» این کیسه برنج را بغل کنید
» Sprite با طعم خیار
» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» Burger King: وقتی پدر نمره می خواهد
» مکدونالد: میشه مثل یک مادر بود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی


ام بی ای نیوز: تولید یک طیف ظرف کلاسیک منحصر به فرد کی اف سی به تعداد محدود با هدف تجلیل از مشارکت برند ها با تورنمت سوپر راگبی نیوزلند.

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی


ایده
هر طرفدار مشوق تیم و بخشی از گروهشان است.

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی


راه حل
چرا چیزی با استفاده دوگانه مثل یک قطعه بسته بندی پوشیدنی را ایجاد نمی کنید؟ قطعه ای از بسته بندی که امکان تبدیل شدن طرفداران به سردسته های تشویق کنندگان فرانشیز سوپر راگبی محبوب خود را فراهم می کند. ظرف غذای طرفداران در این جا یک قطعه تعاملی بسته بندی است. طرفداران ظرف های غذای خود را با خود سر صحنه بازی می آورند یا آن ها را جلوی درب های ورودی استادیوم دریافت می کنند. قوانین تبلیغاتی در استادیوم ها سختگیرانه هستند. قوانین از این موضوع حکایت دارند که هیچ کس نمی تواند بر روی چیزی با ارتفاع بیش از 1 متر و بیست سانتی متر تبلیغ کند. البته با توجه به کشفیات ما، پوشیدنی ها از این قانون مستثنی هستند.
مداخله در شکل سنتی ظرف غذا پیش از این هرگز اتفاق نیفتاده بود. یک اقدام مبتکرانه و فرایند آن توسط سازنده، Detpak، طراحی شد که دو مرحله فرایند قبل از چاپ ورق هایی از جنس تخته پیش از ساخت ظرف های غذا برای تبدیل شدن به نسخه نهایی مطلوب را در بر می گیرد.
این بسته بندی در محیط شلوغ استادیوم بسیار به چشم می آید. این بسته بندی فرصت بیشترین حد شناخت برند برای کی اف سی و فرانشیز راگبی را ایجاد کرد. "کلاه های راگبی به شکل ظرف غذا" برای هر تیم به طور سفارشی با استفاده از پالت رنگی و لوگو های منحصر به فرد خود برند سازی شدند.
با عدم امکان گم شدن میان این همه هیاهو این کلاه های راگبی به شکل ظرف غذا با چشم قابل مشاهده بودند و امکان جمع آوری آن ها برای طرفداران وجود داشت.

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی


دیزاین: 485 Design
مدیر دیزاین: ناتان چمبرز
دیزاینر ارشد: دنی کارلسن
عکاسی استادیوم: جیمی رایت
عکاسی استودیو: لوک هاروی
رتوش گر ارشد: دن اسپاتارو
موقعیت مکانی: نیوزلند

ظرف غذای کی اف سی به شکل کلاه راگبی

مترجم: مرضیه فروتن
www.packagingoftheworld.com

جمعه 28 اردیبهشت 1397

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • طراحی استادیوم با سقف کاهویی‌
  • مک دونالد و دیزاین جدید بسته‌بندی محصولا ...
  • تکه های میوه تازه بر روی بسته بندی یخ چای
  • معرفی ده بسته بندی تاریخی
  • بسته بندی های شکلات، شبیه چوب هاکی
  • هنر بسته بندی خلاقانه!
  • پادشاه خیابان ها: بهترین بسته بندی ها برا ...
  • بهترین بسته بندی های سال 2016 (قسمت سوم)
  • آوازخوانی با بسته‌بندی‌های کوکاکولا
  • بسته بندی شاد بطری های شیر با نقش های آبرن ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر