» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟"


ام بی ای نیوز: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) روند تبلیغات برندها را در بازه زمانی برگزاری جام جهانی فوتبال مورد بررسی قرار خواهد داد. جام جهانی فوتبال، تاثیر عمیقی بر صنعت تبلیغات کشور می‌گذارد. تبلیغاتی که نتایج اثر بخشی آن بعد از این رویداد بین المللی مشخص و برندها به ارزیابی عملکرد و دستاوردهای‌شان خواهند پرداخت.
در این میان، شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) نیز به بررسی عملکرد وضعیت تبلیغات کشور در بازه زمانی برگزاری مسابقات جام جهانی کشور پرداخته و تغییرات صورت گرفته را در غالب یک گزارش تحقیقاتی ارائه خواهد کرد. این شرکت در بررسی خود به ابعاد مختلفی به مانند میزان و تغییرات زمان تبلیغات، بودجه‌ بندی برندها، تعرفه‌‌‌ی رسانه‌ی تبلیغاتی خواهد پرداخت. علاوه براین، emrc مطالعه مقایسه‌ای از تغییرات داده‌های این بازه زمانی را نسبت به ماه مشابه در سال گذشته خواهد داشت.
همچنین شرکت emrc، در پژوهش ارائه شده فعالترین برندهای تبلیغ کننده را معرفی و تغییرات الگوهای رفتاری مخاطبان را در ساعات پخش مسابقات موشکافی خواهد کرد. این گزارش بعد از مسابقات در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد و اگر علاقمند به دانستن این اطلاعات هستید ما را در رسانه ها دنبال کنید.


تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟"

mbanews.ir-نرگس فرجي
پنجشنبه 24 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟
  • همکاری EMRC با گروه سایپا برای نامگذاری محص ...
  • شماره نود و چهار تبلیغات بازرگانی منتشر ش ...
  • EMRC موفق به کسب استاندارد ISO9001 شد
  • پرچم داران تبلیغاتی نوروزی کدامند؟
  • نگاهی بر شیوه بکارگیری تحقیقات بازار در ت ...
  • بازار شوینده و نرم کننده‌های لباس در سال ...
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  • پرواز شاهین ها بر فراز آسمان dnaunion
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  •