» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 


ام بی ای نیوز: Downtown Records، "Live Looper"
آژانس تبلیغاتی: BBDO نیویورک


گروه موسیقی ایرلندی "The Academic" با استفاده از نسخه "Live Looper" آهنگ جدید خود موسوم به "Bear Claws"، آن را به یک فرم هنری تبدیل کرد.



Orange Telecom، "حالا یا هیچ وقت"
FP7/CAI، قاهره


در جشنواره کن سال گذشته، آگهی تبلیغاتی "آهنگ پیشواز" برای کوکا کولا، محصول آژانس تبلیغاتی EP7، با وجود موفقیت نه چندان زیاد خود بازگشت تیم فوتبال مصر پس از شش سال دوری از میدان مسابقه را جشن می گیرد. امسال، آژانس مشتریان متعددی دارد، اگرچه این بار مشتری Orange Telecom است اما ترانه آگهی تبلیغاتی حاوی نوعی طنز تلخ سالمندان مصری را هدف قرار می دهد که امیدوار به حضور در جام جهانی در طول عمر خود هستند.



Nike، "Breaking2"
آژانس تبلیغاتی: Wieden + Kennedy پورتلند


Breaking2، فشار نایک برای کمک به یک دونده در راستای تکمیل یک مسابقه ماراتن در کمتر از دو ساعت، برند را با احتمال بسیار بالای عدم نیل به هدف خود رو در رو کرد. در ادامه واقعا، با وجود همه بهترین تلاش های برند کنار شرکای آژانس نظیر Wieden + Kennedy و Dirty Robber، مانع ترسناک همچنان استادانه سر جای خود باقی می ماند ولی نوآوری های توسعه یافته در طول مسیر هنوز می توانند برای همیشه شکل و فرم مسابقه دو را تغییر دهند و احتمالا روزی در آینده فرد را در مسیر دستیابی به رکورد ظاهرا دست یافتنی 1:59 ثانیه یاری می رسانند.



آئودی، "دلقک ها"
آژانس تبلیغاتی: BBH لندن (وارد شده توسط آئودی انگلستان)


جاده ها پر از دلقک هستند و البته امنیت شما بستگی به جلوگیری از برخورد با آن ها دارد. پیام توسط آگهی تبلیغاتی تصویری جذاب آئودی به بیننده انتقال می یابند.



Skittles، "رنگین کمان را به انحصار خود در بیاورید"
آژانس تبلیغاتی: DDB شیکاگو

آیا آگهی تبلیغاتی Super Bowl در صورت عدم استقبال باز هم موفق به حفظ جایگاه خود می شود؟ یک معمای وجودی در قلب آگهی تبلیغاتی شیطنت آمیز آژانس تبلیغاتی DDB شیکاگو به نام "رنگین کمان را به انحصار خود در بیاورید" هست. آژانس تبلیغاتی DDB شیکاگو اقدام به ساخت یک آگهی تبلیغاتی Super Bowl کرد که فقط توسط یک شخص اتفاقی دیده خواهد شد: کارکوس منندز.

پیش بینی برنده ها قبل از جشنواره کن 2018 چه بود؟ (قسمت سوم)

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

دوشنبه 11 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند
  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  • راه یافتن به دل ها با کمپین موفق الهام بخش ...
  • T-Mobile امسال در Super Bowl آگهی پخش می کند
  • کی اف سی در غنا: عید فطر مبارک
  • بهترین آگهی های تمام دوران Super Bowl
  • بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آ ...
  • KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی با ...
  • سگ سورئال بدون سس هاینز نمی تواند زندگی ک ...
  • خاموش شدن خودرو نقطه عطف آگهی آئودی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر