تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟" » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟"


ام بی ای نیوز: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) روند تبلیغات برندها را در بازه زمانی برگزاری جام جهانی فوتبال مورد بررسی قرار خواهد داد. جام جهانی فوتبال، تاثیر عمیقی بر صنعت تبلیغات کشور می‌گذارد. تبلیغاتی که نتایج اثر بخشی آن بعد از این رویداد بین المللی مشخص و برندها به ارزیابی عملکرد و دستاوردهای‌شان خواهند پرداخت.
در این میان، شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) نیز به بررسی عملکرد وضعیت تبلیغات کشور در بازه زمانی برگزاری مسابقات جام جهانی کشور پرداخته و تغییرات صورت گرفته را در غالب یک گزارش تحقیقاتی ارائه خواهد کرد. این شرکت در بررسی خود به ابعاد مختلفی به مانند میزان و تغییرات زمان تبلیغات، بودجه‌ بندی برندها، تعرفه‌‌‌ی رسانه‌ی تبلیغاتی خواهد پرداخت. علاوه براین، emrc مطالعه مقایسه‌ای از تغییرات داده‌های این بازه زمانی را نسبت به ماه مشابه در سال گذشته خواهد داشت.
همچنین شرکت emrc، در پژوهش ارائه شده فعالترین برندهای تبلیغ کننده را معرفی و تغییرات الگوهای رفتاری مخاطبان را در ساعات پخش مسابقات موشکافی خواهد کرد. این گزارش بعد از مسابقات در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد و اگر علاقمند به دانستن این اطلاعات هستید ما را در رسانه ها دنبال کنید.


تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟"

mbanews.ir-نرگس فرجي
پنجشنبه 24 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟
  • پرچم داران تبلیغاتی نوروزی کدامند؟
  • بازار شوینده و نرم کننده‌های لباس در سال ...
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  • پرواز شاهین ها بر فراز آسمان dnaunion
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  • تاثیر جام جهانی فوتبال بر بازار خودرو!
  • سرتیوس: عوامل برنده شدن کمپین های تبلیغات ...
  • ممنوعیت استفاده از نام و نشان جام‌جهانی ...
  • عضویت در گالوپ دستاوردی نو از emrc
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر