» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ویترین داروخانه سوئدی جایی برای نوردرمانی


ام بی ای نیوز: در شمال اروپا، زمستان می تواند واقعا طولانی و نور خورشید در آن جا نادر باشد. تحقیقات نشان می دهند که نیمی از جمعیت سوئد از کمبود ویتامین دی در زمستان رنج می برند و بسیاری از آن ها نیز در ماه فوریه احساس خستگی می کنند.
با توجه به این موضوع، گروه داروخانه های زنجیره ای "Apotek Hjartat" تصمیم گرفت تا ویترین های یکی از داروخانه های خود را به صحنه نور درمانی تبدیل کند. در طول ماه فوریه، بیرون یکی از داروخانه های "Apotek Hjartat" در مرکز استکهلم، رهگذران می توانستند فقط با ایستادن جلوی ویترین ها، انرژی خود را افزایش دهند. این ویترین ها از لامپ های فلورسنت مخصوص و مطابق با شرایط موجود برای شبیه سازی نور طبیعی استفاده می کنند. این سازه به سادگی با عبور رهگذران از کنار ویترین ها فعال می شود.
کمپین فوق، محصول آژانس تبلیغاتی "Wenderfalck" تازه ترین اقدام برند خارج از محیط خانه است که همگان را تحت تاثیر قرار می دهد؛ از جمله دیگر نمونه های تاثیر گذار می توان به بیلبورد سرفه کننده سال گذشته و کمپین پوستر 2014 اشاره کرد که در آن موی یک زن به بیرون آمدن قطار از تونل مترو واکنش نشان می داد. هر دو آن ها توسط آژانس تبلیغاتی "Akestam Holst" ساخته شدند.

دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Wenderfalck
مشتری: Apotek Hjartat



ویترین داروخانه سوئدی جایی برای نوردرمانی

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

دوشنبه 28 اسفند 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سرفه های بیلبورد با نزدیک شدن دود
  • این برنامه‌ی واقعیت مجازی سوئدی می‌توان ...
  • چگونه یک ویترین موفق داشته باشیم؟ (قسمت ا ...
  • خلاقیت تبلیغاتی شرکت هواپیمایی در ایجاد ...
  • چگونه یک ویترین موفق داشته باشیم؟ (قسمت د ...
  • تدوین دستورالعمل منع تبلیغات در داروخانه ...
  • تجربه‌ای تازه با خرید از ویترین‌های تعا ...
  • آزمایش پنجره های نجواگر Gap برای دعوت مشتر ...
  • ویترین های زنده بنتون
  • موهایی که در آگهی محیطی، با حرکت قطار، با ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر