کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد


ام بی ای نیوز: در دنیای امروز تنها تکیه به مشتریان وفادار و امید به بازگشت آن‌ها، کار عاقلانه‌ای نیست و برندها نیاز به مخاطبان جدید دارند. در مورد جاذبه‌های مذهبی هم، مشتریان وفادار کنونی تنها بخشی از مخاطبان هدفی هستند که باید به نگه‌داشتن آن‌ها بیندیشید.
کلیسای گروس‌مانستر زوریخ، یکی از جاذبه‌های معروف توریستی است؛ ترکیبی از تاریخ، موسیقی و هنر. ترغیب مردم برای بیرون آمدن از خانه و افزوده‌شدن به جمعیت بازدید‌کننده‌ی کلیسا به معنای جذب مخاطبان متنوعی است که در جست‌وجوی چیزهای مختلفی‌اند.
برای برآورده کردن نیازهای افراد مختلف و برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مخاطبان، برند به استراتژی و ارتباطات قدرتمندی نیاز داشت.

هیات‌مدیره‌ی گروس‌مانستر که از کمک آژانس مووینگ برندز استفاده می‌کردند، نیاز به خلق هویت بصری متمایز و مشخصی را برای کلیسا حس می‌کردند؛ هویت بصری‌ای که کلیسا را کنار مقصدی بین‌المللی برای هنر و فرهنگ، به عنوان پناه‌گاهی مذهبی/ اجتماعی معرفی کند.
استراتژی هر برندی می‌بایست به خوبی برنامه‌‌ریزی و اجرا شود، در مورد کلیسا مفاهیم انتخابی باید به قرن بیست و یکم متعلق باشد و در عین حال نظر تعداد بیش‌تری از مردم را جلب کند. پس آژانس کارش را روی داستان برند آغاز کرد.

کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد


داستان گروس‌مانستر درباره‌ی موسیقی و سکوت، کلمات و فضای روحانی و مقدس است. آن‌چه تیم آژانس می‌بایست به آن می‌پرداخت، شیوه‌ی بیان این قصه بود؛ آن‌ها باید می‌توانستند داستان را به عنصر کلیدی برند گروس‌مانستر تبدیل کنند و در تصویر برند و ارتباطات‌شان به نمایش بگذارند.
داستان برند به عنوان راه‌گشای دیزاین (طراحی) در طراحی هویت بصری به کار گرفته شد و پرسپکتیوی امروزی را به تاریخچه‌ی دور و دراز کلیسا آورد. سمبول به کارگرفته‌شده، دورنمای کلی کلیسا را نمایان می‌سازد و کلمات، یادآور زندگی پر جنب‌و‌جوش شهری است. پالت رنگی هم تحت‌تاثیر پنجره‌های مشهور رنگی دنیا است. فونت و شیوه‌ی تایپو‌گرافی هم از تایپوگرافی به‌کاررفته در انجیل زوریخ الهام گرفته شده است.

کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد


اِعمال تغییرات ظریف در ارتباطات بازاریابی، همراه با استفاده از رنگ‌های جدید در کلیسا استراتژی جدید برند را خلق کرد. حال کلیسا می‌توانست با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کند. در واقع انعطاف‌پذیری تصویر جدید برند به کلیسا اجازه می‌داد پیام‌های متنوع را به مخاطبان مختلف ارائه کند.

مترجم: نازنین کی نژاد
www.thebrandingjournal.com
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت دوم)
  • حرکت چراغ خاموش فونت در هویت بصری برند
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت سوم و آخر ...
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • اسنیکرز: ارتباط خنده دار اتاق اعتراف کلیس ...
  • تحلیلی بر هویت بصری و فونت لوگوی جدید "فر ...
  • هویت بصری جدید برای Coca Cola Music
  • اهمیت انتخاب رنگ بر استراتژی برند
  • جایگاه نوشتار در زندگی امروز- قسمت اول
  • بانک سامان نمونه موفق نوسازی برند در ایرا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر