» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه


ام بی ای نیوز: چندی‌ست گروه صنعتی پاکشو با اکران آگهی‌هایی متفاوت برای گروه محصولاتش، سعی در برقراری ارتباطی تازه با مخاطبان دارد. بعد از گذشت حدود یک ماه از پخش آگهی تلویزیونی مایع ظرفشویی پلاتینیوم، در چندروز اخیر شاهد اکران آگهی دوم این گروه با محوریت محصول مایع دستشویی کرمی اوه هستیم.
یکی از ویژگی‌های جالب توجه در این آگهی گروه مخاطبان هدف آن است. این آگهی نه تنها مخاطبان تازه را برای آشنا شدن با محصول، هدف قرار می دهد، بلکه به ارتقای جایگاه محصول در ذهن مخاطبانی که عادت به مصرف آن داشته‌اند نیز می‌پردازد.

از سوی دیگر تولید محتوا با استفاده از پیام مستقیم، موضوعی‌ست که در صنعت تبلیغات کشور بارها و بارها شنیده‌ایم و شاید فراتر از آستانه تحمل بسیاری از مخاطبان باشد.
اما در تدوین استراتژی این آگهی برخلاف روال معمول بیشتر برندها، از ارسال پیام مستقیم استفاده نشده و تلاش شده تا از زاویه‌ای متفاوت به محصول و کاربرد آن نگاه شود. نگاهی به دست‌ها به عنوان عضوی ارزشمند در بدن، نقش آن‌ها در زندگی و این که چرا باید مراقبشان باشیم.
در نهایت، گروه سازنده‌ این آگهی به دستورالعمل محتوایی خود برای تولید آگهی تلویزیونی مایع دستشویی کرمی اوه، این چنین اشاره می‌کند: دست‌ها تنها چیزی برای شستن نیستند؛ آن‌ها قابل احترامند و شایسته مراقبت.

دست اندرکاران:
سفارش دهنده: گروه صنعتی پاکشو
کارگردان: پژمان فخاریان
استراتژی: دکتر محمود حافظ
نویسنده فیلم‌ نامه: پژمان فخاریان
نویسنده متن: سوفیا دی فی
تصویربردار: مهرداد حمیدیان
طراح صحنه: سارا فلاح
تدوین و پست: ابراهیم میرمالک
دستیار و برنامه ریز: ایمان دانش
مدیرتولید: تورج کهن
موسیقی: گوستاوو سانتائولالا
آژانس تبلیغاتی پرگار



دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه

mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 9 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  • شایعه‌ای که صحت نداشت
  • پیراهنی سفید با لکه‌ای از انار
  • پخش آگهی کتاب «مرد رؤیاها» هم‌زمان با اک ...
  • برای پدر که بهترین است...
  • درمان در امان با Roche
  • بستنیِ دلبستنی
  • مثل روز روشن...
  • نقش خاطره بر قلب مخاطبان
  • استقبال برندهای انگلیسی از دستگاه های فر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر