» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
این کیسه برنج را بغل کنید


ام بی ای نیوز: برای پاسخ به تقاضاهای خانواده های مختلف و تطابق با ذائقه ها و برنامه های تغذیه ای آن ها، یک برند در چین برنج سفید، برنج سیاه و یک نوع ارزن خوراکی مخصوص انسان را عرضه کرد. برند قصد تاکید بر روی ویژگی های یک سری محصولات به وسیله بسته بندی ساده و متمایز و تثبیت موقعیت برند به عنوان نامی جوان و مبتکر را دارد.

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید


در فرایند تحقیق و تحلیل محصولات، مدیران و کارمندان برند دریافته اند که به دلیل حمل راحت و آسان کیسه برنج 5 کیلویی، اغلب مصرف کنندگان تمایل دارند تا به جای حمل کیسه از دسته، محصول را پس از خرید در آغوش بگیرند. نتیجه این تحقیق طراحی یک کیسه برنج به شکل نوزاد انسان است. مشتریان به آسانی از روی شبیه سازی رنگ پوست های مختلف می توانند نوع برنج را تشخیص دهند. به کمک فناوری توخالی محتوای محصول قابل مشاهده است. همه این ها بسته بندی را دوست داشتنی و سرشار از لذت می کند. این نوزادان دوست داشتنی بر روی قفسه فروشگاه مردم را تهییج به در آغوش گرفتن آن ها می کنند.
کل طراحی بصری این بسته بندی مدرن و ساده است و جوانان بیشتر از آن استقبال می کنند.

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید

این کیسه برنج را بغل کنید


روش در آغوش گرفتن این بسته برنج 5 کیلویی ژست را جذاب تر می کند و با داشتن ظاهری ممتاز و برجسته پا را از بسته بندی نرمال یک محصول مشابه فراتر می گذارد.

این کیسه برنج را بغل کنید


این کیسه برنج را بغل کنید

مترجم: مرضیه فروتن
www.packagingoftheworld.com
دوشنبه 3 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 2 درصد ایرانی ها برنج نمی خورند
  • برند برنج مازندران تهیه شود
  • بسته‌بندی زرد Twinings، چالشی برای لیپتون
  • بسته بندی چای کیسه ای شبیه کیف دستی
  • برنج؛ محصول استراتژيكي كه برند ندارد
  • رونق خرید شوینده‌ها از سوی مردم
  • بسته بندی های شکلات، شبیه چوب هاکی
  • بسته‌بندی این بطری شیرموز را می‌شود پوس ...
  • برنج‌های ایرانی در مسیر برندسازی
  • بهره مندی از دستگاه های مکانیزه بسته بندی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر