نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» روابط عمومی ها در برابر مخاطبانشان پاسخگو باشند
» دونات های Dunkin با تم دریایی مژده تابستان راحت را می دهند
» نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی (قسمت اول)
» رنو در مسیرنو
» ورساچه طولانی ترین تصویر تبلیغاتی جهان را ساخت

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست


ام بی ای نیوز: نیوتن هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد که یک روز هوا آنقدر کثیف باشد که مجبور شود برای تنفس از ماسک استفاده کند.
در سال ۲۰۱۶ انجمن Greenpeace (صلح سبز) برای هشدار در مورد آلودگی هوا در انگلستان، مجسمه‌های مشهور لندن را به ماسک‌های تنفسی مجهز کرد. این کمپین چریکی که با هشتگ Cleanairnow# (همین حالا هوا را تمیز کنید)، مردم را به امضای طوماری هدایت می‌کرد که از نخست وزیر وقت (دیوید کامرون) می‌خواست برنامه‌ای برای تمیزی هوای کشور تدارک ببیند.

نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست


متن درخواست این بود: «آلودگی هوا هر سال جان ۴۰۰۰۰ نفر را در انگلستان می‌گیرد. زمان آن رسیده که دولت با اقدامی جدی، این مسئله‌ را حل کند. تقاضا داریم هر چه زودتر برای تمیز کردن هوایی که تنفس می‌کنیم، اقدام کنید و با کاهش آلودگی هوا، زندگی ما را نجات دهید.»
هجده مجسمه با این ماسک‌ها پوشانده شدند تا نیاز انگلستان را به هوای تمیز تاکید کنند و خطر تنفس هوای سمی لندن را نشان بدهند. البته باید این را بگوییم که این کار با رضایت پلیس نبوده و تعدادی از فعالان این گروه محیط زیستی توسط پلیس بازداشت شدند.
در این کمپین، مجسمه‌های اولیور کرامول، وینستن چرچیل، تیری آنری، ملکه ویکتوریا، دوک ولینگتن، نیوتن، شرلوک هولمز و خیلی‌های دیگر با ماسک نفس کشیدند.

نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست


نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست

مترجم: نازنين کي نژاد
www.theguardian.com
دوشنبه 7 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پرده‌برداری از نماد هوای پاک
  • بررسی کمپین Burger King: صبح را مثل یک پادشاه آ ...
  • کمپین بزرگ «هوای شهرمو دارم» اجرا می شود
  • شرکت IBM با آلودگی هوای شهر پکن چین مبارزه ...
  • بیلبورد های زیست محیطی تویوتا و کارکرد تص ...
  • استشمام هوای سوئد در اگهی آرام و بی صدای و ...
  • Hushme، با این ماسک، خصوصی حرف بزنید
  • ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌ها ...
  • تلویزیون به جای تبلیغات مضر، در زمینه ایم ...
  • آخرین درخت را نجات بدهیم؛ Cannes Lions
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر