» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
فری‌لنسرها بخوانند (قسمت دوم)


ام بی ای نیوز: ۹- در پلت‌فرم‌های مختلف از مشتری‌هایتان نظرخواهی کنید
خیلی از فری‌لنسرها از وب‌سایت‌های واسطه بین خودشان و مشتری استفاده می‌کنند. اگر در این وب‌سایت‌ها شهرتی به هم بزنید به نتایج خوبی خواهید رسید که آورده‌ی نهایی‌اش، مشتریان بیش‌تر است. فری‌لنسرهای باهوش از مشتریان‌شان می‌خواهند که در این وب‌سایت‌ها به آن‌ها امتیاز دهند یا درباره‌شان بنویسند.

۱۰- پست‌های تحقیقی برای انتشاراتی‌های معتبر بنویسید
نوشتن مطلب میهمان و شناخته‌شدن در مجلات و انتشاراتی‌های معتبر کمک بزرگی برای شهرت شما در صنعت‌تان است. حتی می‌توانید با نمایش لوگوی این برندها در وب‌سایت‌تان، به اعتبارتان بیافزایید.

۱۱- پورت‌فولیوی خوبی برای خودتان بسازید
هیچ چیز به اندازه‌ی کارها و پروژه‌های گذشته‌تان در مورد شما حرف نمی‌زند. واقعیت این است که دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست و شما به پورت‌فولیویی قوی برای کارهایتان نیاز دارید. در هر بخشی که کار می‌کنید (از کپی‌رایتینگ گرفته تا برندینگ و طراحی گرافیک) نمونه‌های کارهایتان را هم در رزومه‌تان بیاورید.

فری‌لنسرها بخوانند (قسمت دوم)


۱۲- با فری‌لنسرهای دیگر همکاری کنید
همکاری، شکوفایی را به همراه دارد. با فری‌لنسرهای دیگر در حوزه‌ی کاری‌تان ارتباط خوبی برقرار کنید و این ارتباط را حتی در زمینه‌هایی که از آن سر در نمی‌آورید محکم کنید. به آن‌ها مشتری پیشنهاد کنید و در وب‌سایت‌تان آن‌ها را معرفی کنید.

۱۳- در کار و ارتباط‌هایتان وقت‌شناس و دقیق باشید
شما ممکن است در حوزه‌ی کاری‌تان غول باشید، اما مشهور بودن و بزرگ بودن اگر وقت‌شناس نباشید به کاری نمی‌آید. پرسنال‌برند شما باید با وقت‌شناسی شناخته‌ شود.

۱۴- خودتان باشید
رقابت ادامه دارد و روز به روز شدیدتر و سریع‌تر می‌شود. در این بازار اشباع‌شده، چیزی که شما را متمایز می‌کند این است که خودتان باشید. بگذارید شخصیت، خواسته‌ها و علایق‌تان در تمام کارهایتان خودش را نشان دهد. به خاطر داشته باشید که مردم با کسانی کار می‌کنند که گمان می‌کنند آن‌ها را به خوبی می‌شناسند.

فری‌لنسرها بخوانند (قسمت دوم)

مترجم: نازنين کي نژاد
www.entrepreneur.com
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فری‌لنسرها بخوانند (قسمت اول)
  • نکاتی درباره فروش حرفه‌ای
  • پنج نکته حیاتی درباره بازاریابی از آنتون ...
  • ابزاری برای شما که کارهایتان را در دقیقه ...
  • پنج راه برای مدیریت انتظارات مشتری
  • روش‌های رایگان برای تبلیغات و بازاریابی
  • برای افزایش فروش، بیشتر گوش دهید
  • برقراری ارتباط با مشتری: چیزهایی که از بر ...
  • آسان‌ترین مسیر برای رسیدن به شغل مناسب ک ...
  • یک کارآفرین اجتماعی موفق باشید
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر