» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)


Burger Nest
ام بی ای نیوز: طراح یونانی، سوفیا جورجپولو، ساکن آتن است و در همین حال مشتریش، Burger Nest، هزاران مایل دور تر در تگزاس واقع در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند. سوفیا در رابطه با شغلش گفت که در حوزه کاری خود ترکیبی از خلاقیت و سادگی از لحاظ علم زیبا شناسی را به بقیه چیز ها ترجیح می دهد که باعث می شود بدون هر گونه سر و صدای غیر ضروری کار به نتیجه برسد. خلاقیت بذر و زیربنای یک کار بزرگ است اما سوفیا به اهمیت استراتژی و برنامه ریزی به عنوان یک پیش شرط کلیک بر روی چیز های مختلف اعتقاد دارد.

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)


Sandinha
مدیران و کارمندان استودیو "327 Creative"، با محوریت پورتو، در پرتغال، درباره شرکت خود به عنوان یک استودیوی طراحی کوچک و پرشور، به وجود آورنده برند های زیبا در راستای نیل به هدف ارائه جالب ترین تجارب خلاقانه حرف می زنند.
در راستای کار برای Saninha، مدیران و کارمندان 327 Creative با هدف توسعه و تغییر کامل همه عناصر رستوران از جمله نامگذاری، برند و هویت، بسته بندی، وبسایت، شبکه های اجتماعی، طراحی داخلی و برنامه ریزی برای فضای آن پروژه را در دست گرفتند. با توجه به تاریخچه و سنت محصول، اصول زیبایی شناسی و طراحی داخلی برند در حالی از این قواعد پیروی کردند که ارتباط از طریق یک رنگ و با یک نوع صنعت و مبلمان خاص برقرار می شد. در ادامه یک بسته بندی منحصر به فرد نیز برای راحتی خوردن آن طراحی شده است.

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)


Bouch Burger Bistro
کار آژانس برندینگ، طراحی و بازاریابی "Firmalt" برای Bouch Burger Bistro به وسیله اجرای ایده دریافتی و در نتیجه طراحی بسته بندی خود را نشان داد: قصد تکمیل برگر. هر برگر در این جا با دقت درست شده است تا طعمی منحصر به فرد و کاملا لذت بخش را عرضه کند. به منظور تضمین کیفیت، نان، سس ها و ادویه های این برگر کاملا داخل رستوران و در خانه طبخ و تهیه می شوند.
به گفته Firmalt، ایده انجام کار از قصابی های کوچک الهام گرفته شده است که در آن جا با هدف تضمین ارائه بهترین و تازه ترین انتخاب برای مشتریان، محصولات به طور مستقیم با دست برداشته می شوند. نمایش محصولات با کیفیت، دوست داشتنی و جذاب به طور خاص برای برند مهم بود.

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)

پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)


پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برای برگر (قسمت سوم)

مترجم: مرضیه فروتن
www.popsop.com
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برا ...
  • پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برا ...
  • بسته‌بندي خلاقانه برگر، مشكل زنان ژاپني ...
  • گریل کردن برگر های Burger King بر روی قفسه مترو
  • برگر كينگ ژاپن، برگر سياه ارائه مي دهد
  • تکه های میوه تازه بر روی بسته بندی یخ چای
  • بهترین طراحی های بسته بندی سال 2016 (قسمت دو ...
  • بهترین بسته بندی های سال 2016 (قسمت سوم)
  • هر طور دوست دارید برگر خود را بسازید
  • برگرهای لگویی در فیلیپین
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر