باز هم اینترنت شغل تازه‌ای معرفی کرده: نویسنده‌ی تجربه‌ي کاربری » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» روابط عمومی ها در برابر مخاطبانشان پاسخگو باشند
» دونات های Dunkin با تم دریایی مژده تابستان راحت را می دهند
» نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی (قسمت اول)
» رنو در مسیرنو
» ورساچه طولانی ترین تصویر تبلیغاتی جهان را ساخت

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
باز هم اینترنت شغل تازه‌ای معرفی کرده: نویسنده‌ی تجربه‌ي کاربری


ام بی ای نیوز: نقش نویسنده‌ی تجربه‌ی کاربری، در چند سال گذشته پررنگ شده و روز به روز بر اهمیت آن تاکید بیش‌تری می‌شود. نقش نویسنده‌ی UX به کار بردن کلمات برای طراحی رابط کاربری و نوشتن متنی است که به کاربران برای رسیدن به هدف‌شان یاری می‌رساند و عمدتا در اپلیکیشن‌ها و هر جا که پای اینترنت به میان می‌آید، کارایی دارد.

باز هم اینترنت شغل تازه‌ای معرفی کرده: نویسنده‌ی تجربه‌ي کاربری


به نظر می‌رسد در چند سال گذشته بعضی از سازمان‌ها درک کرده‌اند که کپی‌رایتینگ، تنها به تیم بازاریابی منحصر نمی‌شود و ارتباط با کاربران، فقط برای فروش محصول و خدمات نیست.
نویسنده‌ي UX، حتی پیش از خلق چارچوب‌ها، تاثیر زیادی روی فرایند طراحی دارد و این نقش بسیار بااهمیت است زیرا برای خلق رابط‌های کاربری تاثیرگذار، محتوا چیزی نیست که بعدا به آن پرداخته شود. برای مثال، در صورتی که یک وب‌سایت را به عنوان وسیله‌ای برای برقراری مکالمه با مخاطب در نظر بگیرید، محتوا پیش از ترکیب‌بندی صفحه در نظر گرفته می‌شود.
وقتی می‌دانید قرار است چه چیزی را به مخاطب‌تان انتقال دهید، کلمات معمولا بهترین نقطه‌ برای آغازند و از همین جاست که می‌توانید چیدمان صفحه‌ را نیز آغاز کنید.

باز هم اینترنت شغل تازه‌ای معرفی کرده: نویسنده‌ی تجربه‌ي کاربری


به طور خلاصه نویسندگی UX عبارت‌است از:
• نگارش برای طراحی در جایی که کلمات هدفی را دنبال می‌کنند، هدفی که از نیاز کاربر برای رسیدن به یک نقطه شروع می‌شود
• نقطه‌ي مخالف فروش و بازاریابی (ساده و بدون پیچش‌های معمول)
• فرایند فکری و احساسات کاربر را در نظر می‌گیرد

باز هم اینترنت شغل تازه‌ای معرفی کرده: نویسنده‌ی تجربه‌ي کاربری

مترجم: نازنين کي نژاد
www.uxwriter.cc.com
شنبه 19 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • انتقال قابلیت استفاده با یک دست اپل به گو ...
  • نسخه دوم اپلیکیشن ویرایش تصویر Snapseed عرضه ...
  • پیدا کردن حساب‌های کاربری جدید در اینستا ...
  • 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیر ...
  • مقاله: 4 راه برای پیاده‌سازی استراتژی باز ...
  • ۱۰ شیوه‌ی ساده و عملی برای بازاریابی کتا ...
  • اهمیت تبلیغات در اینترنت
  • مقاله: چهار مرحله برای اجرای درست بازاریا ...
  • «کپی‌رایتینگ»، «تولید محتوا» نیست (و برع ...
  • معرفی کتاب: طراحی کمپین تبلیغاتی در راستا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر