» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» بیمه‌ بازار؛ بیمه‌ی طنزپرداز
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کنید
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
"شهر در تعطیلات هم هست"


ام بی ای نیوز: کمپین‌های نوروزی در آخر و آغاز هر سال به یکبار چهر‌ه‌ی شهرها و جاده‌ها را تغییر می‌دهند. کمپین‌هایی که همگی آن در پی برقراری ارتباطی احساسی و نزدیکی با مخاطبانشان هستند. معمولا آثار این کمپین‌ها تا ماه‌های اوایل سال جدید نیز باقی می‌ماند. کمپین "شهر در تعطیلات هم هست" بانک شهر یکی از کمپین‌های نوروزی بود که با بازخوردهای مختلفی مواجه و تصاویری از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره این کمپین گفتگویی با محمدرضا هاشمیان مدیر ایده پردازی کانون ایران نوین مجری این کمپین داشته که در ادامه می‌خوانید.

"شهر در تعطیلات هم هست"


"تعطیلات از شهر خارج نشوید"
هاشمیان در پاسخ به این سئوال: بانک شهر با چه مسئله ای به سراغ شما آمد؟ گفت: هر سال بانک شهر برنامه‌ای تبلیغاتی را مفصلی را برای نوروز تدارک می بیند. موضوع بریف هم مزیت اصلی بانک شهر یعنی کیوسک های شهر نت است. این کیوسک‌ها در تعطیلات نوروز در حالی که بانک‌های دیگر تعطیل هستند به مشتریان خدمات بانکی ارائه می‌دهد. هاشیمان درباره چالشی بودن، طراح‌های نوروزی به خاطر تکرار هر ساله گفت: واقعیت ایده اصلی ما در دو فاز بسته "تعطیلات از شهر خارج نشوید" و در فاز باز "شهر در تعطیلات هم هست" ادبیاتی خبری داشت که ویژوال روزنامه برای انتقال این پیام به نظر کی ویژوال مناسبی بود. حال اینکه ما به این شکل تا به حال استفاده از روزنامه در رسانه های محیطی را ندیده بودیم و در آن شکلی تکراری نیافتیم.

مدیر ارشد ایده ‌پردازی کانون ایران نوین درباره مراحل ایده پردازی کمپین نوروزی بانک شهر گفت: طبق معمول ایده پردازی برای بانک‌ها کار نسبتا سختی است. چرا که تمایز ویژه‌ای در خدمات دیده نمی شود و صرفا تبلیغات باید بار این تمایز را بکشد. منتها بانک شهر با توجه به تمایز خدمت شهر نت از این موضوع مستثنی بود و ما ایده هایمان را روی این ویژگی متمرکز کردیم و خروجی آن چیزی شد که دیدید. هاشمیان درباره انتخاب رسانه‌های این کمپین گفت: رسانه های اصلی محیطی و تلویزیون بود که فضای مجازی هم آن را ساپورت کرد. ما از ابتدا این ترکیب را در نظر داشتیم و به همین منوال پیش رفتیم . با تیزینگ در محیطی شروع کردیم و همزمان با ریویل های محیطی پخش تیزر را شروع کردیم.



عوامل کمپین بانک شهر:
مدیر خلاقیت: محمدرضا هاشمیان
مدیر هنری: بابک یادگاریان
گرافیست: رشید رهنما
کپی رایتر: محمدرضا هاشمیان
تیم ایده پردازی: محمدرضا هاشمیان. بابک یادگاریان . رشید رهنما . ناصر راد
سناریو: امین طباطبایی . آرش طاهرخانی
کارگردان:شهرام مکری
مدیر پروژه: توماج جوانمرد

"شهر در تعطیلات هم هست"


mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازی با اعداد در کمپین نوروزی بانک ملت
  • دورتو؛ بوی تمیزی
  • «باشتاب سوخت بگیرید» چگونه خلق شد؟
  • تقابل فقیر و غنی در کمپین اویلا
  • دکمه ورود به بانک
  • بانک ملت و کارتی که برای شما تخفیف می گیرد
  • دستان گره خورده‌ی دو برند در یک آگهی برای ...
  • بوی عید می آید
  • انتقال پیام به راحتی آب خوردن!
  • طلوعی دوباره ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر