» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» استارت‌آپ‌هایی که اسب‌تک‌شاخ شدند (قسمت اول: Meicai)
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول)
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» كتاب مدل‌هاي استارتاپي منتشر شد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم)


ام بی ای نیوز:
هویت برند
هویت برند، چیزی بیش از لوگو است. هویت، حقایق عمیقی درباره‌ی برندتان است که خود را در استراتژی و جایگاه‌سازی آشکار کرده است. هویت تاثیرگذار، تمام ویژگی‌های تعریف‌کننده‌‌ی برندتان را (شامل شخصیت، قول و هدف) در برمی‌گیرد. هویت برند شما، مُهر آن در دنیا است؛ یک نماد زیبایی‌شناسی پر از معنی که قدرت انتقال جوهره‌ی برندتان برای کسانی است که آن را تجربه می‌کنند.

صدای برند و پیام‌رسانی
صدای برند و پیام‌‌رسانی از باب تعامل برند با دنیای اطرافش اهمیت زیادی دارد. آن‌ها با انتقال هدف، قول و شخصیت، برندتان را از رقبا متمایز می‌کنند. صدای برند و پیام‌رسانی، به برندتان ویژگی‌های انسانی می‌بخشد و تشخیص آن را برای مشتریان‌تان امکان‌پذیر می‌کند. هر لحظه‌ای که صدای برند شما، چه از طریق فعالیت بازاریابی، تبلیغات یا نوشته‌های وب‌سایت، شنیده می‌شود، مشتریان باید بتوانند برندتان را تشخیص دهند؛ درست مثل صدای یک دوست قدیمی پشت تلفن.

برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم)


وب‌سایت برند
وب‌سایت، کامل‌ترین و متمرکزترین اظهارات برندتان است. وب‌سایت خوب با محتوای متقاعد‌کننده و طراحی درگیرکننده، به برندتان زندگی می‌بخشد. این روزها وب‌سایت‌ها دیگر به تجربه‌ی روی کامپیوترهای خانگی محدود نمی‌شوند. آن‌ها در تلفن‌های همراه‌مان با ما به سفر‌ می‌آیند و از هر گوشه‌‌ای از دنیا قابل دسترسی‌اند. وب‌سایت‌ها از تاثیرگذارترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های انتقال تجربه‌ی جامع برندینگ به مخاطب هدف‌اند.
حال که برخی از مفاهیم برند را با هم بررسی کردیم. می‌خواهیم ببینیم علت حضور این اجزا چیست و این المان‌ها چگونه با هم فعالیت می‌کنند: برندینگ. قسمت بعدی مقاله مفهوم برندینگ را بررسی می‌کند.

برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم)

مترجم: نازنين کي نژاد
www.ignytebrands.com
شنبه 19 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • صدای مناسب برند
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد در اندازه‌گیری کا ...
  • وعده‌ی برند؛ قولی که باید به آن وفادار با ...
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد در اندازه‌گیری کا ...
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • دغدغه: قرار نیست داخل سازمانتان، برندتان ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر