» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
واقعیت افزوده و برندها


ام بی ای نیوز: در یک بررسی در ابتدای امسال مشخص شد ۶۱ درصد خریداران ترجیح می‌دهند پیش از خرید، ویژگی‌های کالا و خدمات را با واقعیت افزوده تجربه کنند. به نظر آن‌ها این تجربه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. فروشندگان هم از این مسئله استقبال می‌کنند و تعداد اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده که وارد بازار می‌شود روزبه‌روز در حال افزایش است.
برندهای مختلف در حوزه‌های متنوع از این فناوری استفاده می‌کنند.

کالاهای خانه و واقعیت افزوده
Ikea، Lowes و Target از عشاق واقعیت افزوده‌اند و امکان تجربه با این فناوری را برای کمک به خرید مشتریان ایجاد کرده‌اند. آن‌ها متوجه شده‌اند خرید وسایل گران‌قیمتی مثل تخت‌خواب یا مبل در صورتی آسان‌تر می‌شود که مشتری بتواند کالا را در فضای مورد نظرش ببیند و راحت‌تر انتخاب کند.

اسباب‌بازی‌فروش‌ها
دنیای اسباب‌بازی هم از این فناوری بی‌نصیب نمانده است. ابداع بازی‌هایی با اسباب‌بازی‌های دنیای واقعی برای ترغیب کودکان و والدین‌شان به خرید از فعالیت‌های برندهای این حوزه بوده است.

ساخت و ساز و طراحی بخش‌های مختلف خانه
پروژه‌های مربوط به خانه و بازسازی خانه هم از خدماتی است که نیازمند بررسی زیاد است. واقعیت افزوده این جا هم به کمک مخاطب و ارائه‌کننده‌ی خدمات آمده است.
به عنوان مثال برند تولید در Clopay به مشتریان امکان می‌دهد بتوانند درهای مختلف پارکینگ خود را با این فناوری ببینند.

غذا و نوشیدنی
صنعت رستوران و کافه هم به این فناوری علاقه نشان داده است. Starbucks خیلی وقت‌ها از واقعیت افزوده استفاده می‌کند. یکی از فعالیت‌های اخیر برند، آفرینش فضای خاص در شعبه‌هایشان بود. آن‌ها می‌خواستند هم‌زمان با نشان دادن روش‌های مختلف دم‌کردن قهوه به مشتریان، آن‌ها را به مزرعه‌ی قهوه در کشوری دیگر ببرند.

واقعیت افزوده و برندها

مترجم: نازنين کي نژاد
www.dmnews.com
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • واقعیت مجازی پیشرو در دنیای بازاریابی ام ...
  • واقعیت افزوده، ابزار شخصی سازی و ساخت خود ...
  • کارت تبریک واقعیت افزوده هوندا، اسباب شا ...
  • استارتاپ واقعیت افزوده صورت شما را به بیل ...
  • مایکروسافت به جنگ عینک گوگل می‌رود
  • شرکت ادوبی خدمات بازاریابی ابری خود را وا ...
  • 95 درصد اسباب بازی های موجود دربازار،وارد ...
  • Lenovo و تبلیغ برای جنگ ستارگان به سبک واقعی ...
  • انقلاب در تجربه جدید خرید در سطح جهانی
  • اکونومیست؛ استفاده از واقعیت مجازی برای ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر