» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


ام بی ای نیوز: در سال ۲۰۱۱ هویت بصری جدیدی برای کشور پرو در امریکای جنوبی خلق شد، البته فرایند خلق برند از سال ۲۰۰۹ آغاز شده بود.
از آن‌جا که همیشه استراتژی برندها در مورد کالاها و خدمات است، بحث کشورها در این زمینه جذابیت زیادی دارد؛ به نظر ما هر چیزی از انسان گرفته تا یک کشور به برندینگ نیاز دارد!
برندینگ یک کشور کمک بزرگی برای جذب توریست است، همچنین برندینگ خوب می‌تواند عامل تاثیرگذاری برای احترام کشورهای دیگر نیز باشد.
پرو به برندی قوی و مثبت نیاز داشت که در عین متفاوت‌بودن، توجه را جلب کند و بتواند پیامی مشخص را انتقال دهد.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


هدف پروژه، ایجاد مزیت رقابتی برای در معرض بودن در عرصه‌های بین‌المللی (مثلا گردشگری و صادرات) و همچنین جلب نظر سرمایه‌گذاران بود.
هویت جدید برند حول طعم‌ها، رنگ‌ها و تاریخچه‌ی زندگی پرو شکل گرفت؛ به عبارت دیگر انعکاس زیبایی، تنوع و بخشندگی پرو برای جذب توریست‌های بیش‌تر به هر دو بخش قدیمی و مدرن کشور.
برند می‌بایست در بخش‌های متنوعی (گردشگری، شکم!، سرمایه‌گذاری و ...) استفاده می‌شد. به همین دلیل آژانس مسئول نام برند را ساده در نظر گرفت. تمام هویت برند حول اسم کشور شکل گرفت و چیز دیگری به آن افزوده نشد.
شکل مارپیچی/ حلزونی حرف اول نام پرو (P) از موتیف‌های گرافیکی یافته‌شده در فرهنگ‌های قدیمی پرو وام گرفته شده و نمایانگر تکامل، تغییر و تحول است. همچنین یادآور یک اثر انگشت با مفهوم «پرو برای همه» است.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


رنگ قرمز انتخاب‌شده برای لوگو، انعکاس قرمز پرجنب و جوش پرچم پرو است و فرهنگ و مردم پویای کشور را نمایش می‌دهد.
به دلیل وجود جنبه‌های متفاوت در پرو، هویت بصری به رنگ‌های دیگری جز قرمز نیاز داشت و از رنگ‌های متنوعی ساخته شد. رنگ‌ها نماد تنوع مناطق، چشم‌اندازها و شخصیت پرانرژی پرو هستند.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش


خط گرافیکی استفاده شده در طراحی‌ها، از فرهنگ‌ها و مناطق مختلف کشور الهام گرفته شد.
در تصاویر کمپین، عکس‌های مناطق مشهور پرو به نمایش گذاشته شده‌اند.

پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش



پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thebrandingjournal.com
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت دوم)
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت اول)
  • "هویت سازی برندها توسط آژانس برندینگ اید ...
  • لوگوی متروی روسی، الهام گرفته از هویت شور ...
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت سوم و آخر ...
  • ریبرندینگ اوبر؛ متفاوت و سرکش
  • لاجیتک لوگو و هویت بصری خود را تغییر دارد
  • بانک سامان نمونه موفق نوسازی برند در ایرا ...
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر