرکت گفت: همه برندها با اهداف مشخصی اقدام به تبلیغات می‌کنند. برند بیژن نیز چندی‌ست با هدف برندینگ، تبلیغاتی را اکران کرده است. البته این برند در راستای تبلیغات خود اهداف فروش محصولات را نیز در نظر دارد. با توجه به این اهداف ایده‌پردازی برای کمپین شروع شد. در این میان از کمپین قبلی برند بیژن شش ماهی گذشته و شروع کمپین جدید با چالش روبرو بود. فاصله بوجود آمده به خاطر حضور محصولات تازه‌ی برند بیژن بود. محصولاتی که در کمپین جدید به مصرف کنندگان معرفی شد. معرفی به مرور و با پیام‌های مختلف انجام شد. کمپین جدید برند بیژن در دو مرحله اجرایی شده است. در مرحله اول، طرحی ساده و قرمز رنگ که فقط لوگویی از برند بیژن در آن بود، در رسانه‌های محیطی اکران شد. در این مرحله گروه، علاوه بر هدف برندینگ تلاش داشت، سئوالی را در ذهن مخاطبان ایجاد کند. در این مرحله بازخوردهای مختلفی را دریافت کردیم و بسیاری نسبت به طرح، سئوالاتی را مطرح می‌کردند. برند بیژن با این پیش زمینه مراحل بعدی کمپین را اجرایی کرد. گروه سعی کرد، در مراحل بعدی نیز پس زمینه قرمز و جاگذاری لوگو برند را حفظ کند تا از این طریق کمپین پیوستگی خوبی داشته باشد.

سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد


بسته بندی جدید محصولات
کسروی درباره مرحله دوم کمپین برند بیژن گفت: طرح تبلیغاتی محصول سس ماست، اولین محصولی بود که در مرحله دوم اکران شد. برای این طرح نیز اتاق فکری تشکیل شد. لازم به ذکر است، همه محصولات معرفی شده در این کمپین برای بازار این حوزه جدید نبوده اما به تازگی در سبد کالایی این برند قرار گرفته اند. انواع مرباها و عسل جزء محصولاتی بود که برند بیژن به تازگی نسبت به تولید آنها اقدام کرده است. در ادامه باید بگویم: سس بالزامیک از جمله محصولات دیگری بود که برند بیژن در کمپین خود آن را معرفی کرد. در این کمپین برخی از محصولات با طرح گرافیکی بسته‌بندی جدیدی نیز معرفی شدند.

سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد


فعالیت‌های تبلیغاتی برند بیژن
کسروی در مورد انتخاب رسانه‌های کمپین گفت: برای این کمپین از رسانه‌های مختلفی از جمله محیطی و تلویزیونی استفاده شده است. میان این دو رسانه همبستگی وجود داشته و هر محصولی که در رسانه‌ی محیطی معرفی شد، در تلویزیون نیز همراستا با آن انجام شده است. در این میان از فضای دیجیتال نیز برای تبلیغات بهره برداری کردیم. برای این فضا، ویدیوهای متناسب تهیه و منتشر شد. البته در اینستاگرام نیز صفحه‌ای راه اندازی شده است. در نظر داشته باشید؛ گروه مخاطبان برند بیژن وسیع و از تمام طبقات اجتماعی و اقتصادی هستند، بنابراین باید برای تحت تاثیر قرار دادن این گروه مخاطبان از رسانه‌های متنوعی بهره برداری می‌کردیم. رسانه‌های محیطی و تلویزیون در جایگاه‌سازی برند در ذهن مخاطبان تاثیرگذار هستند. جایگاه‌ سازی یکی از اهدافی بود که برند بیژن در پی آن بود. طرح‌ها و نوع ایده‌پردازی آگهی تلویزیونی نیز به این هدف مهم کمک بسزایی کرده است. مشاورتبلیغاتی برند بیژن درباره بازخوردهای کمپین گفت: سنجش اثربخشی و بازخوردهای مخاطبان در تبلیغات همیشه سخت و پیچیده است. مطمئنا تاثیرات تبلیغات، بلند مدت بوده و به زودی نمی‌توان درباره آن نظر داد اما عکس العمل مخاطبان نشان از اثربخشی کمپین داشته است. عکس العملی که برند در فروش آنها مشاهده کرده است. کسروی می‌گوید: گاهی مخاطبان نیاز به اطلاعات بیشتری نسبت به محصول دارند، اما فضای رسانه‌های محیطی اجازه توضیحات تکمیلی را نمی‌دهد. برای این کار بروشور‌های تبلیغاتی تهیه و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. با این کار از خواص محصولات نیز اطلاعاتی به مصرف کنندگان داده شده است.

سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد


درپایان باید بگویم: برند بیژن از آن دسته برندهای قدیمی‌ست که در سال گذشته حضور فعالی در تبلیغات نداشته است. حال مدیران مجموعه تصمیم گرفتند، علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، تبلیغاتی را نیز در جهت معرفی محصولات داشته باشند. بنابراین با تبلیغات اخیر برند بیژن علاوه بر یادآوری نامش میان مخاطبان، محصولاتش نیز معرفی شده است. در نتیجه به نظرم برند بیژن با کمپین اخیر خود علاوه بر کیفیت، ارتباط احساسی عمیقی نیز با مخاطبان برقرار کرده است.

سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 8 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اوج سلامت با حلوای عقاب
  • همراهی خندان بیمه با مخاطبان
  • لابورن؛ محصول جدیدم را حدس بزنید
  • نقش خاطره بر قلب مخاطبان
  • همراستای تبلیغات محیطی با تغییر لیبل بست ...
  • تحولی در محصولات برند "جی"
  • انواع کمپین‌های ارتباطی برند
  • #تو_یه_دوستی_یه_دنیایی
  • کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
  • ارتباطی ساده از جنس دسته دوم
  •