» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
استارباکس و نستله برای رشد به هم نیازمندند


ام بی ای نیوز: قرارداد مجوز 7 میلیارد دلاری میان استارباکس و نستله دو عدد از بزرگ ترین شرکت های فعال در صنعت قهوه را با هم متحد می کند. هدف از این کار باید افزایش سود و منفعت هر دو شرکت باشد.
شاید خواسته یا نیاز استارباکس به کمک نستله برای فروش قهوه عجیب به نظر برسد. استارباکس در حال حاضر بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای قهوه در جهان با یک ارزش برند خاص است که به عقیده شما این ویژگی می تواند در عرصه خرده فروشی به راحتی نتیجه دهد اما در واقعیت، روند رشد ترافیک استارباکس در بحبوحه رقابت رستوران های فست فود زنجیره ای کند شده است. از جمله این رستوران های فست فود زنجیره ای می توان به مک دونالد اشاره کرد که به شدت به بازار و فروشگا های قهوه برتر (و اغلب اوقات مستقل تر) فشار وارد می کند.

نیاز به تمرکز بر روی بازگرداندن رشد به کسب و کار احساس می شود. در ادامه مادامی که خرده فروشی یک فرصت بزرگ به حساب می آید، ایجاد این جتبه از کسب و کار به تنهایی یک مورد انحرافی به شمار می رود و سرمایه گذاری زیادی در زمان و پول را خواهد طلبید.
برای نستله، این قرارداد مجالی برای حرکت و ورود به بازار ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. ردپای آن در بازار ایالات متحده آمریکا تاکنون کمرنگ بوده است. اقدام فوق همچنین به شرکت فرصت بهتری برای رقابت با رقبا، از جمله JAB، یک شرکت سهام خاص و دومین کسب و کار خرده فروش قهوه در جهان پس از توافقات جهت خرید سهام برند قهوه فوری Kenco، برند های قهوه Douwe Egberts و Keurig می دهد. به جمع این رقبا باید Peet’s (خرده فروش قهوه) و Espresso House (خانه قهوه) را اضافه کنیم.

استارباکس و نستله برای رشد به هم نیازمندند

مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com

پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استراتژیهای نوآورانه کسب‌وکار استارباک ...
  • قطعات الکترونیکی را از قهوه‌فروشی‌های ا ...
  • مک کافی، رقیب جدید استارباکس!
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • سود یکسال استارباکس مساوی چند پراید؟
  • محصولات کریسمس استارباکس با عناصر کوبیسم
  • مسائل نژادی مسبب تعطیلی 8 هزار شعبه استار ...
  • اسپایدرمن در استارباکس قهوه خود را قاپید
  • ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه ک ...
  • کمپین روز ولنتاین از استارباکس و سایت دوس ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر