چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟ » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟


ام بی ای نیوز: Legoland به قدر کافی جذاب بود، اما مسیر رسیدن به آن جذابیت چندانی نداشت. برند با چالش بزرگی برای تولید سرگرمی در مسیر رسیدن به آن رو‌به رو بود. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که مسیر سفر به Legoland را با داستان‌های ویژه‌ای همراه کنند.
Legoland و آژانس VML از داده‌های GPS برای خلق ماجراهای تعاملی در گوشی‌های تلفن همراه استفاده کردند؛ هدف ترغیب خانواده‌ها به شروع سفری جاده‌ای برای رسیدن به تِم‌پارک لگو بود. وقتی کاربر محل آغاز سفرش را وارد می‌کرد، اپلیکیشن برند، مسیری را به Legoland معرفی می‌کرد که ۶۰ جاذبه‌ی دیدنی را نشان می‌داد. هر کدام از مسیرها یک فعالیت مربوط به خود داشت. هر مسیر و فعالیت، داستان مربوط به خود را داشت و کاربر درگیر یکی از چهار داستان مطرح‌شده می‌شد. اما کاربران می‌توانستند از هر داستان وارد هزاران چشم‌انداز شوند و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند.

چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟


به این ترتیب هر منطقه‌ای در دنیای واقعی به مکانی در داستان برند تبدیل می‌شد و کودکان می‌توانستند با شرکت در مسابقات، تجربه‌ی ماجراجویی‌ها و حل معماهای مختلف از مسیر لذت ببرند و سرگرم باشند. بچه‌ها می‌توانستند از بین تم‌های مختلف راهزن، ماجراجویی، پادشاهی یا ساحلی یکی را انتخاب کنند و با استفاده از GPS در لحظه در مکان‌های واقعی داخل اپلیکیشن بازی کنند.



چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟

مترجم: نازنين کي نژاد
www.skift.com
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هتل هایی از جنس Lego
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  • کتابی که با خاک،‌ داستان دوستی را روایت م ...
  • ساخت یک زمین‌بازی به وسعت دنیا
  • شلوار هوشمند جایگزین جی‌پی‌اس
  • واقعیت افزوده و برندها
  • Wolkswagen؛ داستان مداد فضانورد
  • دنبال کردن بابانوئل روی نقشه گوگل
  • وقتی Old Spice تگ‌های اینستاگرام را هک می‌کن ...
  • برنامه Avatarbook ال.جی، کودکان را به دنیای تل ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر