» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
این کیسه برنج را بغل کنید


ام بی ای نیوز: برای پاسخ به تقاضاهای خانواده های مختلف و تطابق با ذائقه ها و برنامه های تغذیه ای آن ها، یک برند در چین برنج سفید، برنج سیاه و یک نوع ارزن خوراکی مخصوص انسان را عرضه کرد. برند قصد تاکید بر روی ویژگی های یک سری محصولات به وسیله بسته بندی ساده و متمایز و تثبیت موقعیت برند به عنوان نامی جوان و مبتکر را دارد.

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید


در فرایند تحقیق و تحلیل محصولات، مدیران و کارمندان برند دریافته اند که به دلیل حمل راحت و آسان کیسه برنج 5 کیلویی، اغلب مصرف کنندگان تمایل دارند تا به جای حمل کیسه از دسته، محصول را پس از خرید در آغوش بگیرند. نتیجه این تحقیق طراحی یک کیسه برنج به شکل نوزاد انسان است. مشتریان به آسانی از روی شبیه سازی رنگ پوست های مختلف می توانند نوع برنج را تشخیص دهند. به کمک فناوری توخالی محتوای محصول قابل مشاهده است. همه این ها بسته بندی را دوست داشتنی و سرشار از لذت می کند. این نوزادان دوست داشتنی بر روی قفسه فروشگاه مردم را تهییج به در آغوش گرفتن آن ها می کنند.
کل طراحی بصری این بسته بندی مدرن و ساده است و جوانان بیشتر از آن استقبال می کنند.

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید


روش در آغوش گرفتن این بسته برنج 5 کیلویی ژست را جذاب تر می کند و با داشتن ظاهری ممتاز و برجسته پا را از بسته بندی نرمال یک محصول مشابه فراتر می گذارد.

این کیسه برنج را بغل کنید


این کیسه برنج را بغل کنید

مترجم: مرضیه فروتن
www.packagingoftheworld.com
دوشنبه 3 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 2 درصد ایرانی ها برنج نمی خورند
  • برند برنج مازندران تهیه شود
  • بسته‌بندی زرد Twinings، چالشی برای لیپتون
  • بسته بندی چای کیسه ای شبیه کیف دستی
  • برنج؛ محصول استراتژيكي كه برند ندارد
  • رونق خرید شوینده‌ها از سوی مردم
  • بسته بندی های شکلات، شبیه چوب هاکی
  • بسته‌بندی این بطری شیرموز را می‌شود پوس ...
  • برنج‌های ایرانی در مسیر برندسازی
  • بهره مندی از دستگاه های مکانیزه بسته بندی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر