» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید


ام بی ای نیوز: امروز صبح خیلی اتفاقی به این لینک برخوردم و شروع کردم به ترجمه‌ی مطلب. مطلب را دوست داشتم و برایم جالب بود. اما وقتی خودم تست را انجام دادم، دیگر چیز جالبی وجود نداشت. به نظرم تست را امتحان کنید و نتیجه را بخوانید.
thehumanitytest.com

در دنیای مسحورکننده‌ی تیترها و شبکه‌های اجتماعی، آژانس جی والتر تامسن می‌خواهد با یک تست، انسانیت شما را بسنجد.
آژانس با مشارکت کمیته‌ی ملی زنان سازمان ملل، از همان سیستم قدیمی CAPTCHA استفاده کرده و تست انسان بودن را که معمولا وب‌سایت‌ها برای تشخیص بین انسان و بات‌ها به کار می‌برند، بازسازی کرده است. اما این بار CAPTCHAها قرار نبود تفاوت بین انسان و بات‌ها را تمیز دهند و هدف، بالا بردن آگاهی در مورد ۳۹۰۰۰ دختربچه‌ای بود که هر روز مجبور به ازدواج می‌شدند.
شرکت‌کنندگان در تست، گول لباس‌های عروس را می‌خورند و به نظرشان تنها آن‌ها عروس‌های واقعی‌اند؛ یعنی بالذات همه می‌دانیم که آدم‌بزرگ‌ها عروسی می‌کنند. اما نتیجه می‌گوید که تمام آدم‌های داخل عکس‌ها عروسند، با این تفاوت که کودکان به زور ازدواج کرده‌اند و حق بازی و کودکی از آن‌ها گرفته شده است.

روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید


نتایج تست نشان می‌داد، از بین ۷۲٪ از ۸۸۰۶ نفری که تا زمان بررسی نتایج، پاسخ داده بودند، نتوانسته بودند تصاویر تمام عروس‌ها را تشخیص دهند.
در این تست، علاوه بر تشخیص انسان بودن، با انتخاب عکس‌های عروس‌ها، انسانیت افراد نیز به آزمایش گذاشته می‌شد. سپس از افراد خواسته می‌شد به حرکت علیه ازدواج کودکان بپیوندند که زنان و کودکان زیادی را در دنیا تهدید می‌کند. شرکت‌کنندگان در تست می‌توانستند نتایج تست را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و به این ترتیب آگاهی در این مورد را افزایش دهند.

روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید


روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.lbbonline.com
دوشنبه 24 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چوب حراج بر لباس عروس ملکه انگلیس
  • نمایشگاه خدمات و ملزومات ازدواج در ایران
  • ما سلفی‌بگیرانیم؛ دست‌پرورده‌های شبکه ...
  • مراسم نمادین ازدواج دو روبات در ژاپن
  • Sky News و شناسایی افراد معروف در مراسم ازدوا ...
  • تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان
  • گوگل و پروژه خداحافظی با CAPTCHA
  • Huggies؛ یک آغوش بیش‌تر
  • تاثیر داده‌های شبکه‌های اجتماعی بر کسب ...
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر