» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
فری‌لنسرها بخوانند (قسمت اول)


ام بی ای نیوز: حالا که فری‌لنسرها همه جا هستند و شرکت‌ها به راحتی خیلی از کارهای بزرگ را به آن‌ها می‌سپارند، چرا ما دنیای خودمان را به درستی نشناسیم و برای خودمان و پرسنال‌برندمان شخصیتی خلق نکنیم که ما را چندین گام جلوتر از رقبایمان قرار ندهد؟ در این مطلب قرار است ببینیم چطور می‌شود در دنیای فری‌لنسرها پرسنال‌برند قوی‌تری داشته باشیم.

1- داستان خودتان را تعریف کنید
شخصیت‌تان را وارد پرسنال‌برندتان بکنید. توضیح دهید که چرا وارد این صنعت شده‌اید و داستان رسیدنتان را به این نقطه‌ای که اکنون در آن هستید، در تاریخچه‌ی کارهاتان تعریف کنید. هدف این است که خودتان را متمایز کنید و برای این کار خلاقیت و منحصربه فرد بودن بهترین روش است.

2- وب‌سایت‌تان را برای جذب مخاطبان خاص‌تان طراحی کنید
تعداد زیادی فری‌لنسر وجود دارد با این حال عده‌ی کمی از آن‌ها وب‌سایت خودشان را دارند؛ واقعیت این است که شما یک وب‌سایت لازم دارید. اگر کسی می‌خواهد طراح گرافیک فری‌لنسر باشد، داشتن یک وب‌سایت طراحی می‌تواند او را یک سر و گردن از بقیه بالاتر قرار دهد و او را به عنوان کارشناسی معرفی کند که در کنار کارهایش به تولید محتوا و ارزش در این حوزه مشغول است.

3- آن‌چه را برای دیگران انجام می‌دهید، برای خودتان هم بکنید
بیش‌تر مردم و حتی حرفه‌ای‌ها هم آن‌چه را برای دیگران می‌کنند، از خودشان دریغ می‌کنند. مثلا خیلی از طراحان گرافیک هستند که وب‌سایت‌های ضعیفی دارند. کارشناسان شبکه‌های اجتماعی‌ای را می‌بینید که خودشان حضور کم‌رنگی در شبکه‌های اجتماعی دارند. یکی از بهترین راه‌های مطرح‌شدن این است که آن‌چه را انجام می‌دهید، به درستی نمایش دهید. پرسنال‌برندی طراحی کنید که دقیقا نشان دهد کار و فعالیت شما چیست.

فری‌لنسرها بخوانند (قسمت اول)


4- قیمت‌ها را بالاتر در نظر بگیرید
ممکن است فکر کنید این گزینه چندان کارایی ندارد؛ اما با در نظر گرفتن قیمت‌های بالا و در عین حال منصفانه، کارفرماها شما را به عنوان کسی در نظر می‌گیرند که کارهای خاص و خارق‌العاده انجام می‌دهد. متاسفانه خیلی از فری‌لنسرها ممکن است به دلیل کیفیت پایین کارهایشان، قیمت‌های کمی هم در نظر بگیرند. شنا کردن برخلاف جریان، شما را بالا می‌کشد.

5- پیش از فروش به مشتریان‌تان خدمت‌رسانی کنید
ما می‌توانیم براساس سیستم پروژه‌ای کار کنیم، اما در عین حال می‌توان نیازهای اساسی و حیاتی مشتری را برآورده کرد و سپس به سراغ پول رفت. تمام حرف این است که خیلی وقت‌ها می‌توان پیش از مبحث پول، یا بخشی از کار را انجام داد یا این‌که خدمتی اضافه‌تر را ارائه کرد و این راه است که مشتریان بیش‌تری برای شما می‌آورد. تمرکز اصلی به جای پول و درآمد باید روی خدمتی باشد که ارائه می‌کنید.

6- وقت‌تان را صرف قوی‌کردن ارتباطات و شهرت‌تان بکنید
شهرت و اعتبار ما نزد مشتریان گذشته و پیشین‌مان قابل فروش نیست و نمی‌توان رویش قیمت گذاشت. سرمایه‌گذاری روی ارتباط‌ها و تکرار روابط موفق است که تفاوت ایجاد می‌کند، پس ارتباط‌های پیشین را حفظ کنید.

7- روی برندتان سرمایه‌گذاری کنید
با افزایش تعداد فری‌لنسرها شما باید بتوانید همچنان متمایز و قوی باشید. در این میدان فری‌لنسرهایی مورد توجه قرار می‌گیرند که زمان و پول‌شان را روی پرسنال‌برندشان هزینه کنند. پورت‌فولیو، وب‌سایت یا نمونه‌هایی از خدماتی که ارائه می‌دهید، نمونه‌هایی از این دست‌اند. شما باید در تمام نقاط تماس‌تان به موارد تاثیرگذار خدمات‌تان اندیشیده باشید و مشتری بداند شما آدم لحظه‌ای و غیرقابل اعتمادی نیستید.

فری‌لنسرها بخوانند (قسمت اول)

مترجم: نازنین کی‌نژاد
www.entrepreneur.com
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فری‌لنسرها بخوانند (قسمت دوم)
  • 7 قدم تا راه اندازی شرکت
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • نکاتی درباره فروش حرفه‌ای
  • چرا باید مشتریان بی‌علاقه را رها کنیم؟
  • پنج‌ افسانه درباره کسب‌وکارهای تازه تاس ...
  • چطور ایده‌های‌مان را بفروشیم؟
  • نکاتی کلیدی در موفقیت کسب و کار
  • کاتی ساده برای حداکثر کردن کمپین های تبلی ...
  • پنج راه برای مدیریت انتظارات مشتری
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر