» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 


ام بی ای نیوز: کمپین استادانه سونی از تلویزیون های براویا 4K به عنوان پنجره ای به سوی تاریکی طبیعت بکر استفاده می کند.
سونی اخیرا یک کمپین جهانی را برای تبلیغ سری تلویزیون های 4K اولترا اچ دی جدید براویا راه انداخته است. امکان پیش سفارش آن ها اخیرا فراهم شد و شرایط دسترسی به آن ها به وجود آمد.
کمپین تبلیغاتی تلویزیون 4K HDR Oled AF8، محصول آژانس تبلیغاتی DDB برلین، در حالی عکس هایی از یک جنگل تاریک در نیوزلند را به تصویر می کشد که قاب های تلویزیون با روشن کردن قسمتی از عکس ها، رنگ ها، کنتراست و جزئیات مناظر را افشا خواهند کرد.
این کمپین توسط آلان دیندو، خوزه گومز، چیارا چسا و پدرو لورنکو راه اندازی و به وسیله بن تریکلبنک از شرکت فیلمسازی "Tempomedia" کارگردانی شد. ترانه و موسیقی آن با عنوان "Leave a light on"، با یک پیانو و قطعه ای از هنرمند فعال در شرکت سونی، تام واکر، تامین می شود.
به گفته الساندرا داوینو، مدیر استراتژی خلاق در سونی اروپا، این شرکت سابقه و میراثی از ساخت آگهی های بازرگانی با قدرت نفوذ در قلب مصرف کننده دارد.



تازه ترین ساخته سونی همچنان مبتنی بر موفقیت، ضمن خلق جادوی بصری و نمایش زیبایی خیره کننده جهان طبیعی با همه شکوه و جلال آن، این سحر و جمال را از طریق نمایشگر های جدید ترین طیف تلویزیون های شرکت به بیننده منتقل کرد.
کمپین های قبلی سری تلویزیون های براویا شامل "Balls" در سال 2005، محصول Fallon را در بر می گیرند. Fallon جایزه برتر Creative Circle Awards و یک شیر طلایی فیلم در جشنواره کن را به دست آورد. در پی آن، کمپین "Paint" به عنوان ترکیبی از کار های مختلف، کمپین برگزیده سال 2006 نام گرفت.
یک کمپین تبلیغاتی پس از سال 2016 بالا رفتن 4 هزار بادکنک سفید و وسایل تزئینی زرق و برق دار و رنگارنگ در یک کازینو متروکه در رومانی را به طور برجسته نشان می دهد.



تلویزیون های براویا سونی پنجره ای به سوی تاریکی طبیعت بکر

مترجم: مرضیه فروتن
www.campaignlive.co.uk

دوشنبه 27 فروردین 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نسل جدید تلویزیون‌های BRAVIA سونی به بازار ...
  • بازار ایران شرایط پذیرش تلویزیون های جدی ...
  • همکاری سونی و پاناسونیک
  • سونی تلویزیون جدید می سازد
  • جدید ترین محصول سونی از این هفته در بازار
  • ابزاری کوچک برای آوردن گوگل تی‌وی به تلو ...
  • آگهی جدید سونی؛ تکنولوژی از جیمز باند محا ...
  • خلاقیت جدید "سونی" برای افزایش فروش
  • یک محصول جدید سونی در بازار ایران؛از امر ...
  • معرفی تلویزیون های اولترا اچ دی 4K نسبتا ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر