» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود
» بدون شرح: سرمایه ی تو سودِ من
» پرچم داران تبلیغاتی نوروزی کدامند؟
» تبلیغات روی موج جام جهانی
» انتخاب گران قیمت منابع انسانی ضعیف از نگاه مدیران بازار
» پیش بینی برنده ها قبل از جشنواره کن 2018 چه بود؟ (قسمت اول)
» تبدیل فولكس واگن قدیمی به گلفروشی سیار
» دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه
» آخرین درخت را نجات بدهیم؛ Cannes Lions

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
نقشه‌هایی که کمپین‌های محتوایی موفقی را ساخته‌اند


ام بی ای نیوز: واقعیت این است که ساخت محتوایی که به نقشه متکی باشد، دیگر کار چندان سختی نیست و اگر به درستی انجام شود و اطلاعات مفید، مرتبط و درگیرکننده‌ای در اختیار کاربر قرار دهد، موفق عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم نقشه‌های موفق و تعاملی دنیا را بررسی کنیم.
GoCompare- چه چیز دنیا را روشن می‌کند؟

کارکرد این نقشه‌ی تعاملی این است که به مصرف‌کننده‌ی نهایی نشان دهد، چه میزان از انرژی الکتریسیته‌ در دنیا از سه منبع سنتی انرژی (زغال‌سنگ، نفت و گاز) تامین می‌شود.
کاربر می‌تواند به راحتی کلیدها را روشن و خاموش کند و ببیند دنیا با چه انرژی‌هایی روشن می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که کدام کشورها به انرژی‌های فسیلی‌، هسته‌ای و انرژی‌های برگشت‌پذیر وابسته‌اند.
نقشه با کلید روشن یا خاموش می‌شود. در واقع داده‌های پشت این عملیات است که محتوای مورد نظر را قابل اهمیت و تاثیرگذار کرده است؛ دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم با انرژی برق روشن می‌شود و این نقشه با اطلاعات تغذیه می‌شود.
Provident- بریتانیای يک‌پارچه

نقشه‌هایی که کمپین‌های محتوایی موفقی را ساخته‌اند


درست مثل نقشه‌ی GoCompare، این کمپین هم براساس داده‌های گسترده‌ای درست شده است.
نقشه به مصرف‌کننده‌ی نهایی امکان می‌دهد میزان میهمان‌پذیر بودن محله‌شان را ببیند.
کارکرد اصلی این نقشه این است که ۳۰ شهر انگلستان را براساس میزان خون‌گرم بودن، خوشامدگویی، دوستانه بودن، امنیت، مودب بودن، قابلیت اطمینان و حتی شایعه‌سازی ارزیابی کند.
Expedia- موجودات افسانه‌ای و محل زندگی‌شان

نقشه‌هایی که کمپین‌های محتوایی موفقی را ساخته‌اند


این قطعه‌ی تخیلی کاملا از تحقیقات جامع، سفر‌های واقعی به مکان‌های مختلف در جهان و مهم‌تر از همه تکیه بر فرهنگ عامه ساخته شده است.
Expedia با ترکیب فرهنگ و افسانه با محتوای جغرافیایی، هیجان و ماجراجویی بیش‌تری را به مخاطب ارائه می‌کند.
با دنبال کردن یک موجود افسانه‌ای خاص (مثلا اسکاتلند به عنوان محل زندگی هیولای لاک نس) مخاطب می‌تواند روی یک مقصد کلیک کند و تمام اطلاعات مفید برای سفر به آن منطقه را مطالعه کند.
زیبایی این محتوا در این است که انواع مختلف سفر را برای افراد مختلف ارائه می‌کند؛ سفری برمبنای فرهنگ عامه، کنجکاوی و ماجراجویی.

نقشه‌هایی که کمپین‌های محتوایی موفقی را ساخته‌اند

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
یکشنبه 26 فروردین 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نقشه‌های گوگل روی خودروهای کیاموتورز
  • نقشه جهانی کاربران اینترنت منتشر شد
  • نقشه‌های نوکیا و اهمیت آفلاین بودن آن‌ه ...
  • نقشه گوگل برای کنترل جنگل‌ها
  • نیوزلند را به نقشه‌ها بازگردانید
  • پنکه هوشمند ژاپنی ها برای کاهش مصرف انرژی
  • گوگل خدمات تبلیغاتی و مکان یابی خود را یک ...
  • ترفند گوگل برای جذاب کردن نقشه‌هایش برای ...
  • محل‌های برگزاری مسابقات جام‌جهانی بررو ...
  • عرضه گوگل ارث از نوع چينی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر