پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


ام بی ای نیوز: در سال ۲۰۱۱ هویت بصری جدیدی برای کشور پرو در امریکای جنوبی خلق شد، البته فرایند خلق برند از سال ۲۰۰۹ آغاز شده بود.
از آن‌جا که همیشه استراتژی برندها در مورد کالاها و خدمات است، بحث کشورها در این زمینه جذابیت زیادی دارد؛ به نظر ما هر چیزی از انسان گرفته تا یک کشور به برندینگ نیاز دارد!
برندینگ یک کشور کمک بزرگی برای جذب توریست است، همچنین برندینگ خوب می‌تواند عامل تاثیرگذاری برای احترام کشورهای دیگر نیز باشد.
پرو به برندی قوی و مثبت نیاز داشت که در عین متفاوت‌بودن، توجه را جلب کند و بتواند پیامی مشخص را انتقال دهد.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


هدف پروژه، ایجاد مزیت رقابتی برای در معرض بودن در عرصه‌های بین‌المللی (مثلا گردشگری و صادرات) و همچنین جلب نظر سرمایه‌گذاران بود.
هویت جدید برند حول طعم‌ها، رنگ‌ها و تاریخچه‌ی زندگی پرو شکل گرفت؛ به عبارت دیگر انعکاس زیبایی، تنوع و بخشندگی پرو برای جذب توریست‌های بیش‌تر به هر دو بخش قدیمی و مدرن کشور.
برند می‌بایست در بخش‌های متنوعی (گردشگری، شکم!، سرمایه‌گذاری و ...) استفاده می‌شد. به همین دلیل آژانس مسئول نام برند را ساده در نظر گرفت. تمام هویت برند حول اسم کشور شکل گرفت و چیز دیگری به آن افزوده نشد.
شکل مارپیچی/ حلزونی حرف اول نام پرو (P) از موتیف‌های گرافیکی یافته‌شده در فرهنگ‌های قدیمی پرو وام گرفته شده و نمایانگر تکامل، تغییر و تحول است. همچنین یادآور یک اثر انگشت با مفهوم «پرو برای همه» است.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


رنگ قرمز انتخاب‌شده برای لوگو، انعکاس قرمز پرجنب و جوش پرچم پرو است و فرهنگ و مردم پویای کشور را نمایش می‌دهد.
به دلیل وجود جنبه‌های متفاوت در پرو، هویت بصری به رنگ‌های دیگری جز قرمز نیاز داشت و از رنگ‌های متنوعی ساخته شد. رنگ‌ها نماد تنوع مناطق، چشم‌اندازها و شخصیت پرانرژی پرو هستند.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


خط گرافیکی استفاده شده در طراحی‌ها، از فرهنگ‌ها و مناطق مختلف کشور الهام گرفته شد.
در تصاویر کمپین، عکس‌های مناطق مشهور پرو به نمایش گذاشته شده‌اند.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش



پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thebrandingjournal.com
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت دوم)
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت اول)
  • "هویت سازی برندها توسط آژانس برندینگ اید ...
  • لوگوی متروی روسی، الهام گرفته از هویت شور ...
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت سوم و آخر ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • ریبرندینگ اوبر؛ متفاوت و سرکش
  • لاجیتک لوگو و هویت بصری خود را تغییر دارد
  • بانک سامان نمونه موفق نوسازی برند در ایرا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر