» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
پرپروک و منویی با خط بریل


ام بی ای نیوز: رستورانهای زنجیره ای پرپروک برای رفاه گروهی از مشتریانشان که مشکل بینایی دارند منوهای مخصوص با خط بریل را در نظر گرفته اند و در اختیارآنها قرارمی دهند و به این شکل افراد روشن دلی که برای صرف غذا این مجموعه را انتخاب میکنند می توانند با استفاده از منوی که با خط بریل تهیه شده نسبت به سفارش انواع فست فودها و همچنین محتویات آنها اطلاع پیدا کرده و شخصاً نسبت به تهیه ی غذای مورد نظر خود با توجه به منویی که در اختیار دارند اقدام نمایند.
مسول ثبت سفارشهای یکی از شعب مجموعه رستورانهای زنجیره ای پرپروک با تاکید به این موضوع که حفظ و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان یکی از مهمترین رویکردها و همچنین عوامل موفقیت این مجموعه تاکنون بوده است افزود: پرسشنامه هایی در راستای نظر سنجی از مخاطبان در مورد نحوه ی خدمت رسانی داخل رستورانها، برخورد پرسنل، سرعت در ارائه ی سرویس و در نهایت کیفیت غذاها تهیه شده و در اختیار برخی از مشتریان قرارداده می شود تا از این طریق بطور دائم به رصد دیدگاه های مشتریان که بازتاب نوع خدمات رسانی و کیفیت غذای ارائه شده این مجموعه است پرداخته شود.

پرپروک و منویی با خط بریل


درواقع ایده ی منویی با خط بریل براساس این تفکر شکل گرفت که مشتریان روشن دل که به همراه دوستان یا خانواده به این مجموعه می آیند بدون نیاز به کمک دیگران بتوانند مانند سایر افراد از محتویات و نوع مواد تشکیل دهنده غذایی که سفارش میدهند و حتی قیمت ها آگاهی داشته و بر این اساس دست به انتخاب بزنند و غذای مورد نظر خود را سفارش دهند.

در همه دنیا شاهد هستیم که حتی در سطح شهرها مترو و ایستگاه های اتوبوس و همه اماکن عمومی برا ی معلولان جسمی تسهیلاتی در نظر گرفته شده و به آنها نیز فکر شده است تا بتوانند راحت تر و بدون احتیاج به کمک دیگران در اجتماع حضور داشته باشند اما در کشور ما این موضوع تا حدود زیادی مورد چالش قرارگرفته است و مشکلات زیادی برای این گروه وجود دارد، طی سالهای اخیر برخی شرکتها توجه به این گروه را در کنار برنامه های تبلیغاتی خود قرار داده اند به شکلی که کمپین های مسئولیت اجتماعی متعددی در این حوزه برگزار شده است و حتی شاهد برخی تغییرات و تسهیلات برای گروه هایی که چپ دست هستند مثلاً در دستگاههای خودپرداز برخی بانکها و... ایجاد شده است.
منویی با خط بریل ایجاد حس ارزشمندی در بین گروهی است که نمیتوانند دنیا را از دریچه ی چشم خود ببینند.

پرپروک و منویی با خط بریل

mbanews.ir - مريم غضنفري
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استقبال بی نظیر از تخفیف 99درصدی
  • اشتراک گذاری شادی با خط بریل در کمپین کوک ...
  • بیسکویتی که به کودکان نزدیک تر شد
  • نگاهی به فعالیتهای بازاریابی پرپروک؛ از ...
  • ساخت اولین ساعت هوشمند بریل جهان
  • ارائه بسته‌های پیشنهادی کالا متناسب با ب ...
  • رفاه رویایی با برلیانس
  • خرید آجیل همراه با راهنمایی و امتحان محصو ...
  • گزینه روی میز مشتریان
  • صفردرصد افزایش قیمت در شهری پر از فرش
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر