» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور


ام بی ای نیوز: جگوار لندروِر اتومبیلی شناخته‌شده و خواستنی است و در عین حال تغییر آن سخت است.
اما برند نیاز به تغییر داشت، باید متحول می‌شد و می‌بایست برای حفظ توانمندی‌های خانواده‌ی لندرور، ویژگی‌های گروه را حفظ می‌کرد.
تیم خلاقه هنگام ریبرندینگ این اتومبیل، سادگی آن را حفظ کرد. آن‌ها می‌خواستند علاقه و احترام‌شان را به خودروهای کلاسیک‌شان نشان دهند و به صاحبان این نوع اتومبیل‌ها وفادار بمانند.
اما هدف‌شان چه بود؟ تاکید بر شکوه، وفاداری و منحصربه‌فردی.

این مساله که اتومبیل‌ها به مدل‌های کلاسیک تبدیل می‌شوند به این معنا نیست که برندینگ‌شان هم از این قانون تبعیت می‌کند. بازار، بسیار رقابتی است و شرکت‌ها باید به دنبال فرصت‌های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری باشند.
جگوار لندرور جایگاه خود را کنار خودروهای کلاسیک تعیین کرده بود. آن‌ها با استفاده از شهرت‌ و با ارائه‌ی خدماتی خاص (مانند کاتالوگ‌های بخش‌های اتومبیل‌های کلاسیک که سال‌هاست تولید نمی‌شوند) که دیگران قادر به عرضه‌شان نبودند، در حال بهبود برندشان بودند.
جگوارلندرور استراتژی متمرکزی را دنبال می‌کرد، زیرا می‌خواست نام‌ کنونی برند را جوری تغییر دهد که بتواند در بازار یک سر و گردن بالاتر از بقیه بایستد. معماری برند بسیار دقیق و سختگیرانه تنظیم شده بود؛ تصمیم بر این شد که تمام محصولات تحت عنوان لندرور ساخته شوند.
به این ترتیب جگوار لندرور، به جگوار لندرور کلاسیک تبدیل شد تا بتواند با خانواده‌ی لندرو هم‌نشینی بیش‌تری داشته باشد. تغییر زیادی در لوگو انجام نشد و تغییرات تنها به سمت سادگی و اعتماد بیش‌تر رفت تا ظاهر مدرن‌تری به آن ببخشد؛ تصویری سنتی و کلاسیک در دنیای مدرن.

تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thebrandingjournal.com
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی های لندرور و سوال احساس ماجراجویی
  • بزرگترین نمایشگاه خودروهای کلاسیک برگزا ...
  • نگاهی به محصول اسپرت ۲۰۱۵ لندرور
  • معرفی برندهای مطرح جهان؛ جگوار
  • جگوار و حضور در رسانه های اجتماعی
  • انتشار تیزر جدیدی از جگوار XE
  • نمایشگاه خودرو برای کمک به زلزله‌زدگان
  • جگوار کارز
  • هدیه جگوار به مورینیو
  • بازی های کلاسیک آتاری در خودروهای تسلا
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر