» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
استارباکس و نستله برای رشد به هم نیازمندند


ام بی ای نیوز: قرارداد مجوز 7 میلیارد دلاری میان استارباکس و نستله دو عدد از بزرگ ترین شرکت های فعال در صنعت قهوه را با هم متحد می کند. هدف از این کار باید افزایش سود و منفعت هر دو شرکت باشد.
شاید خواسته یا نیاز استارباکس به کمک نستله برای فروش قهوه عجیب به نظر برسد. استارباکس در حال حاضر بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای قهوه در جهان با یک ارزش برند خاص است که به عقیده شما این ویژگی می تواند در عرصه خرده فروشی به راحتی نتیجه دهد اما در واقعیت، روند رشد ترافیک استارباکس در بحبوحه رقابت رستوران های فست فود زنجیره ای کند شده است. از جمله این رستوران های فست فود زنجیره ای می توان به مک دونالد اشاره کرد که به شدت به بازار و فروشگا های قهوه برتر (و اغلب اوقات مستقل تر) فشار وارد می کند.

نیاز به تمرکز بر روی بازگرداندن رشد به کسب و کار احساس می شود. در ادامه مادامی که خرده فروشی یک فرصت بزرگ به حساب می آید، ایجاد این جتبه از کسب و کار به تنهایی یک مورد انحرافی به شمار می رود و سرمایه گذاری زیادی در زمان و پول را خواهد طلبید.
برای نستله، این قرارداد مجالی برای حرکت و ورود به بازار ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. ردپای آن در بازار ایالات متحده آمریکا تاکنون کمرنگ بوده است. اقدام فوق همچنین به شرکت فرصت بهتری برای رقابت با رقبا، از جمله JAB، یک شرکت سهام خاص و دومین کسب و کار خرده فروش قهوه در جهان پس از توافقات جهت خرید سهام برند قهوه فوری Kenco، برند های قهوه Douwe Egberts و Keurig می دهد. به جمع این رقبا باید Peet’s (خرده فروش قهوه) و Espresso House (خانه قهوه) را اضافه کنیم.

استارباکس و نستله برای رشد به هم نیازمندند

مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com

پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استراتژیهای نوآورانه کسب‌وکار استارباک ...
  • قطعات الکترونیکی را از قهوه‌فروشی‌های ا ...
  • مک کافی، رقیب جدید استارباکس!
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • سود یکسال استارباکس مساوی چند پراید؟
  • محصولات کریسمس استارباکس با عناصر کوبیسم
  • مسائل نژادی مسبب تعطیلی 8 هزار شعبه استار ...
  • اسپایدرمن در استارباکس قهوه خود را قاپید
  • ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه ک ...
  • کمپین روز ولنتاین از استارباکس و سایت دوس ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر