» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 


ام بی ای نیوز: Ikea، "کاتالوگ انسانی Ikea"
آژانس تبلیغاتی: BBH سنگاپور

Ikea از طریق کاتالوگ های خود تاکنون ایده های تبلیغاتی متعددی را مطرح کرده اما این کمپین شرکت واقعا همه موانع دوره ای را از بین برده است. کارشناس حافظه و قهرمان جهان، یانجا وینترسول، جزئیات کاتالوگ تا قسمت آخر به یاد داشت و پس از پاسخ دادن به همه سوالات نمایندگان پر از شک و تردید آژانس، در نهایت از طریق چت زنده به اثبات مهارت های خود برای مردم می پرداخت.



Nike، "هیچ چیز به هر یک از اهالی لندن صدمه وارد نمی کند"
آژانس تبلیغاتی: Wieden + Kennedy لندن


برای کسانی که اهل لندن نیستند، این آگهی تبلیغاتی سه دقیقه ای ابتدا غیر قابل درک به نظر می رسد. در این آگهی آشنایی با ورزشکاران مختلف نشان می دهد که دنبال کردن علایقشان چقدر سخت است اما آگهی تبلیغاتی به سبک کارگردانی فیلم اکشن "Megaforce" همان چیزی است که شما به امید کشف و رمزگشایی از همه جزئیاتی که مرتبه اول آن ها را متوجه نشده اید، بار ها بی وقفه به تماشای آن می نشینید.



شورای امنیت ملی، "محکوم به مرگ"
آژانس تبلیغاتی: Energy BBDO


موضع گیری پشت کمپین از این قرار بود که با هدف نمایش تعداد اوردوز های منجر به مرگ در سال 2017، چهره های به دقت حکاکی شده قربانیان افراطی مواد مخدر را به 22 هزار عدد قرص تبدیل می کرد. به باور این کمپین "برای مبارزه با یک مشکل، در وهله نخست باید با آن مواجه شد. همزمان با متوسط فاصله زمانی 24 دقیقه ای میان هر دو اوردوز در آمریکا هر 24 دقیقه یک بار یک عدد قرص حکاکی و ساخته شد.



Procter & Gamble، "گفتگو کنید"
آژانس تبلیغاتی: BBDO نیویورک


در یکی از جالب ترین بخش های تبلیغاتی آمریکا در سال 2017، P & G گفتگو های دلهره آور احساسی بین پدر و مادر سیاهپوست با فرزندان خود با نسل های متعدد را به تصویر کشید که در صدد کمک به درک مسائل سخت و دشوار زندگی توسط بچه ها هستند: مردم دنیا چرا باید به دلیل رنگ پوشتشان با آن ها نا عادلانه رفتار کنند.

پیش بینی برنده ها قبل از جشنواره کن 2018 چه بود؟ (قسمت دوم)


Edeka، "آلمانی ترین سوپرمارکت دنیا"
آژانس تبلیغاتی: Jung von Matt

در بحبوحه افزایش حس ملی گرایی در بسیاری از کشور های جهان، یک خواربار فروش آلمانی به نام "Edeka" با مشارکت آژانس تبلیغاتی خود با قدرت فراوان به مردم مزایای واقعی تجارت جهانی را نشان داد که به آسانی نادیده گرفته می شوند. این سوپرمارکت با حذف همه اجناس خارجی در شعبه هامبورگ خود، آلمانی ترین سوپرمارکت جهان را برپا کرد که تقریباخالی بود.

پیش بینی برنده ها قبل از جشنواره کن 2018 چه بود؟ (قسمت دوم)

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

شنبه 9 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • دختری که همه کاتالوگ Ikea را حفظ است
  • آژانس تبلیغاتی 360i شما را در راهپیمایی روز ...
  • راه یافتن به دل ها با کمپین موفق الهام بخش ...
  • تبلیغ کننده های برتر سال: P&G و Nike (قسمت دوم)
  • کاتالوگ خلاقانه هوندا: تغییر اینجاست
  • پرتره های احساسی Ikea راجع به فرزندخواندگی
  • لوگوی 100 سالگی آژانس تبلیغاتی "Grey"، حاصل ...
  • پورشه کمپین جدید تبلیغاتی برگزار می کند
  • سوپرمارکت آنلاین "Waitrose" و صید زنده ماهی
  • WWF: طمع انسان ها در مقابل ضعف طبیعت
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر