» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
چاکلزی ها به جام جهانی می روند


ام بی ای نیوز: دارندگان کوپن های داخل بسته های محصولات چاکلز به جام جهانی روسیه می روند.
جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در تمام دنیا به عنوان یکی از رویدادهای مهم مورد توجه بخش های مختلف جامعه جهانی قرارگرفته است و صنایع و بخش های زیادی با این موج ایجاد شده همراه شده اند. در این میان صنعت تبلیغات سهم مهمی در همراهی برندها در این رویداد مهم برعهده دارند.
در ایران نیز جریان جام جهانی فوتبال بهانه ای برای فعالیت تبلیغاتی گروه های مختلف صنایع غذایی و خدماتی و... شده است. شرکت صنایع غذایی به آرا با نام تجاری چاکلز در جشنواره جام جهانی خود تعداد 12 نفر از افرادی که موفق به خرید بسته هایی دارای نوار مخصوص جشنواره که حاوی کوپن های اعزام به جام جهانی شوند، بدون قرعه کشی برای تماشای بازی های فوتبال ایران به کشور روسیه اعزام می کند.

چاکلزی ها به جام جهانی می روند


مدیر تبلیغات چاکلز به ام بی ای نیوز گفت: این یک روش تبلیغاتی است که در مقایسه با سایر روش های دیگر نظیر آگهی های تلویزیونی و... هزینه ی کمتری داشته اما تاثیرگذاری آن در فروش محصول به مراتب بیشتر بوده است و تاکنون 10 نفر با ارسال کد کوپن هایی که در بسته های محصولات چاکلز خریداری شده شان بوده انتخاب شدند و به تور مسافرتی که طرف قرارداد شرکت بوده معرفی شدند تا کارهای اعزامشان انجام شود و در حال حاضر این جشنواره درحال اتمام است.

رحیم پور، برپایی کمپین جام جهانی چاکلز را فرصتی برای تبلیغات درحوزه برندینگ این محصول عنوان کرده و گفت: با توجه به محدودیت هایی که در تبلیغات محصولات چیپس و پفک به طور مستقیم وجود دارد، جام جهانی فرصتی مناسب برای یادآوری نام چاکلز بود. همچنین برپایی کمپین که هدف اصلی اش تکرار نام چاکلز بین مخاطبان است تاثیر زیادی در افزایش فروش محصولات شرکت داشته و حتی اگر خیلی افراد به خاطر جایزه ویژه این محصولات را خریداری کنند، ضمن اینکه فروش شرکت بالاتر رفته، این اتفاق باعث می شود نام چاکلز در اذهان مخاطبان ماندگار شود و به این ترتیب هدف تبلیغاتی محقق شده است.

چاکلزی ها به جام جهانی می روند


وی در مورد کاربرد رسانه های موثرتر در تبلیغات این شرکت گفت: امروزه درتبلیغات مدرن از همه شیوه های تبلیغاتی و رسانه ها در زمان های مختلف استفاده می شود، به عنوان نمونه تبلیغات محیطی به دلیل ماندگاری بیشتر تبلیغ در موارد خاصی اثرگذارتر است و همچنین در فضای مجازی تبلیغات گسترده تر و پوشش دهی جغرافیایی بالاتری دارد که نسبت سایر روش ها کم هزینه تر است و براساس شرایط و زمان اکران تبلیغ رسانه و شیوه ی تبلیغاتی مناسب با آن انتخاب می شود.

چاکلزی ها به جام جهانی می روند

mbanews.ir - مريم غضنفري
شنبه 19 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چاکلز از افت کیفیت مواد اولیه می گوید
  • تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟ ...
  • تبلیغات روی موج جام جهانی
  • تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟
  • تغییر بسته‌بندی به مناسبت جام‌جهانی
  • ممنوعیت استفاده از نام و نشان جام‌جهانی ...
  • KitKat همگام با جام جهانی
  • موج سواری تبلیغاتی
  • نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- دی 95
  • فولکس واگن در جام جهانی فوتبال
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر