دلم می‌خواهد این آهنگ را در مراسم تدفینم بشنوم » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
دلم می‌خواهد این آهنگ را در مراسم تدفینم بشنوم


ام بی ای نیوز: مراسم تدفین قرار است مراسمی خسته‌کننده و غمگین باشد؛ چون کسی را از دست داده‌ایم. در اواسط سال ۲۰۱۰ بود که مردم و بیش‌تر جوان‌ها در YouTube جمله‌ای را باب کردند «این قطعه را در مراسم تدفینم بگذار» و معنای جمله این بود که آن‌ها می‌خواستند بگویند که آن آهنگ را بسیار دوست دارند؛ در واقع به قدری دوستش دارند که می‌خواهند در مراسم تدفین‌شان آن موسیقی شنیده شود.

دلم می‌خواهد این آهنگ را در مراسم تدفینم بشنوم


واقعیت این است که Spotify بین شرکت‌های بزرگی که بودجه‌های کلانی برای تبلیغات اختصاص می‌دهند، مبالغ اندکی برای تبلیغات اختصاص می‌دهد. اما از چند سال قبل برند تصمیم گرفت از این سنت دیرینه فاصله بگیرد و به جذب مشتری فکر کند و کمپین‌های جذابی طراحی کند. کمپین‌هایی که مانند خود پلت‌فرم، ساده و گویا باشد. در سال ۲۰۱۷ در مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه، برند از این جمله‌ی مشهور استفاده کرد.
«این قطعه را در مراسم تدفینم اجرا کن» موسیقی‌هایی را از گروه موسیقی رقص DNCE به نمایش می‌گذارد که به هیچ وجه با مراسم تدفین جور درنمی‌آیند.



در ویدیوی دیگری از برند با عنوان «گرم شدن زمین واقعی است... پس بیا برقصیم» هم شاهد واکنش‌هایی عجیب به تغییرات آب و هوایی زمین هستیم.



کمپین بانمک Spotify براساس داده‌های کاربران در اینترنت درست شده است و پیش از آن هم Spotify با استفاده از داده‌های کاربران کمپینی محیطی را در سال ۲۰۱۶ در آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان اجرا کرد.
محتوای برخی از پوسترهای برند عبارتند از:
دوست عزیزی که در روز ولنتاین، ۴۲ بار آهنگ «متاسفم» را گوش کرده بودی، بگو چه کار کرده بودی؟

دوست عزیزی که در تئاتر District هستی، و امسال ۵۳۷۶ بار به موسیقی Hamilton گوش کردی، می‌توانی برای ما بلیط تهیه کنی؟
برند حتی فهرست‌های موسیقی (Playlist) براساس نتایج جست‌و‌جوی مردم تهیه کرده است؛ فهرست‌هایی با نام‌های «متاسفم که گربه‌ات رو گم کردم» و «بلد نیستم فهرست موسیقی درست کنم».
Spotify در این فعالیت‌های ارتباطی از روش هوشمندانه‌ای برای ترکیب فناوری و عناصر انسانی بهره گرفته است و نتایج نشان می‌دهد که موفق عمل کرده است.

دلم می‌خواهد این آهنگ را در مراسم تدفینم بشنوم

مترجم: نازنين کي نژاد
www.campaignlive.co.uk
شنبه 22 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • جایزه موسیقی یوتیوب
  • سلف سرویس تبلیغات در Spotify
  • نوآورترین کمپانی‌های 2016: Spotify
  • موسیقی؛ دمیدن روح دوباره در بدن بیماران آ ...
  • با موسیقی پیشنهادی Spotify در کلاس درس بخواب ...
  • بیمارستان با موسیقی جای ترسناکی نیست
  • مراسم شاد و هیجان‌انگیز مسواک‌کردن
  • هم آهنگ؛ لذت جاری شدن در نت های موسیقی
  • آخرین قدم Spotify برای عرضه عمومی سهام
  • شوخی اسپاتیفای با اسامی خنده دار پلی لیست ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر