» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برای مادرم زندگی کنم


ام بی ای نیوز: اگر دل‌نازک هستید این آگهی را نبینید.
بچه‌ها روز مادر را دوست دارند، چون می‌توانند برای مادرشان کاری کنند. نقاشی بکشند، شعر بخوانند، شعر بخوانند، گل بخرند، لبخند بزنند. اما تصور کنید کودکی نتواند این کارها را بکند. حال طبیعی است که مادرش برای روز مادر چیزی نخواهد.
مادران این آگهی دنبال هدیه‌های رایج برای روز مادر نیستند. یکی از مادرها در همان ابتدای ویدیو می‌گوید: «من هیچ‌چیز نمی‌خواهم.»
آن یکی ادامه می‌دهد: «نه شکلات و نه جواهر.» و سومی می‌گوید: «نمی‌خواهم به اسپا بروم. گل لازم ندارم. هیچ کدام از این‌ها را نمی‌خواهم.»
این زنان، مادرهای واقعی‌ای هستند که کودکان‌شان بیماری‌های کشنده‌ای دارند و در بیمارستان کودکان تورنتو با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
هر کدام‌شان آرزو دارند بر چیزی غلبه کنند: دل‌شان می‌خواد بچه‌ها به سرعت بهبود یابند و به خانه برگردند و کودکیِ شاد و سالمی داشته باشند.

در این آگهی انسان‌هایی را می‌بینیم که ساده‌ترین چیزهای زندگی را ندارند. تصورش هم عجیب است که کسانی باشند که به این شکل نگران هدیه‌ای باشند که روز مادر خواهند داشت.
ویدیو قرار است به مادرها، تمام‌شان، نشان دهد که مادران کودکان مریض با چه حس‌هایی دست به گریبانند و احساسات بیننده را درگیر می‌کند.
با این حال آگهی چندان هم ناامیدکننده نیست و عده‌ی زیادی بعد از تماشای این ویدیو کمک‌هایشان را به موسسه‌ی SickKids که تهیه‌کننده‌ی آگهی است اهدا کردند.



برای مادرم زندگی کنم

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
دوشنبه 24 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Goldfish: برایم قصه‌های تازه‌ای بگو
  • گل رز دیجیتالی هدیه Apple Watch به مناسبت روز م ...
  • تمام این برندهای نژادپرست- بررسی رفتارها ...
  • بزرگداشت روز مادر با سه حرف در والمارت کا ...
  • تبلیغ مشارکت برای کودکان بدون اعتیاد
  • قیمت هر ثانیه تبلیغات در صداوسیما را می‌ ...
  • کمپین جدید یونیسف، لایک‌ها را در فیس‌بو ...
  • مادران بدون ترس، به استقبال تجربه‌های جد ...
  • بررسی یک کمپین: حمام زمانی برای تفریح و رش ...
  • طعمی که ارزش به اشتراک‌گذاشتن را دارد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر