» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کاربران ایستاگرام، طراح ساندویچ های جدید برگر کینگ


ام بی ای نیوز: برگر کینگ روش کاملا جدیدی را به وجود آورد که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا راه و روش مخصوص به خود را در اسپانیا دنبال کنند. آن جا همراه با آژانس تبلیغاتی محصوص به خود، Lola MullenLowe مادرید، برگر کینگ یک کمپین اجتماعی را راه انداخت که به مصرف کنندگان اجازه طراحی سفارشی بسته بندی برگر از طریق اینستاگرام را می دهد. 9 استوری مختلف محتویات گوناگون برگرها را نشان می دهند. در ادامه کاربران می توانند با استفاده از رای گیری های متعدد طراحی بسته بندی ها را تغییر دهند. با اتمام رای گیری ها برگر کینگ از طریق یک پیام مستقیم یک کوپن مخصوص را برای هر یک از کاربران می فرستد. در ادامه مصرف کنندگان امکان مراجعه به نزدیک ترین شعبه برگر کینگ جهت چاپ و توزیع نسخه های واقعی بسته بندی های سفارشی خود به طور رایگان را پیدا می کنند.
در هر صورت، این فقط نخستین قسمت کمپین است. برگر کینگ همه اطلاعات حاصل از رای گیری ها را جمع آوری می کند و برای اعلام جدید ترین آیتم منوی خود، آن ها را به رای می گذارد. این آیتم جدید به نام "InstaWhopper" به عنوان یک سری پیشنهاد به تعداد محدود به شکلی است که مشتریان می توانند در شعبه های برگر کینگ در اسپانیا آن را سفارش دهند. محبوب ترین برگر دو لایه گوشت، پنیر، ژامبون، کچاپ، مایونز، کاهو، پیاز و گوجه فرنگی دارد اما بدون خیارشور است. در گذشته مشخص شد که خیارشور کمترین میزان محبوبیت را میان مواد تشکیل دهنده برگر دارد.

به گفته مدیران و کارمندان آژانس، کمپین "Stories Ordering" موجب بیش از 270 هزار مورد تعامل، نزدیک به 35 هزار مورد طراحی بسته بندی سفارشی برگر و رشد 50 هزار نفری تعداد followerهای اینستاگرام شرکت شد.
پشتیبانی آژانس تبلیغاتی Lola MullenLowe مادرید از کمپین برگر کینگ به کاربران پلی استیشن اجازه داد تا از داخل دنیا پلی استیشن برگر سفارش دهند.

دست اندرکاران
آژلنس تبلیغاتی: LOLA MullenLowe – مادرید – اسپانیا
مشتری: برگر کینگ
مدیر ارشد خلاقیت: چاچو پوئبلا
مدیر اجرایی خلاقیت: پانچو کاسیس
مدیر خلاقیت: فرد بوش، توماس استیگلیا، فابیو بریگیدو
نویسنده: آندره تولدو، ایزابل ری
مدیر هنری: آیدا پزوئلو، روسیو مسگوئر
مدیر اجتماع: الکس سانچز، سیلویا نارنجو
مدیر جهانی کسب و کار: تام الیستون
مدیر امور مشتریان: بئاتریز سانز
مسئول اجرایی امور مشتریان: آدریانا گنزالز
تهیه کننده آژانس: فلورنسیا کاپوتو، دیگو بالتازار، سباستین آرک
شرکت سازنده: Lola
تهیه کننده: کریستینا کالابویگ
تماس با مشتری: بیانکا شن، وایوتا کارن آلتت، ماریا ماروتو، لوسیا گیرون



کاربران ایستاگرام، طراح ساندویچ های جدید برگر کینگ

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

سه شنبه 25 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • با پلی استیشن برگر سفارش دهید
  • هکرها فروشنده گوشت اسب را تنبیه کردند!
  • نان ساندویچ برگرکینگ در هالووین سیاه می ش ...
  • هر طور دوست دارید برگر خود را بسازید
  • برگر کینگ را از دستان یک مرده تحویل بگیری ...
  • برگر کینگ از دست های سه بعدی رونمایی می کن ...
  • برگر میگو و ماکارونی مک‌دونالد در ژاپن
  • پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برا ...
  • برگر های گریل شده با آفتاب 50 درجه ای کویت
  • بسته‌بندي خلاقانه برگر، مشكل زنان ژاپني ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر