روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید


ام بی ای نیوز: امروز صبح خیلی اتفاقی به این لینک برخوردم و شروع کردم به ترجمه‌ی مطلب. مطلب را دوست داشتم و برایم جالب بود. اما وقتی خودم تست را انجام دادم، دیگر چیز جالبی وجود نداشت. به نظرم تست را امتحان کنید و نتیجه را بخوانید.
thehumanitytest.com

در دنیای مسحورکننده‌ی تیترها و شبکه‌های اجتماعی، آژانس جی والتر تامسن می‌خواهد با یک تست، انسانیت شما را بسنجد.
آژانس با مشارکت کمیته‌ی ملی زنان سازمان ملل، از همان سیستم قدیمی CAPTCHA استفاده کرده و تست انسان بودن را که معمولا وب‌سایت‌ها برای تشخیص بین انسان و بات‌ها به کار می‌برند، بازسازی کرده است. اما این بار CAPTCHAها قرار نبود تفاوت بین انسان و بات‌ها را تمیز دهند و هدف، بالا بردن آگاهی در مورد ۳۹۰۰۰ دختربچه‌ای بود که هر روز مجبور به ازدواج می‌شدند.
شرکت‌کنندگان در تست، گول لباس‌های عروس را می‌خورند و به نظرشان تنها آن‌ها عروس‌های واقعی‌اند؛ یعنی بالذات همه می‌دانیم که آدم‌بزرگ‌ها عروسی می‌کنند. اما نتیجه می‌گوید که تمام آدم‌های داخل عکس‌ها عروسند، با این تفاوت که کودکان به زور ازدواج کرده‌اند و حق بازی و کودکی از آن‌ها گرفته شده است.

روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید


نتایج تست نشان می‌داد، از بین ۷۲٪ از ۸۸۰۶ نفری که تا زمان بررسی نتایج، پاسخ داده بودند، نتوانسته بودند تصاویر تمام عروس‌ها را تشخیص دهند.
در این تست، علاوه بر تشخیص انسان بودن، با انتخاب عکس‌های عروس‌ها، انسانیت افراد نیز به آزمایش گذاشته می‌شد. سپس از افراد خواسته می‌شد به حرکت علیه ازدواج کودکان بپیوندند که زنان و کودکان زیادی را در دنیا تهدید می‌کند. شرکت‌کنندگان در تست می‌توانستند نتایج تست را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و به این ترتیب آگاهی در این مورد را افزایش دهند.

روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید


روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.lbbonline.com
دوشنبه 24 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چوب حراج بر لباس عروس ملکه انگلیس
  • نمایشگاه خدمات و ملزومات ازدواج در ایران
  • ما سلفی‌بگیرانیم؛ دست‌پرورده‌های شبکه ...
  • Sky News و شناسایی افراد معروف در مراسم ازدوا ...
  • مراسم نمادین ازدواج دو روبات در ژاپن
  • تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان
  • گوگل و پروژه خداحافظی با CAPTCHA
  • Huggies؛ یک آغوش بیش‌تر
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  • شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان م ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر