» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
فیلیپس و حذف میوه ها از نقاشی های قدیمی


ام بی ای نیوز: فیلیپس اخیرا در قالب یک کمپین با هدف تبلیغ آبمیوه گیری های خود یک اقدام تبلیغاتی جالب را در موزه "Rijksmuseum" مهندسی کرد. حرکت فوق تمرکز بر روی نقش میوه ها و سبزیجات در زندگی ما را سر لوحه اقدامات خود قرار می دهد.
دراین آگهی تبلیغاتی بازدید کنندگان بی خبر از همه جا حین تماشای آثار هنری معروف در موزه شگفت زده می شوند (در حالی که ما مطمئن هستیم که به آن ها خبر فیلمبرداری داده شده اما اتفاق دیگری در این میان رخ نداده است). این کار با حذف میوه ها و سبزیحات از سه شاهکار هنری هلندی معروف انجام می شود: "تصاویر اشیاء بی جان با گل ها و میوه ها" اثر یان فن هایسام، "تصاویر اشیاء بی جان با میوه ها در یک بشقاب چوبی" اثر آنتونی اوبرمن و "تصاویر اشیاء بی جان با پنیر" اثر فلوریس کلاسز فن دیک. بازدید کنندگان از آثار هنری شاهد حذف میوه ها هستند. در ادامه یکی از کارمندان و حاضران در موزه یک سیب را از نقاشی بر می دارد و آب آن را یا آبمیوه گیری فیلیپس می گیرد. برای ساخت یک فیلم از آگهی تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی واکنش های افراد نسبت به این اتفاق فیلمبرداری می شوند.

فیلیپس و حذف میوه ها از نقاشی های قدیمی


پیش فرض کمپین، محصول آژانس تبلیغاتی Ogilvy آمستردام، این است که میوه ها و سبزیجات سهم مناسبی از رژیم های غذایی مردم ندارند. 85 درصد از اروپایی ها ظاهرا به اندازه کافی میوه و سبزیجات نمی خورند. آن ها همچنین متمایل به نادیده کرفتن میوه ها و سبزیجات در نقاشی ها و تصاویر اشیاء بی جان هستند. با این وجود با حذف آن ها از نقاشی ها و آثار هنری، دلتان برایشان تنگ خواهد شد.
پس از فیلمبرداری، ویدیو های "How-To" در کانال های اجتماعی به مردم در راستای تهیه آب میوه های الهام گرفته از شاهکار های هنری مخصوص به خود در خانه کمک کردند. آژانس تبلیغاتی Ogilvy لندن با مشارکت شعبه های همکار خود در سنگاپور و آمستردام پیرامون این کمپین همکاری کرد.

دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Ogilvy & Mather آمستردام
مشتری: فیلپس
شرکت فیلمسازی: CAM DAVID
آژانس فیلمسازی: We Film، Dare Creative
کارگردان: جوری هولشیمر



فیلیپس و حذف میوه ها از نقاشی های قدیمی

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اسموتی سبزیجات
  • آبمیوه گیری Philips
  • میوه و سبزیجات زشت و بدقواره پرطرفدار میش ...
  • آثار هنری پیکاسو و داوینچی در مخلوط کن MAGIM ...
  • نقش کم رنگ فروشگاه های زنجیره ای در عرضه م ...
  • گوشی جدید نوکیا با میوه و سبزیجات شارژ می ...
  • تکه های میوه تازه بر روی بسته بندی یخ چای
  • ما عاشق تفاوتیم
  • گل بهترین میوه‌ها
  • وقتی آثار هنری در موزه ای پنیری خورده می ش ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر