برای مادرم زندگی کنم » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برای مادرم زندگی کنم


ام بی ای نیوز: اگر دل‌نازک هستید این آگهی را نبینید.
بچه‌ها روز مادر را دوست دارند، چون می‌توانند برای مادرشان کاری کنند. نقاشی بکشند، شعر بخوانند، شعر بخوانند، گل بخرند، لبخند بزنند. اما تصور کنید کودکی نتواند این کارها را بکند. حال طبیعی است که مادرش برای روز مادر چیزی نخواهد.
مادران این آگهی دنبال هدیه‌های رایج برای روز مادر نیستند. یکی از مادرها در همان ابتدای ویدیو می‌گوید: «من هیچ‌چیز نمی‌خواهم.»
آن یکی ادامه می‌دهد: «نه شکلات و نه جواهر.» و سومی می‌گوید: «نمی‌خواهم به اسپا بروم. گل لازم ندارم. هیچ کدام از این‌ها را نمی‌خواهم.»
این زنان، مادرهای واقعی‌ای هستند که کودکان‌شان بیماری‌های کشنده‌ای دارند و در بیمارستان کودکان تورنتو با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
هر کدام‌شان آرزو دارند بر چیزی غلبه کنند: دل‌شان می‌خواد بچه‌ها به سرعت بهبود یابند و به خانه برگردند و کودکیِ شاد و سالمی داشته باشند.

در این آگهی انسان‌هایی را می‌بینیم که ساده‌ترین چیزهای زندگی را ندارند. تصورش هم عجیب است که کسانی باشند که به این شکل نگران هدیه‌ای باشند که روز مادر خواهند داشت.
ویدیو قرار است به مادرها، تمام‌شان، نشان دهد که مادران کودکان مریض با چه حس‌هایی دست به گریبانند و احساسات بیننده را درگیر می‌کند.
با این حال آگهی چندان هم ناامیدکننده نیست و عده‌ی زیادی بعد از تماشای این ویدیو کمک‌هایشان را به موسسه‌ی SickKids که تهیه‌کننده‌ی آگهی است اهدا کردند.



برای مادرم زندگی کنم

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
دوشنبه 24 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Goldfish: برایم قصه‌های تازه‌ای بگو
  • گل رز دیجیتالی هدیه Apple Watch به مناسبت روز م ...
  • تمام این برندهای نژادپرست- بررسی رفتارها ...
  • بزرگداشت روز مادر با سه حرف در والمارت کا ...
  • تبلیغ مشارکت برای کودکان بدون اعتیاد
  • قیمت هر ثانیه تبلیغات در صداوسیما را می‌ ...
  • کمپین جدید یونیسف، لایک‌ها را در فیس‌بو ...
  • مادران بدون ترس، به استقبال تجربه‌های جد ...
  • بررسی یک کمپین: حمام زمانی برای تفریح و رش ...
  • طعمی که ارزش به اشتراک‌گذاشتن را دارد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر