برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم) » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» روابط عمومی ها در برابر مخاطبانشان پاسخگو باشند
» دونات های Dunkin با تم دریایی مژده تابستان راحت را می دهند
» نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی (قسمت اول)
» رنو در مسیرنو
» ورساچه طولانی ترین تصویر تبلیغاتی جهان را ساخت

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم)


ام بی ای نیوز:
هویت برند
هویت برند، چیزی بیش از لوگو است. هویت، حقایق عمیقی درباره‌ی برندتان است که خود را در استراتژی و جایگاه‌سازی آشکار کرده است. هویت تاثیرگذار، تمام ویژگی‌های تعریف‌کننده‌‌ی برندتان را (شامل شخصیت، قول و هدف) در برمی‌گیرد. هویت برند شما، مُهر آن در دنیا است؛ یک نماد زیبایی‌شناسی پر از معنی که قدرت انتقال جوهره‌ی برندتان برای کسانی است که آن را تجربه می‌کنند.

صدای برند و پیام‌رسانی
صدای برند و پیام‌‌رسانی از باب تعامل برند با دنیای اطرافش اهمیت زیادی دارد. آن‌ها با انتقال هدف، قول و شخصیت، برندتان را از رقبا متمایز می‌کنند. صدای برند و پیام‌رسانی، به برندتان ویژگی‌های انسانی می‌بخشد و تشخیص آن را برای مشتریان‌تان امکان‌پذیر می‌کند. هر لحظه‌ای که صدای برند شما، چه از طریق فعالیت بازاریابی، تبلیغات یا نوشته‌های وب‌سایت، شنیده می‌شود، مشتریان باید بتوانند برندتان را تشخیص دهند؛ درست مثل صدای یک دوست قدیمی پشت تلفن.

برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم)


وب‌سایت برند
وب‌سایت، کامل‌ترین و متمرکزترین اظهارات برندتان است. وب‌سایت خوب با محتوای متقاعد‌کننده و طراحی درگیرکننده، به برندتان زندگی می‌بخشد. این روزها وب‌سایت‌ها دیگر به تجربه‌ی روی کامپیوترهای خانگی محدود نمی‌شوند. آن‌ها در تلفن‌های همراه‌مان با ما به سفر‌ می‌آیند و از هر گوشه‌‌ای از دنیا قابل دسترسی‌اند. وب‌سایت‌ها از تاثیرگذارترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های انتقال تجربه‌ی جامع برندینگ به مخاطب هدف‌اند.
حال که برخی از مفاهیم برند را با هم بررسی کردیم. می‌خواهیم ببینیم علت حضور این اجزا چیست و این المان‌ها چگونه با هم فعالیت می‌کنند: برندینگ. قسمت بعدی مقاله مفهوم برندینگ را بررسی می‌کند.

برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسمت چهارم)

مترجم: نازنين کي نژاد
www.ignytebrands.com
شنبه 19 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • صدای مناسب برند
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • برند؛ نزدیک‌تر از آن‌چه می‌اندیشیم (قسم ...
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد در اندازه‌گیری کا ...
  • وعده‌ی برند؛ قولی که باید به آن وفادار با ...
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد در اندازه‌گیری کا ...
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • دغدغه: قرار نیست داخل سازمانتان، برندتان ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر