» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بازی با اعداد در کمپین نوروزی بانک ملت


ام بی ای نیوز: هنوز تا اجرای کمپین‌های تازه توسط برندها فاصله است و فروردین و اردیبهشت ماه‌های آرامی برای برندها هستند. شرکت‌های تبلیغاتی نیز در این ماه‌ها فرصت بیشتری برای بررسی کمپین‌های نوروزی خود و ایده‌پردازی برای کمپین‌های جدید دارند. یکی از کمپین‌های نوروزی که در شبکه‌های اجتماعی نیز بازتاب داشت، کمپین نوروزی بانک ملت است. این کمپین توسط شرکت تبلیغاتی ایران نوین اجرایی شده است.
محمدرضا هاشمیان مدیر واحد ایده پردازی این شرکت درباره مسئله مطرح شده از طرف بانک ملت گفت: بریف مطرح شده از طرف بانک ملت به نظر آسان ولی در عمل پیچیده بود . تبریک سال نو هدفی بود که بانک این کمپین را براساس آن طرح ریزی کرده بود. کمپینی که باید یک ربط معنایی و بصری با کمپین سال قبل بانک نیز داشت . البته باید بگویم: درخواست بانک ملت از شرکتهای تبلیغاتی به صورت پیچ برگزار شد و ما نیز در آن شرکت داشتیم.

هاشمیان در پاسخ به این سئوال: طرح نوروزی بانک ملت در فضای مجازی نیز با بازخوردهایی مواجه شد، برای این موضوع نیز برنامه ریزی داشته‌اید؟
گفت: باید واقعیت‌ امروزه را بپذیریم که فضای مجازی مانند زلزله ای تمام ارکان زندگی ایرانیان و را جا به جا کرده است. تبلیغات هم از این موضوع مستثنی نیست. این نوع ایده پردازی تبلیغات محیطی که فضای مجازی را به جنب و جوش در می آورد و خود را نقل مطالب می کند از دید مشتریان پنهان نیست و بلکه جذابیت نیز دارد. این موضوعی بود که ما در ایده پردازی و طراحی کار به آن دقت داشتیم.

هاشمیان درباره مراحل ایده‌پردازی کمپین نوروزی بانک ملت گفت: بخشی از جواب را در سوال قبل بیان کردم. با این حال وقتی با بریف از بانک ملت روبرو هستیم این امکان را داریم که جسارت را هم چاشنی ایده پردازی خود کنید. در واقع مدیریت تبلیغات و بازاریابی بانک ملت از معدود سفارش دهندگانی هستند که شما را تنگنای بریف محدود نمی کنند. بنابراین این شرایط دوز ایده را بالا برده و اینجاست که خلاقیت حرف اول و آخر را می زند تا جایی که حتی برند بانک هم حذف می شود.

عوامل کمپین:
مدیر خلاقیت: محمدرضا هاشمیان
مدیر هنری: بابک یادگاریان
گرافیست: رشید رهنما
کپی رایتر: محمدرضا هاشمیان
تیم ایده پردازی: محمدرضا هاشمیان. بابک یادگاریان. رشید رهنما. ناصر راد
سناریو: امین طباطبایی. آرش طاهرخانی
کارگردان:شهرام مکری
مدیر پروژه: توماج جوانمرد



بازی با اعداد در کمپین نوروزی بانک ملت

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • "شهر در تعطیلات هم هست"
  • دورتو؛ بوی تمیزی
  • تقابل فقیر و غنی در کمپین اویلا
  • «باشتاب سوخت بگیرید» چگونه خلق شد؟
  • بودجۀ هدایای نوروزی بانک سامان صرف بازسا ...
  • دستان گره خورده‌ی دو برند در یک آگهی برای ...
  • گزارش اولین کمپین اطلاع رسانی بانک مرکزی
  • دکمه ورود به بانک
  • بوی عید می آید
  • مثل بهار سرسبز باشید
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر