» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
واقعیت افزوده و برندها


ام بی ای نیوز: در یک بررسی در ابتدای امسال مشخص شد ۶۱ درصد خریداران ترجیح می‌دهند پیش از خرید، ویژگی‌های کالا و خدمات را با واقعیت افزوده تجربه کنند. به نظر آن‌ها این تجربه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. فروشندگان هم از این مسئله استقبال می‌کنند و تعداد اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده که وارد بازار می‌شود روزبه‌روز در حال افزایش است.
برندهای مختلف در حوزه‌های متنوع از این فناوری استفاده می‌کنند.

کالاهای خانه و واقعیت افزوده
Ikea، Lowes و Target از عشاق واقعیت افزوده‌اند و امکان تجربه با این فناوری را برای کمک به خرید مشتریان ایجاد کرده‌اند. آن‌ها متوجه شده‌اند خرید وسایل گران‌قیمتی مثل تخت‌خواب یا مبل در صورتی آسان‌تر می‌شود که مشتری بتواند کالا را در فضای مورد نظرش ببیند و راحت‌تر انتخاب کند.

اسباب‌بازی‌فروش‌ها
دنیای اسباب‌بازی هم از این فناوری بی‌نصیب نمانده است. ابداع بازی‌هایی با اسباب‌بازی‌های دنیای واقعی برای ترغیب کودکان و والدین‌شان به خرید از فعالیت‌های برندهای این حوزه بوده است.

ساخت و ساز و طراحی بخش‌های مختلف خانه
پروژه‌های مربوط به خانه و بازسازی خانه هم از خدماتی است که نیازمند بررسی زیاد است. واقعیت افزوده این جا هم به کمک مخاطب و ارائه‌کننده‌ی خدمات آمده است.
به عنوان مثال برند تولید در Clopay به مشتریان امکان می‌دهد بتوانند درهای مختلف پارکینگ خود را با این فناوری ببینند.

غذا و نوشیدنی
صنعت رستوران و کافه هم به این فناوری علاقه نشان داده است. Starbucks خیلی وقت‌ها از واقعیت افزوده استفاده می‌کند. یکی از فعالیت‌های اخیر برند، آفرینش فضای خاص در شعبه‌هایشان بود. آن‌ها می‌خواستند هم‌زمان با نشان دادن روش‌های مختلف دم‌کردن قهوه به مشتریان، آن‌ها را به مزرعه‌ی قهوه در کشوری دیگر ببرند.

واقعیت افزوده و برندها

مترجم: نازنين کي نژاد
www.dmnews.com
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • واقعیت افزوده، ابزار شخصی سازی و ساخت خود ...
  • واقعیت مجازی پیشرو در دنیای بازاریابی ام ...
  • کارت تبریک واقعیت افزوده هوندا، اسباب شا ...
  • استارتاپ واقعیت افزوده صورت شما را به بیل ...
  • مایکروسافت به جنگ عینک گوگل می‌رود
  • شرکت ادوبی خدمات بازاریابی ابری خود را وا ...
  • 95 درصد اسباب بازی های موجود دربازار،وارد ...
  • Lenovo و تبلیغ برای جنگ ستارگان به سبک واقعی ...
  • انقلاب در تجربه جدید خرید در سطح جهانی
  • اکونومیست؛ استفاده از واقعیت مجازی برای ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر