» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود
» بدون شرح: سرمایه ی تو سودِ من
» پرچم داران تبلیغاتی نوروزی کدامند؟
» تبلیغات روی موج جام جهانی
» انتخاب گران قیمت منابع انسانی ضعیف از نگاه مدیران بازار
» پیش بینی برنده ها قبل از جشنواره کن 2018 چه بود؟ (قسمت اول)
» تبدیل فولكس واگن قدیمی به گلفروشی سیار
» دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه
» آخرین درخت را نجات بدهیم؛ Cannes Lions

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 


ام بی ای نیوز: کمپین استادانه سونی از تلویزیون های براویا 4K به عنوان پنجره ای به سوی تاریکی طبیعت بکر استفاده می کند.
سونی اخیرا یک کمپین جهانی را برای تبلیغ سری تلویزیون های 4K اولترا اچ دی جدید براویا راه انداخته است. امکان پیش سفارش آن ها اخیرا فراهم شد و شرایط دسترسی به آن ها به وجود آمد.
کمپین تبلیغاتی تلویزیون 4K HDR Oled AF8، محصول آژانس تبلیغاتی DDB برلین، در حالی عکس هایی از یک جنگل تاریک در نیوزلند را به تصویر می کشد که قاب های تلویزیون با روشن کردن قسمتی از عکس ها، رنگ ها، کنتراست و جزئیات مناظر را افشا خواهند کرد.
این کمپین توسط آلان دیندو، خوزه گومز، چیارا چسا و پدرو لورنکو راه اندازی و به وسیله بن تریکلبنک از شرکت فیلمسازی "Tempomedia" کارگردانی شد. ترانه و موسیقی آن با عنوان "Leave a light on"، با یک پیانو و قطعه ای از هنرمند فعال در شرکت سونی، تام واکر، تامین می شود.
به گفته الساندرا داوینو، مدیر استراتژی خلاق در سونی اروپا، این شرکت سابقه و میراثی از ساخت آگهی های بازرگانی با قدرت نفوذ در قلب مصرف کننده دارد.



تازه ترین ساخته سونی همچنان مبتنی بر موفقیت، ضمن خلق جادوی بصری و نمایش زیبایی خیره کننده جهان طبیعی با همه شکوه و جلال آن، این سحر و جمال را از طریق نمایشگر های جدید ترین طیف تلویزیون های شرکت به بیننده منتقل کرد.
کمپین های قبلی سری تلویزیون های براویا شامل "Balls" در سال 2005، محصول Fallon را در بر می گیرند. Fallon جایزه برتر Creative Circle Awards و یک شیر طلایی فیلم در جشنواره کن را به دست آورد. در پی آن، کمپین "Paint" به عنوان ترکیبی از کار های مختلف، کمپین برگزیده سال 2006 نام گرفت.
یک کمپین تبلیغاتی پس از سال 2016 بالا رفتن 4 هزار بادکنک سفید و وسایل تزئینی زرق و برق دار و رنگارنگ در یک کازینو متروکه در رومانی را به طور برجسته نشان می دهد.



تلویزیون های براویا سونی پنجره ای به سوی تاریکی طبیعت بکر

مترجم: مرضیه فروتن
www.campaignlive.co.uk

دوشنبه 27 فروردین 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نسل جدید تلویزیون‌های BRAVIA سونی به بازار ...
  • بازار ایران شرایط پذیرش تلویزیون های جدی ...
  • همکاری سونی و پاناسونیک
  • سونی تلویزیون جدید می سازد
  • جدید ترین محصول سونی از این هفته در بازار
  • ابزاری کوچک برای آوردن گوگل تی‌وی به تلو ...
  • آگهی جدید سونی؛ تکنولوژی از جیمز باند محا ...
  • خلاقیت جدید "سونی" برای افزایش فروش
  • یک محصول جدید سونی در بازار ایران؛از امر ...
  • معرفی تلویزیون های اولترا اچ دی 4K نسبتا ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر