» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
مقصد بعدی سفر؛ مادرید


ام بی ای نیوز: از نظر شهردار مادرید، تصویری ساده بهتر از مفهومی پیچیده است. در سال ۲۰۱۶ شهردار این شهر لوگوی جدید پایتخت اسپانیا را در معرض دید عموم گذاشت؛ نمادی که قرار بود روی علائم شهر، وسايل نقلیه و لوازم تحریر شهر بخورد.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید


لوگوی جدید مثل لوگوی قدیمی تصویر خرسی را نشان می‌داد که قصد داشت به یک درخت توت‌فرنگی برسد که از خیلی قبل پیش و از سال ۱۲۲۲ در مادرید بوده است. چیزی که غایب است، دو علامت تعجب است که به شکل پرانتز نام شهر را احاطه می‌کرد و این طور به نظر می‌رسید که تمام شادابی شهر را می‌گیرد.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید


مادرید که ممکن است از نظر ساکنانش شهری عادی به نظر بیاید، رتبه‌ی خوبی در اعداد و ارقام دارد:
• بلندترین پایتخت اروپا و یکی از آفتابی‌ترین شهرها
• سومین شهر بزرگ اروپا
• چهاردهمین شهر برتر اقتصادی دنیا
با این اوصاف و با این مقدمه در مورد ریبرندینگ، می‌خواهیم چند کمپین شهر مادرید را در طول این سال‌ها با هم ببینیم.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید


به عقب برگردیم؛ سال ۲۰۱۰. مادرید درباره‌ی شماست.
هنر و فرهنگ، کسب و کار، زندگی لوکس و پر از آسایش، گشت و گذار، غذا و تفریحات شبانه و همه چیز. مادرید همه چیز است. کمپین که رفتار یک گردشگر را از فرودگاه دنبال می‌کند، به خوبی توانسته تفریحات او را به تصویر بکشد. شهری رویایی که در انتظار شماست.



سال ۲۰۱۱. مادرید؛ یک روش زندگی
مادرید روشی خارق‌العاده برای زندگی است، هنوز بسیاری از ساکنان شهر در این کمپین حضور ندارند. محلی‌ها به عنوان ویژگی تیپیکال شهر ظاهر می‌شوند و به گردشگران خوش‌آمد می‌گویند و سبک زندگی ساده‌گیرانه‌شان را در معرض دید آن‌ها می‌گذارند. البته در این کمپین تمایل بیش‌تری به نمایش سنت‌ها وجود دارد.

سال ۲۰۱۴: مادرید؛ رزروشده برای شما
اگر مادرید میزبان المپیک باشد چه؟ در این صورت میهمانان از شهر اروپایی زیبایی بازدید می‌کنند که پر از جذابیت‌های توریستی و فرهنگی است و برای آن‌ها رزرو شده است. در این کمپین شهر به محلی برای دور هم جمع شدن تبدیل شده بود و گردشگران به دنبال کشف راز و رمزهای آن بودند. پیام کمپین روشن بود: مادرید بازدیدکنندگان بالقوه‌اش را برای کامل کردن کارت‌پستالش دعوت می‌کند.



سال ۲۰۱۶. مادرید؛ شهری که همه به آن دعوت شده‌اند
آخرین کمپین که به احتمال زیاد جذاب‌ترین‌شان هم است، با این ایده‌ی اولیه طراحی شد که مادرید متعلق به همه است و چاشنی «دعوت بودنِ همه و پذیرفته‌شدن همگان» در شهر به این مفهوم اضافه شد. مادرید برای همه و با هر موقعیتی مناسب است.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.medium.com
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اپلیکیشن مایکروسافت برای هواداران رئال م ...
  • نوشابه‌های انرژی‌زا با طعم رئال مادرید
  • رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه جهان
  • مایکروسافت اسپانسر تیم فوتبال رئال مادری ...
  • آیا ورزشگاه رئال مادرید به ورزشگاه مایکر ...
  • تبلیغات بر روی جوراب بازیکنان
  • صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانان حذف شد
  • سرو پیتزا با چهره رونالدو!
  • جایگزینی آگهی های زشت خیابانی با گلدان ها ...
  • سرعت رونالدو هم‌پای سرعت اینترنت Altice
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر