» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
اوگیلوی؛ ریبرندینگ یک ستاره


ام بی ای نیوز: اوگیلوی بعد از ۷۰ سال، هویت بصری، لوگو و طراحی جدید سازمانی خود را معرفی کرد.
۷۰ سال بعد از این که دیوید اوگیلویِ کپی‌رایتر، شرکتش را به نام خودش پایه‌ریزی کرد، این شرکت اعلام کرد که تغییرات بزرگی در راه است و تغییرات، لوگوی جدید، رنگ، وب‌سایت و طراحی سازمانی جدید، فعالیت‌های مشاوره‌ای، ویدیوهای کارکنان و پلت‌فرم دیجیتال را شامل می‌شود.

لوگو
فونت لوگو کمی تغییر کرده و از Pantone قرمز و از پالت ظریف‌تری (شامل خاکستری، صورتی، آبی و زرد) استفاده شده است. گزارش‌ها می‌گویند این تغییرات، در جهت تمایل اوگیلوی برای مدرنیزه کردن چیزها بوده است.

طراحی جدید سازمانی
جدای از تغییرات قابل رویت، اوگیلوی و کالینز همچنین جایگاه جدیدی را براساس ۵ ارزش کلیدی شرکت خلق کردند.

ارزش‌های برند اوگیلوی
نارضایتی مقدس: ما همیشه نگران این هستیم که مبادا از خودمان راضی شویم و بر این باوریم که این راه، ما را در مقابل غرور بی‌جا حفظ می‌کند. برای همین همیشه از خودمان می‌پرسیم: آیا نمی‌شود به نتیجه‌ی بهتری رسید؟ آیا نمی‌توانیم کار بیش‌تری انجام دهیم؟
کنجکاوی پایان‌ناپذیر: ما همیشه به دنبال کسب دانشیم. بی رحمانه اطلاعات برندها و دنیای مشتریان‌مان را جست‌و‌جو می‌کنیم. همیشه می‌پرسیم «چرا» و سئوال مورد علاقه‌ي دیگرمان «چه می‌شد اگر» است.
ارتباط اکتسابی: ما معتقدیم تبدیل شدن به یک آژانس متحد و یک‌پارچه، زمانی حاصل می‌شود که افراد پس‌زمینه‌های منحصربه‌فرد، مهارت‌ها و نظرات‌شان را در یک تیم انعطاف‌پذیر و سیال به هم مرتبط کنند. مردی خلاق که اتفاقا کشاورز، فروشنده، جاسوس و آشپز هم بود شرکت ما را تاسیس کرد، او مخالف جداسازی بود و ما هم باید همین‌طور رفتار کنیم.
خلاقیت فراگیر: همه‌ی ما با خلاقیت یکسانی آفریده شده‌ایم. دیوید اوگیلوی می‌‌گفت: «ایده‌ی خوب از هر جایی می‌آید و شما آن «هر جا» هستید. خلاقیت وابسته به بخش سازمانی یا کارت ویزیت نیست، بلکه از احترام به ایده‌های خوب و صاحبان آن‌ها می‌آید. مشتری ما، همه کس، همه جا.
مهارت نامیرا: ما به مهارت‌ها و مردمی که با آن‌ها این کار را انجام می‌دهیم اهمیت می‌دهیم. ما سرمایه‌هایی را که به برندها ارزش می‌دهند، می‌سازیم؛ طراحی، کد برنامه‌نویسی یا یک تجربه. این دنیا را دوست داشته باش. بگذار بهترین‌هایت را نمایان سازد. هیچ‌گاه مهارت‌هایت را متوقف نکن.
اکنون به جای این تقسیم‌بندی‌ها، ۱۲ مهارت اضافه شده است: خلاقیت، استراتژی، تحویل، خدمات مشتری، داده، مالی، فناوری، استعداد، توسعه‌ي کسب و کار، ارتباطات و بازاریابی، اداری و تولید و ۶ قابلیت محوری برای تعریف شبکه: استراتژی برند، تبلیغات، تعامل مشتری و تجارت، روابط عمومی و اعتبار، دگرگونی دیجیتال و شراکت
از تغییرات دیگر این برند، افزایش تعداد شرکای زن شرکت در دو سال آینده است.



اوگیلوی؛ ریبرندینگ یک ستاره

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
شنبه 19 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تصمیمی که یک برند را سرزبان‌ها انداخت
  • مقاله: چگونه نام "برند" را گسترش دهیم؟
  • چند صفحه با یک تبلیغاتچی؛ سلطان خیابان مد ...
  • جادوی واقعی بازاریاب‌ها
  • تغییر لوگو خوب است یا بد؟
  • مقاله: چه عواملی یک مدیر برند را اثربخش می ...
  • کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
  • 5 درس از استراتژی بازاریابی جدید کوکا کول ...
  • چت‌بات‌؛ قهرمان جدید دنیای دیجیتال
  • مهارت‌های جدیدی که برای موفقیت در فروش ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر