» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: بازاریابی حسی


ام بی ای نیوز: برندها بتدریج می‌آموزند که برای وفاداری مشتری و کسب ارزش مادام العمر از آنها بهای آن را نیز بپردازند. ارتباطات بین برندها و مشتریان هدف آنها در حال دگرگونی شدید است. عصر جدید بازاریابی، یعنی عصر بازاریابی حسی، مبتنی بر ارائه یک تجربه‌ی افسانه‌ای مرتبط با برند برای مشتری هدف است تا در زندگی او به ارزشی افزوده بینجامد و نهایتا به یادآوری برند از سوی مصرف کننده منجر شود؛ آن هم نه به این علت که برند بلندتر فریاد زده بلکه، به دلیل آنکه تجربه ای فراموش نشدنی را برای مشتری فراهم کرده است. کتاب بازاریابی حسی مواردی که عنوان شد را از زوایای مختلفی مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد.

کتاب "انقلابی در تبلیغات و بازاریابی سنتی؛ بازاریابی حسی، راهنمای کاربردی تجربه‌ی تعاملی نوشته شاز اسمیلانسکی" ترجمه پرویز درگی (مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی)، محمد سالاری (مشاور و محقق بازاریابی) است. محتوای این کتاب در مورد مدلهای برنامه ریزی و اجرای خلاقانه‌ی سعی و آزمون شده‌ی است که بهترین عملکرد را تسهیل کرده و به کمپین‌های موفق بازاریابی حسی منجر می‌شود. این کتاب در هفده فصل تدوین و با موضوعاتی به مانند بازاریابی حسی چیست؟، برونسپاری یا درونسپاری، فرمول BETTER، قالب IDEA، هدفهای حسی، استراتژی حسی و... به بررسی موضوع پرداخته است. لازم به ذکر است، کتاب مورد نظر، مناسب خوانندگانی از شرکت های کارفرمای صاحب کالا و خدمات، شرکتهای مجری بازاریابی حسی و... است. این کتاب تلاش دارد تا به عنوان یک دستورالعمل کاری برای بازاریابهای عصر جدید، یعنی بازاریابهای حسی مورد استفاده قرار گیرد.
کتاب مورد نظر به همت انتشارات بازاریابی و در 375 صفحه به رشته تحریر در آمده است.

معرفی کتاب: بازاریابی حسی

mbanews.ir-نرگس فرجي
یکشنبه 19 فروردین 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • معرفی کتاب: بازاریابی فیلم
  • کتاب: بازاریابی الکترونیکی
  • کتاب: بازاریابی به مثابه‌ استراتژی منتشر ...
  • کتاب: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاری ...
  • کتاب: ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه
  • کتاب: انتشار چند کتاب مدیریت و بازاریابی
  • کتاب: چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های ...
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی منتشر شد
  • منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در با ...
  •