» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد


ام بی ای نیوز: در دنیای امروز تنها تکیه به مشتریان وفادار و امید به بازگشت آن‌ها، کار عاقلانه‌ای نیست و برندها نیاز به مخاطبان جدید دارند. در مورد جاذبه‌های مذهبی هم، مشتریان وفادار کنونی تنها بخشی از مخاطبان هدفی هستند که باید به نگه‌داشتن آن‌ها بیندیشید.
کلیسای گروس‌مانستر زوریخ، یکی از جاذبه‌های معروف توریستی است؛ ترکیبی از تاریخ، موسیقی و هنر. ترغیب مردم برای بیرون آمدن از خانه و افزوده‌شدن به جمعیت بازدید‌کننده‌ی کلیسا به معنای جذب مخاطبان متنوعی است که در جست‌وجوی چیزهای مختلفی‌اند.
برای برآورده کردن نیازهای افراد مختلف و برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مخاطبان، برند به استراتژی و ارتباطات قدرتمندی نیاز داشت.

هیات‌مدیره‌ی گروس‌مانستر که از کمک آژانس مووینگ برندز استفاده می‌کردند، نیاز به خلق هویت بصری متمایز و مشخصی را برای کلیسا حس می‌کردند؛ هویت بصری‌ای که کلیسا را کنار مقصدی بین‌المللی برای هنر و فرهنگ، به عنوان پناه‌گاهی مذهبی/ اجتماعی معرفی کند.
استراتژی هر برندی می‌بایست به خوبی برنامه‌‌ریزی و اجرا شود، در مورد کلیسا مفاهیم انتخابی باید به قرن بیست و یکم متعلق باشد و در عین حال نظر تعداد بیش‌تری از مردم را جلب کند. پس آژانس کارش را روی داستان برند آغاز کرد.

کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد


داستان گروس‌مانستر درباره‌ی موسیقی و سکوت، کلمات و فضای روحانی و مقدس است. آن‌چه تیم آژانس می‌بایست به آن می‌پرداخت، شیوه‌ی بیان این قصه بود؛ آن‌ها باید می‌توانستند داستان را به عنصر کلیدی برند گروس‌مانستر تبدیل کنند و در تصویر برند و ارتباطات‌شان به نمایش بگذارند.
داستان برند به عنوان راه‌گشای دیزاین (طراحی) در طراحی هویت بصری به کار گرفته شد و پرسپکتیوی امروزی را به تاریخچه‌ی دور و دراز کلیسا آورد. سمبول به کارگرفته‌شده، دورنمای کلی کلیسا را نمایان می‌سازد و کلمات، یادآور زندگی پر جنب‌و‌جوش شهری است. پالت رنگی هم تحت‌تاثیر پنجره‌های مشهور رنگی دنیا است. فونت و شیوه‌ی تایپو‌گرافی هم از تایپوگرافی به‌کاررفته در انجیل زوریخ الهام گرفته شده است.

کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد


اِعمال تغییرات ظریف در ارتباطات بازاریابی، همراه با استفاده از رنگ‌های جدید در کلیسا استراتژی جدید برند را خلق کرد. حال کلیسا می‌توانست با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کند. در واقع انعطاف‌پذیری تصویر جدید برند به کلیسا اجازه می‌داد پیام‌های متنوع را به مخاطبان مختلف ارائه کند.

مترجم: نازنین کی نژاد
www.thebrandingjournal.com
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت دوم)
  • حرکت چراغ خاموش فونت در هویت بصری برند
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت سوم و آخر ...
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • اسنیکرز: ارتباط خنده دار اتاق اعتراف کلیس ...
  • تحلیلی بر هویت بصری و فونت لوگوی جدید "فر ...
  • هویت بصری جدید برای Coca Cola Music
  • اهمیت انتخاب رنگ بر استراتژی برند
  • جایگاه نوشتار در زندگی امروز- قسمت اول
  • بانک سامان نمونه موفق نوسازی برند در ایرا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر