» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ورود رسمی اپراتور اول پست خصوصی ایران به بازار خدمات نوین


ام بی ای نیوز:اپراتور اول پست خصوصی ایران با دریافت پروانه رسمی فعالیت، به سرعت بازارهای جدید و بزرگتر داخلی و منطقه‌ای را هدف گرفته است.

تنها چند روز پس از آن که مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروانه فعالیت رسمی اپراتور اول پست خصوصی را به تیپاکس اعطا کرد، برنامه‌های گسترده این بازیگر بزرگ اکوسیستم مدرن خدمات پستی ایران، به تدریج اعلام می‌شود.

دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل شرکت تیپاکس، ابراز امیدواری کرد که نتایج فعالیت اپراتورهای خصوصی پست، یک بازی برد - برد با شرکت‌های ارائه‌ خدمات پستی و مشتریان باشد. فاخر افزود: اپراتور اول پست خصوصی ایران، می‌کوشد با حرکت به سوی ایجاد شبکه‌ای قدرتمند از فعالان بازار و کسب‌وکارهای نوپا، چه در قالب مشارکت‌های تجاری و چه در زمینه‌های تبادل تجارب و انتقال دانش نوین، برای توسعه بازار و تسهیل خدمات تلاش کند.

پروانه فعالیت اپراتور اول پست خصوصی ایران، در روزهایی اعطا شد، که این اپراتور با راهبری هلدینگ فاخر و تیپاکس، در حال راه‌اندازی بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هاب (مرکز ارائه خدمات پستی) مکانیزه دسته‌بندی و ارسال بسته‌های پستی در منطقه است.

تسهیل و تسریع فرایندها و خدمات پستی برای دو سطح خدمات‌دهندگان و مشتریان و نیز، به‌کارگیری فناوری‌های نوین‌ مانند تجارت الکترونیک و مدل‌های متنوع کسب‌وکار، توسعه بازار و شیوه‌های ارائه خدمات، از جمله فعالیت‌های کلیدی اپراتور اول پست خصوصی ایران خواهد بود.

mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 26 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • دریافت پروانه اپراتور اول پست خصوصی ایرا ...
  • گسترش همکاری‌های بین‌المللی تیپاکس در پ ...
  • آغاز به کار نخستین شرکت پست خصوصی کشور در ...
  • وضعیت نسل سوم و چهارم موبایل در ایران
  • دریافت خدمات پستی روی موبایل
  • برخورد قانونی با دفاتر خدمات ارتباطی بدو ...
  • صندوق هوشمند پستی چیست و در تهران چگونه ک ...
  • تبلیغات گسترده پستی برروی آنتن سیما
  • معرفی «همراه اول» به عنوان برترین اپراتو ...
  • موبایل نسل سوم با همه امکانات بهمن ماه می ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر