Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک


ام بی ای نیوز: موسیقیدان برنده جایزه گرمی، جان لگند، به عنوان یک پدر استعداد هایش را در آگهی تبلیغاتی Pampers به مناسبت روز پدر بروز می دهد.
برند متعلق به شرکت P & G از لگند برای تبلیغ خط تولید جدید پوشک های Pure برند Pampers خود کمک می گیرد. این پوشک ها به گفته P & G از پنبه اصل و درجه یک بدون عطر، لوسیون، پارابن، سفید کننده با کلر و لاتکس لاستیکی طبیعی ساخته می شوند.

در آگهی تبلیغاتی روز پدر برند، لگند ترانه "Stinky Booty" مخصوص به خود را می خواند که بنا بر ادعای همسرش، کریسی تیگن، به صورت زیرزمینی برای دختر دو ساله اش، لونا، توسط اعضای خانواده ساخته شده است.
در این آگهی تبلیغاتی ستاره یوتیوب، گلن هنری، با سابقه ارائه سری داستان های "In Fatherhood" همراه با عکاس معروف، جف میندل، نسخه مخصوص به خود از این ترانه را برای فرزندانشان اجرا می کنند.
به گفته آندره شولتن، معاون BabyCare، متعلق به P & G در آمریکای شمالی، خواه حین انجام وظیفه عوض کردن پوشک یا غذا دادن به بچه ها، ابن برند دریافت که تمام لحظات رابطه پدر ها با کودکانشان می تواند خاطرات خاصی را خلق کنند. این یکی از دلایلی است که مدیران و کارمندان BabyCare نسبت به مشارکت با جان در روز پدر امسال از خود اشتیاق و علاقه فراوان نشان می دهند. او دوست دارد که پدر باشد و همه لحظات آن را در آغوش بگیرد.

Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک


Pampers در تلاش برای همراهی با علایق یک شرکت تولید کننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی به نام "The Honest Company" و نسل هفتم محصولات Unilever، اوایل سال جاری میلادی از انواع مختلف پوشک Pure خود رونمایی کرد. هر دو این شرکت ها پوشک های طبیعی تر بدون هر گونه عطر و لوسیون مصنوعی را پیشنهاد می دهند.
Teigen از ماه مارس به عنوان یک مشور خلاقیت برای خط تولید پوشک های Pure به Pampers پیوست و از آن زمان تاکنون در کمپین برند کنار لونا ظاهر شده است.



Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com

چهارشنبه 30 خرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پیش بینی بحران برای Pampers
  • پوشک بچه Kit & Kin، محبوب دل بچه ها و پدر و ماد ...
  • پوسترهایی که به زیرانداز تعویض پوشک تبدی ...
  • راه اندازی اولین کمپین Pampers پس از 10 سال
  • برند مراقبت از کودک جسیکا آلبا سیاسی می‌ ...
  • Pampers در زمینه‌ی تجربه‌ شدن برند، اول شد
  • اولین مسابقه دو ماراتن کودکان با هدف تبلی ...
  • دغدغه: Pampers Kandoo ، مادرِ خانه را از یادآوری ...
  • Dove از پدرها تقدیر می‌کند
  • هدیه های بهداشتی برای زائوها
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر