» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
قوطی جدید نوشابه حاصل همکاری کوکاکولا و مک دونالد


ام بی ای نیوز: ما همگی عاشق بعضی از خلاقیت هایی هستیم که به مناسبت فرارسیدن پنجاهمین سالگرد ارائه همبرگر Big Mac مک دونالد انجام شدند.
علاوه بر این که پوستر های شرکت تبلیغاتی TBWA همبرگر را به عنوان یک عنصر ثابت در دنیایی با فرهنگ متغیر نشان می دهند، آژانس تبلیغاتی DPZ&T برزیل کوکا کولا را متقاعد کرد تا دست به طراحی یک قوطی با طراحی الهام گرفته شده از Big Mac به تعداد محدود بزند. این دیزاین بازتابی از دستور تهیه برگر است: دو لایه گوشت، کاهو، پنیر، سس مخصوص، پیاز ها و خیارشور بر روی نان کنجد دار.

پس از تحویل قوطی ها به اینفلوئنسر ها و superfan ها در آمریکای لاتین، اقدام تشویقی در خصوص به اشتراک گذاری واکنش هایشان در شبکه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #BigMacCan صورت می گیرد. هر قوطی داخل یک نسخه ویژه از بسته بندی سنتی Big Mac به دست آن ها می رسد. همراه با آن نامه ای است که بابت حمایتشان از آن ها تشکر می کند.
به گفته دن گزتساکوف، مدیر ارشد بازاریابی مک دونالد در آمریکای لاتین، پنج دهه فعالیت شایسته یک جشن بزرگ است. به همین دلیل مدیران و کارمندان مک دونالد تصمیم گرفتند تا قدرت این مشارکت را نشان دهند. این همکاری همواره استادانه و با زحمت فراوان شکل گرفته است؛ با این وجود، مخلوط Big Mac با کوکا کولا به عنوان ترکیبی کامل در حال انجام است.

دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: DPZ&T سائو پائولو، برزیل
مشتری: مک دونالد



قوطی جدید نوشابه حاصل همکاری کوکاکولا و مک دونالد

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • برگرکاهو؛ آیتم جدید منوی مک دونالد
  • طراحی مبتکرانه قوطی های پپسی در رقابت با ...
  • چهره «وارن بافت» روی قوطی‌ نوشابه کوکاکو ...
  • مک دونالد و دیزاین جدید بسته‌بندی محصولا ...
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • 2 قوطی پپسی، 737 هزار دلار آب خورد فسخ قرارد ...
  • حذف مواد اولیه مصنوعی از هفت برگر کلاسیک ...
  • شکست بزرگ در مک دونالد
  • کمپین جهانی "کوکاکولا" در صد و بیست و پنج ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر