» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
انگیزه‌ات هر چه باشد، همه با هم هستیم


ام بی ای نیوز: LinkedIn در ابتدای سال ۲۰۱۸ کمپینی راه انداخت تا کلیشه‌ی «پشت‌میزنشین‌ها» را از بین ببرد. ویدیوهای کمپین اولین بار در جریان گلدن گلوب پخش شد. کمپین همه با همیم، دامنه‌ی وسیعی از مردم و کسب و کارها را به نمایش می‌گذارد. ویدیوها مستندهای سیاه و سفیدی است که داستان موفقیت کاربران این برند را در فضاهای متنوعِ کاری‌شان نشان می‌دهد.
این کمپین اولین کمپین یکپارچه‌ی LinkedIn است و ویدیوی آن‌لاین، تبلیغات دیجیتال و آگهی‌های پولی شبکه‌های اجتماعی، فعالیت‌های محیطی، پادکست، پست‌های رادیویی و حتی بازاریابی موتورهای جست‌و‌جو را در برمی‌گیرد.
با کمی توجه به ویدیوها متوجه می‌شویم که آدم‌های ویدیوها دیگر آن آدم‌های پشت میز نشین همیشگی نیستند که تصور می‌کنیم باید در این شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشند. در واقع LinkedIn می‌خواهد بگوید مقصدی برای آدم‌های دفتری و اداری نیست و همه با هر پس‌زمینه‌ای، هر کجا که کار کنند، مخاطب این برندند. آن‌ها می‌توانند مزرعه‌دار باشند، معلم رقص باشند یا هنرمند، دانشمند باشند یا انیماتور. به عبارت دیگر موفقیت می‌تواند هر شکلی داشته باشد و اشخاص برای رسیدن به آن، مسیرهای متفاوتی را انتخاب می‌کنند.
یکی از افراد داخل این ویدیوها، دلش می‌خواسته کاری در زمینه‌ی آمار داشته باشد، اما رقص نجات‌بخشش بوده و حالا شغلی دارد که دوستش دارد و به دیگران کمک می‌کند تا با رقص توانمند شوند.



یا بریسا که با عشق و امیدهای زیاد و همچنین با دستورهای غذایی مادربزرگش پا به این سرزمین گذاشت و بازاریابی را ترک کرد تا رویای همیشگی‌اش، آشپزی، را دنبال کند و حالا رییس خودش است.



کالین اشنایدر می‌پذیرد که با ترک تحصیلاتش در رشته‌ی فیزیک، و ورود به حوزه‌ی هنرهای رزمی کار درستی نکرده. اما مهم این است که او حالا حالش خوب است.



ملیسا سلچر، معاون بازاریابی برند، در یک پست وبلاگی نوشت: «چند ماه قبل ما از خودمان و اعضایمان پرسیدیم چرا این‌جایید؟ معلوم است که این جا وابسته به کار و حواشی آن است. اما برای خیلی‌ها پاسخ، هدفمندی است. برای برخی دیگر، یک جور میل زیاد و برای دیگران روشی برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌هایشان با بقیه است. اما دلیل هر چه که باشد، مسلم است که هیچ کس نمی‌خواهد تنها باشد و همه می‌خواهند بدانند در LinkedIn گروه‌هایی هستند که در عین یاری رساندن به شما، الهام‌بخش‌تان هستند و به شما انگیزه می‌دهند.»
حال ما از شما می‌پرسیم شما برای چه در LinkedIn حضور دارید؟ و اگر نیستید، چه دلیلی دارید؟ LinkedIn برای تمام آدم‌ها و شغل‌هاست، حتی اگر پشت میز‌نشین نباشند.

انگیزه‌ات هر چه باشد، همه با هم هستیم

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
چهارشنبه 9 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • برند شخصی چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  • استارباکس بازاریابی متفاوتی را در انگلیس ...
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  • معامله‌ی Microsoft با LinkedIn، تاکیدی بر روند تغ ...
  • ​معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: LinkedIn
  • LinkedIn منتشر کرد؛ بهترین شرکتهای دنیا از دی ...
  • KLM امکان انتخاب همسفر برای مسافرانش را فر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر