مقصد بعدی سفر؛ مادرید » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
مقصد بعدی سفر؛ مادرید


ام بی ای نیوز: از نظر شهردار مادرید، تصویری ساده بهتر از مفهومی پیچیده است. در سال ۲۰۱۶ شهردار این شهر لوگوی جدید پایتخت اسپانیا را در معرض دید عموم گذاشت؛ نمادی که قرار بود روی علائم شهر، وسايل نقلیه و لوازم تحریر شهر بخورد.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید


لوگوی جدید مثل لوگوی قدیمی تصویر خرسی را نشان می‌داد که قصد داشت به یک درخت توت‌فرنگی برسد که از خیلی قبل پیش و از سال ۱۲۲۲ در مادرید بوده است. چیزی که غایب است، دو علامت تعجب است که به شکل پرانتز نام شهر را احاطه می‌کرد و این طور به نظر می‌رسید که تمام شادابی شهر را می‌گیرد.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید


مادرید که ممکن است از نظر ساکنانش شهری عادی به نظر بیاید، رتبه‌ی خوبی در اعداد و ارقام دارد:
• بلندترین پایتخت اروپا و یکی از آفتابی‌ترین شهرها
• سومین شهر بزرگ اروپا
• چهاردهمین شهر برتر اقتصادی دنیا
با این اوصاف و با این مقدمه در مورد ریبرندینگ، می‌خواهیم چند کمپین شهر مادرید را در طول این سال‌ها با هم ببینیم.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید


به عقب برگردیم؛ سال ۲۰۱۰. مادرید درباره‌ی شماست.
هنر و فرهنگ، کسب و کار، زندگی لوکس و پر از آسایش، گشت و گذار، غذا و تفریحات شبانه و همه چیز. مادرید همه چیز است. کمپین که رفتار یک گردشگر را از فرودگاه دنبال می‌کند، به خوبی توانسته تفریحات او را به تصویر بکشد. شهری رویایی که در انتظار شماست.



سال ۲۰۱۱. مادرید؛ یک روش زندگی
مادرید روشی خارق‌العاده برای زندگی است، هنوز بسیاری از ساکنان شهر در این کمپین حضور ندارند. محلی‌ها به عنوان ویژگی تیپیکال شهر ظاهر می‌شوند و به گردشگران خوش‌آمد می‌گویند و سبک زندگی ساده‌گیرانه‌شان را در معرض دید آن‌ها می‌گذارند. البته در این کمپین تمایل بیش‌تری به نمایش سنت‌ها وجود دارد.

سال ۲۰۱۴: مادرید؛ رزروشده برای شما
اگر مادرید میزبان المپیک باشد چه؟ در این صورت میهمانان از شهر اروپایی زیبایی بازدید می‌کنند که پر از جذابیت‌های توریستی و فرهنگی است و برای آن‌ها رزرو شده است. در این کمپین شهر به محلی برای دور هم جمع شدن تبدیل شده بود و گردشگران به دنبال کشف راز و رمزهای آن بودند. پیام کمپین روشن بود: مادرید بازدیدکنندگان بالقوه‌اش را برای کامل کردن کارت‌پستالش دعوت می‌کند.



سال ۲۰۱۶. مادرید؛ شهری که همه به آن دعوت شده‌اند
آخرین کمپین که به احتمال زیاد جذاب‌ترین‌شان هم است، با این ایده‌ی اولیه طراحی شد که مادرید متعلق به همه است و چاشنی «دعوت بودنِ همه و پذیرفته‌شدن همگان» در شهر به این مفهوم اضافه شد. مادرید برای همه و با هر موقعیتی مناسب است.

مقصد بعدی سفر؛ مادرید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.medium.com
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اپلیکیشن مایکروسافت برای هواداران رئال م ...
  • نوشابه‌های انرژی‌زا با طعم رئال مادرید
  • رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه جهان
  • مایکروسافت اسپانسر تیم فوتبال رئال مادری ...
  • آیا ورزشگاه رئال مادرید به ورزشگاه مایکر ...
  • تبلیغات بر روی جوراب بازیکنان
  • صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانان حذف شد
  • سرو پیتزا با چهره رونالدو!
  • جایگزینی آگهی های زشت خیابانی با گلدان ها ...
  • سرعت رونالدو هم‌پای سرعت اینترنت Altice
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر