قوطی جدید نوشابه حاصل همکاری کوکاکولا و مک دونالد » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
قوطی جدید نوشابه حاصل همکاری کوکاکولا و مک دونالد


ام بی ای نیوز: ما همگی عاشق بعضی از خلاقیت هایی هستیم که به مناسبت فرارسیدن پنجاهمین سالگرد ارائه همبرگر Big Mac مک دونالد انجام شدند.
علاوه بر این که پوستر های شرکت تبلیغاتی TBWA همبرگر را به عنوان یک عنصر ثابت در دنیایی با فرهنگ متغیر نشان می دهند، آژانس تبلیغاتی DPZ&T برزیل کوکا کولا را متقاعد کرد تا دست به طراحی یک قوطی با طراحی الهام گرفته شده از Big Mac به تعداد محدود بزند. این دیزاین بازتابی از دستور تهیه برگر است: دو لایه گوشت، کاهو، پنیر، سس مخصوص، پیاز ها و خیارشور بر روی نان کنجد دار.

پس از تحویل قوطی ها به اینفلوئنسر ها و superfan ها در آمریکای لاتین، اقدام تشویقی در خصوص به اشتراک گذاری واکنش هایشان در شبکه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #BigMacCan صورت می گیرد. هر قوطی داخل یک نسخه ویژه از بسته بندی سنتی Big Mac به دست آن ها می رسد. همراه با آن نامه ای است که بابت حمایتشان از آن ها تشکر می کند.
به گفته دن گزتساکوف، مدیر ارشد بازاریابی مک دونالد در آمریکای لاتین، پنج دهه فعالیت شایسته یک جشن بزرگ است. به همین دلیل مدیران و کارمندان مک دونالد تصمیم گرفتند تا قدرت این مشارکت را نشان دهند. این همکاری همواره استادانه و با زحمت فراوان شکل گرفته است؛ با این وجود، مخلوط Big Mac با کوکا کولا به عنوان ترکیبی کامل در حال انجام است.

دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: DPZ&T سائو پائولو، برزیل
مشتری: مک دونالد



قوطی جدید نوشابه حاصل همکاری کوکاکولا و مک دونالد

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • برگرکاهو؛ آیتم جدید منوی مک دونالد
  • طراحی مبتکرانه قوطی های پپسی در رقابت با ...
  • چهره «وارن بافت» روی قوطی‌ نوشابه کوکاکو ...
  • مک دونالد و دیزاین جدید بسته‌بندی محصولا ...
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • 2 قوطی پپسی، 737 هزار دلار آب خورد فسخ قرارد ...
  • شکست بزرگ در مک دونالد
  • کمپین جهانی "کوکاکولا" در صد و بیست و پنج ...
  • واکنش بیلبورد های مک دونالد به تغییرات آب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر