تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور


ام بی ای نیوز: جگوار لندروِر اتومبیلی شناخته‌شده و خواستنی است و در عین حال تغییر آن سخت است.
اما برند نیاز به تغییر داشت، باید متحول می‌شد و می‌بایست برای حفظ توانمندی‌های خانواده‌ی لندرور، ویژگی‌های گروه را حفظ می‌کرد.
تیم خلاقه هنگام ریبرندینگ این اتومبیل، سادگی آن را حفظ کرد. آن‌ها می‌خواستند علاقه و احترام‌شان را به خودروهای کلاسیک‌شان نشان دهند و به صاحبان این نوع اتومبیل‌ها وفادار بمانند.
اما هدف‌شان چه بود؟ تاکید بر شکوه، وفاداری و منحصربه‌فردی.

این مساله که اتومبیل‌ها به مدل‌های کلاسیک تبدیل می‌شوند به این معنا نیست که برندینگ‌شان هم از این قانون تبعیت می‌کند. بازار، بسیار رقابتی است و شرکت‌ها باید به دنبال فرصت‌های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری باشند.
جگوار لندرور جایگاه خود را کنار خودروهای کلاسیک تعیین کرده بود. آن‌ها با استفاده از شهرت‌ و با ارائه‌ی خدماتی خاص (مانند کاتالوگ‌های بخش‌های اتومبیل‌های کلاسیک که سال‌هاست تولید نمی‌شوند) که دیگران قادر به عرضه‌شان نبودند، در حال بهبود برندشان بودند.
جگوارلندرور استراتژی متمرکزی را دنبال می‌کرد، زیرا می‌خواست نام‌ کنونی برند را جوری تغییر دهد که بتواند در بازار یک سر و گردن بالاتر از بقیه بایستد. معماری برند بسیار دقیق و سختگیرانه تنظیم شده بود؛ تصمیم بر این شد که تمام محصولات تحت عنوان لندرور ساخته شوند.
به این ترتیب جگوار لندرور، به جگوار لندرور کلاسیک تبدیل شد تا بتواند با خانواده‌ی لندرو هم‌نشینی بیش‌تری داشته باشد. تغییر زیادی در لوگو انجام نشد و تغییرات تنها به سمت سادگی و اعتماد بیش‌تر رفت تا ظاهر مدرن‌تری به آن ببخشد؛ تصویری سنتی و کلاسیک در دنیای مدرن.

تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thebrandingjournal.com
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی های لندرور و سوال احساس ماجراجویی
  • بزرگترین نمایشگاه خودروهای کلاسیک برگزا ...
  • نگاهی به محصول اسپرت ۲۰۱۵ لندرور
  • معرفی برندهای مطرح جهان؛ جگوار
  • جگوار و حضور در رسانه های اجتماعی
  • انتشار تیزر جدیدی از جگوار XE
  • نمایشگاه خودرو برای کمک به زلزله‌زدگان
  • جگوار کارز
  • هدیه جگوار به مورینیو
  • رونمايي از خودروي جديد جگوار در نمايشگاه ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر