» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
برای مادرم زندگی کنم


ام بی ای نیوز: اگر دل‌نازک هستید این آگهی را نبینید.
بچه‌ها روز مادر را دوست دارند، چون می‌توانند برای مادرشان کاری کنند. نقاشی بکشند، شعر بخوانند، شعر بخوانند، گل بخرند، لبخند بزنند. اما تصور کنید کودکی نتواند این کارها را بکند. حال طبیعی است که مادرش برای روز مادر چیزی نخواهد.
مادران این آگهی دنبال هدیه‌های رایج برای روز مادر نیستند. یکی از مادرها در همان ابتدای ویدیو می‌گوید: «من هیچ‌چیز نمی‌خواهم.»
آن یکی ادامه می‌دهد: «نه شکلات و نه جواهر.» و سومی می‌گوید: «نمی‌خواهم به اسپا بروم. گل لازم ندارم. هیچ کدام از این‌ها را نمی‌خواهم.»
این زنان، مادرهای واقعی‌ای هستند که کودکان‌شان بیماری‌های کشنده‌ای دارند و در بیمارستان کودکان تورنتو با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
هر کدام‌شان آرزو دارند بر چیزی غلبه کنند: دل‌شان می‌خواد بچه‌ها به سرعت بهبود یابند و به خانه برگردند و کودکیِ شاد و سالمی داشته باشند.

در این آگهی انسان‌هایی را می‌بینیم که ساده‌ترین چیزهای زندگی را ندارند. تصورش هم عجیب است که کسانی باشند که به این شکل نگران هدیه‌ای باشند که روز مادر خواهند داشت.
ویدیو قرار است به مادرها، تمام‌شان، نشان دهد که مادران کودکان مریض با چه حس‌هایی دست به گریبانند و احساسات بیننده را درگیر می‌کند.
با این حال آگهی چندان هم ناامیدکننده نیست و عده‌ی زیادی بعد از تماشای این ویدیو کمک‌هایشان را به موسسه‌ی SickKids که تهیه‌کننده‌ی آگهی است اهدا کردند.



برای مادرم زندگی کنم

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
دوشنبه 24 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Goldfish: برایم قصه‌های تازه‌ای بگو
  • تمام این برندهای نژادپرست- بررسی رفتارها ...
  • گل رز دیجیتالی هدیه Apple Watch به مناسبت روز م ...
  • بزرگداشت روز مادر با سه حرف در والمارت کا ...
  • تبلیغ مشارکت برای کودکان بدون اعتیاد
  • کمپین جدید یونیسف، لایک‌ها را در فیس‌بو ...
  • قیمت هر ثانیه تبلیغات در صداوسیما را می‌ ...
  • مادران بدون ترس، به استقبال تجربه‌های جد ...
  • بررسی یک کمپین: حمام زمانی برای تفریح و رش ...
  • طعمی که ارزش به اشتراک‌گذاشتن را دارد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر