» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه


ام بی ای نیوز: چندی‌ست گروه صنعتی پاکشو با اکران آگهی‌هایی متفاوت برای گروه محصولاتش، سعی در برقراری ارتباطی تازه با مخاطبان دارد. بعد از گذشت حدود یک ماه از پخش آگهی تلویزیونی مایع ظرفشویی پلاتینیوم، در چندروز اخیر شاهد اکران آگهی دوم این گروه با محوریت محصول مایع دستشویی کرمی اوه هستیم.
یکی از ویژگی‌های جالب توجه در این آگهی گروه مخاطبان هدف آن است. این آگهی نه تنها مخاطبان تازه را برای آشنا شدن با محصول، هدف قرار می دهد، بلکه به ارتقای جایگاه محصول در ذهن مخاطبانی که عادت به مصرف آن داشته‌اند نیز می‌پردازد.

از سوی دیگر تولید محتوا با استفاده از پیام مستقیم، موضوعی‌ست که در صنعت تبلیغات کشور بارها و بارها شنیده‌ایم و شاید فراتر از آستانه تحمل بسیاری از مخاطبان باشد.
اما در تدوین استراتژی این آگهی برخلاف روال معمول بیشتر برندها، از ارسال پیام مستقیم استفاده نشده و تلاش شده تا از زاویه‌ای متفاوت به محصول و کاربرد آن نگاه شود. نگاهی به دست‌ها به عنوان عضوی ارزشمند در بدن، نقش آن‌ها در زندگی و این که چرا باید مراقبشان باشیم.
در نهایت، گروه سازنده‌ این آگهی به دستورالعمل محتوایی خود برای تولید آگهی تلویزیونی مایع دستشویی کرمی اوه، این چنین اشاره می‌کند: دست‌ها تنها چیزی برای شستن نیستند؛ آن‌ها قابل احترامند و شایسته مراقبت.

دست اندرکاران:
سفارش دهنده: گروه صنعتی پاکشو
کارگردان: پژمان فخاریان
استراتژی: دکتر محمود حافظ
نویسنده فیلم‌ نامه: پژمان فخاریان
نویسنده متن: سوفیا دی فی
تصویربردار: مهرداد حمیدیان
طراح صحنه: سارا فلاح
تدوین و پست: ابراهیم میرمالک
دستیار و برنامه ریز: ایمان دانش
مدیرتولید: تورج کهن
موسیقی: گوستاوو سانتائولالا
آژانس تبلیغاتی پرگار



دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه

mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 9 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  • شایعه‌ای که صحت نداشت
  • پیراهنی سفید با لکه‌ای از انار
  • پخش آگهی کتاب «مرد رؤیاها» هم‌زمان با اک ...
  • برای پدر که بهترین است...
  • بستنیِ دلبستنی
  • درمان در امان با Roche
  • مثل روز روشن...
  • نقش خاطره بر قلب مخاطبان
  • استقبال برندهای انگلیسی از دستگاه های فر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر