» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
توییتی که یک میلیارد دلار را بر باد داد


ام بی ای نیوز: پلت فرم اصلی Snap اخیرا بخشی از محبوبیت خود را از دست داده است که حد اقل می توان آن را به یک influencer رسانه های اجتماعی در خانواده کارداشیان-جنر نسبت داد.
فقط یک روز پس از ارسال یک توییت توسط کایلی جنر مبنی بر عدم استفاده او از این نرم افزار در آینده، ارزش سهام شرکت مادر Snapchat در بازار روز پنج شنبه 6.1 درصد معادل 1.3 میلیارد دلار کاهش یافت. خواه این خواسته مادر جدید او یا حاصل طراحی تازه نرم افزار Snap باشد، اظهارات کایلی پاسخ های مشابهی را از سوی 24 میلیون و 500 هزار نفر follower او در پی داشت. تجزیه و تحلیل های وال استریت نیز با اشاره به روند اخیر جذب کاربر از زمان طراحی تازه پلت فرم شروع شدند.

توییت جنراواخر وقت پنج شنبه توسط برند "Maybelline New York" follow شد که از followerها می خواست تا در صورت امکان بر روی پلت فرم Snapchat باقی بمانند. به گفته این برند تولید کننده محصولات زیبایی متعلق به L’Oreal SA پاریس، تعداد مراجعات به Snapchat به شکلی دراماتیک کاهش یافته است اما هنوز این پلت فرم قصد برقراری ارتباط با followerهایش را دارد.

تحلیلگر شرکت ارائه دهنده خدمات مالی "Citigroup"، مارک می، پس از مشاهده یک "رشد قابل توجه" در اظهار نظر های منفی درباره طراحی مجدد نرم افزار، اوایل هفته جاری بدون هرگونه جانبداری کاهش ارزش سهام آن را پیش بینی کرد. او فکر می کند که این اظهار نظر های منفی باعث افت میزان مشارکت کاربران و در نتیجه صدمه زدن به عملکرد مالی Snapchat شود.
در این اثنا، همزمان با وارد شدن موج انتقادات به نرم افزار Snapchat، مدیر ارشد اجرایی، اوان اسپیگل، شاید به یکی از پر دراد ترین مدیران اجرایی در ایالات اتحادیه آمریکا پس از IPO شرکت در ماه مارس گذشته تبدیل شود. 636.6 میلیون دلار سهام به اسپیگل اعطا شد که تا سال 2020 میلادی قابل پرداخت خواهد بود.



توییتی که یک میلیارد دلار را بر باد داد

مترجم: مرضیه فروتن
www.bloomberg.com

چهارشنبه 9 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • طرح تقاضای استخدام در مک دونالد با Snapchat
  • یاهو ۲۰ میلیون دلار روی Snapchat سرمایه‌گذار ...
  • رنگین کمان و گل، ارمغان Snapchat برای شما
  • کاربران snapchat به طور متوسط 78 ثانیه را بازی ...
  • Loreal با لنز زيبايي Snapchat سلفي ها را آرايش مي ...
  • لوگوی جدید Skype و رهایی از ابرها
  • نوآورترین کمپانی‌های 2016: Snapchat
  • Snapchat و داستانهای ما برای مسابقات بسکتبال ...
  • ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه ک ...
  • عينك آفتابي Snapchat فيلم مي گيرد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر