» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور


ام بی ای نیوز: جگوار لندروِر اتومبیلی شناخته‌شده و خواستنی است و در عین حال تغییر آن سخت است.
اما برند نیاز به تغییر داشت، باید متحول می‌شد و می‌بایست برای حفظ توانمندی‌های خانواده‌ی لندرور، ویژگی‌های گروه را حفظ می‌کرد.
تیم خلاقه هنگام ریبرندینگ این اتومبیل، سادگی آن را حفظ کرد. آن‌ها می‌خواستند علاقه و احترام‌شان را به خودروهای کلاسیک‌شان نشان دهند و به صاحبان این نوع اتومبیل‌ها وفادار بمانند.
اما هدف‌شان چه بود؟ تاکید بر شکوه، وفاداری و منحصربه‌فردی.

این مساله که اتومبیل‌ها به مدل‌های کلاسیک تبدیل می‌شوند به این معنا نیست که برندینگ‌شان هم از این قانون تبعیت می‌کند. بازار، بسیار رقابتی است و شرکت‌ها باید به دنبال فرصت‌های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری باشند.
جگوار لندرور جایگاه خود را کنار خودروهای کلاسیک تعیین کرده بود. آن‌ها با استفاده از شهرت‌ و با ارائه‌ی خدماتی خاص (مانند کاتالوگ‌های بخش‌های اتومبیل‌های کلاسیک که سال‌هاست تولید نمی‌شوند) که دیگران قادر به عرضه‌شان نبودند، در حال بهبود برندشان بودند.
جگوارلندرور استراتژی متمرکزی را دنبال می‌کرد، زیرا می‌خواست نام‌ کنونی برند را جوری تغییر دهد که بتواند در بازار یک سر و گردن بالاتر از بقیه بایستد. معماری برند بسیار دقیق و سختگیرانه تنظیم شده بود؛ تصمیم بر این شد که تمام محصولات تحت عنوان لندرور ساخته شوند.
به این ترتیب جگوار لندرور، به جگوار لندرور کلاسیک تبدیل شد تا بتواند با خانواده‌ی لندرو هم‌نشینی بیش‌تری داشته باشد. تغییر زیادی در لوگو انجام نشد و تغییرات تنها به سمت سادگی و اعتماد بیش‌تر رفت تا ظاهر مدرن‌تری به آن ببخشد؛ تصویری سنتی و کلاسیک در دنیای مدرن.

تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thebrandingjournal.com
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بزرگترین نمایشگاه خودروهای کلاسیک برگزا ...
  • آگهی های لندرور و سوال احساس ماجراجویی
  • نگاهی به محصول اسپرت ۲۰۱۵ لندرور
  • معرفی برندهای مطرح جهان؛ جگوار
  • جگوار و حضور در رسانه های اجتماعی
  • انتشار تیزر جدیدی از جگوار XE
  • نمایشگاه خودرو برای کمک به زلزله‌زدگان
  • جگوار کارز
  • هدیه جگوار به مورینیو
  • رونمايي از خودروي جديد جگوار در نمايشگاه ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر