» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت سوم)


ام بی ای نیوز:
فرهنگ شرکت
فرهنگ شرکت، روح اهداف و الهام‌های جمعی‌ای است که برندتان را به جلو می‌راند؛ چیزی بیش از سخنرانی‌های مهیج و میزهای پینگ‌پنگ در فضاهای عمومی. قوی‌ترین فرهنگ‌‌ها، براساس ارزش‌های اصلی برند شکل گرفته‌اند؛ اصولی که مشخص می‌کند شرکت‌تان چطور و چرا با دنیا وارد تعامل می‌شود. فرهنگ دقیق و مشخص شرکت، هم‌آوایی و سازگاری داخلی برند را در پی دارد؛ وضعیتی ایده‌آل که کارکنان برند در عمیق‌ترین سطوح آن را درک می‌کنند و تمایل دارند به عنوان سفیران آن وارد عمل شوند.

شخصیت برند
شخصیت برند، طیفی منحصر به فرد از اندیشه‌ها، احساسات و الگوهای رفتاری است که برای هر برند ذاتی‌ و معرف ویژگی‌های فردگرایانه‌ی برند است. این ویژگی همان چیزی است که Apple را برندی شیک و نویسنده‌ای مینی‌مالیست معرفی می‌کند. شخصیت یک برند، دلیلی است که برند را برای مشتریانش قابل تشخیص می‌سازد و اساس شکل‌گیری رابطه‌ی شخصی‌ای است که بین آن‌ها به وجود می‌آید.

برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت سوم)


معماری برند
معماری برند سیستم هماهنگی از اسم‌ها، رنگ‌ها، نمادها و زبان بصری است که برند یا برندها را تعریف می‌کند. معماری برندهای برتر، کاملا عمدی و قابل لمس است و براساس تحقیقات در مورد تجربه‌ی مشتری انجام می‌شود. سیستم‌های معماری برند، عموما یک‌پارچه، تاییدشده یا چندکاربردی‌اند. معماری یک‌پارچه از یک برند اصلی واحد و چند زیربرند تشکیل شده است. برندهای تاییدشده و چندکاربردی از برندهای مادر با ارتباط‌های متنوع تشکیل شده است که بر آن ریاست می‌کنند.

نام و تگ‌لاین (شعار)
نام و تگ‌لاین اولین وجهی از برند است که دنیا با آن روبه‌رو می‌شود و هر دو باید با معنی باشند؛ معنایی که یا به طور ذاتی وجود دارد یا به عنوان نتیجه‌ی روایت روشمند برند حاصل شده است. فرایند رسیدن به نام و تگ‌لاین بسیار طولانی است. تحقیقات بازار عمیق، توفان فکری، اصلاحات و در نهایت آزمایش نشان می‌دهد که نام و تگ‌لاین نه تنها بامعنی هستند بلکه قابل مالکیت هم هستند. اسم توانمند، ارزش منحصربه فرد برند را منتقل و آن را از رقبایش متمایز می‌کند و تاثیر زیادی روی کسانی که آن را تجربه می‌کنند، می‌گذارد.

برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت سوم)

مترجم: نازنين کي نژاد
www.ignytebrands.com
جمعه 19 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معماری برند؛ برندهای تاییدشده (قسمت آخر)
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • معماری برند؛ زیربرندها Sub-brands (قسمت سوم)
  • معماری برند؛ خانه‌ی برندها (قسمت دوم)
  • صدای مناسب برند
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • معماری برند؛ خانه‌ی برندسازی‌شده (قسمت ...
  • وعده‌ی برند؛ قولی که باید به آن وفادار با ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر